trepek 140 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Łożysk stożkowych nie należy skręcać do oporu ,to najprostsza droga do ich uszkodzenia. Nakrętkę dokręcamy takim momentem , aby podkładka pod nakrętką dała się przesunąć końcem śrubokręta.Pozdr. Ta podkładka ma się przesuwać jak wsadzamy koniec śrubokrętna czy jak wsadzimy i palcem podważymy? Nie jest to sprecyzowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Jak włożysz końcówkę płaskiego śrubokręta między podkładkę a ten rant powinna dać się przesunąć z lekkim oporem, jeżeli nie idzie to poluzuj nakrętkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r7adek 18 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Czeka mnie wymiana łożysk i tarcz, jaki smar potrzebny jest, może być miedziany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idziollo 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Nie wiem czy to dobre miejsce na to pytanie ale nie mogę nigdzie znaleźć instrukcji wymiany łożyska przedniego koła. w a4b5awant.Czy ktoś może mi pomóc.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominos993 1 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 łożysko przedniego koła to już troszeczkę cięższy kaliber - najlepiej jedź z tym na warsztat, kosztojue to z 50 zł i zaoszczedzisz sobie kupe nerwów ale tlumacze jak to zrobić - odkręcasz tą śrubę która jest na środku koła, wypychasz półoskę z dziury (bez rozpiecia dolnego tylnego wachacza sie nie obejdzie), potem wybijasz do wewnątrz samochodu lożysko (często własnie tutaj jest najwiecej problemów), wbijasz delikatnie nowe lozysko, srawdzając caly czas czy równo wchodzi (najlepiej to zrobią w warsztacie, bo zrobia to na prasie i na pewno idealnie siądzie w gnieździe) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekM 1 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Witam. A czym najlepiej wbić nowe pierścienie abs-u na nowe tarcze tak żeby nie popękały? Myślałem rozgrzać je palnikiem i wsadzić ale nie wiem czy to dobry pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkodnik1 1 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Możesz zaktualizować temacik pod względem fotek??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam19-1990 0 Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 też poproszę o fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_afn 0 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 również proszę o aktualizację fotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ws_2000 0 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 [2.5 TDI AKN] Witajcie koledzy, chciałem się zapytać, czy ktoś mógłby odnowić fotostory wymiany tylnych łożysk i tarcz hamulcowych? Niestety, żadnego zdjęcia nie można zobaczyć. Również chciałbym zapytać o rodzaj smaru, może jakaś konkretna nazwa ( bo miedziany, to chyba raczej nie bedzie dobry)? Pytanie końcowe, czy nie można dociągnąć nakretki kluczem dynamometrycznym? Serdecznie pozdrawiam Wojtek Każdemu - obojętnie skąd, od świtu aż do zmroku: WESOŁYCH I POGODNYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2014 ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się