_małyTM_ Opublikowano 5 Listopada Udostępnij Opublikowano 5 Listopada @morelo raczej jak w opisie...czyli z RS3 pewnie jakieś 400+ jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_zipp Opublikowano 5 Listopada Udostępnij Opublikowano 5 Listopada Witam panowie, jestem nowy na forum. Mam taki problem złożyłem strokera 2.1L na wale od tdi. Turbo to pulsar g25-660 , i tu się pojawia problem ponieważ auto kopci na postoju dość intensywnie. Po przeanalizowaniu sytuacji, doszedłem do wniosku, że to turbo puszcza olej do wydechu, turbo jest nówka przejechane 20km i na wolnych obrotach pracowało może łącznie godzinę. Podejrzewam, że problem leży po stronie spływu oleju z turbo ponieważ jak wiadomo w 1.8T spływ jest w miskę poniżej poziomu lustra oleju, dlatego pytanie do autora tematu i do osób które tez maja takie lub podobne turbiny jak macie rozwiązane spływy i czy spotkaliście się z takim problemem? Za wszelkie podpowiedzi i pomoc bardzo dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 Opublikowano 5 Listopada Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 457/555 turbo rs3DAZa, wykres na FB do wygrzebania u gregor10 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo Opublikowano 5 Listopada Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 5 godzin temu, Marcin850527 napisał(a): 457/555 turbo rs3DAZa, wykres na FB do wygrzebania u gregor10 🙂no niestety nie znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 Opublikowano 5 Listopada Udostępnij Opublikowano 5 Listopada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 5 Listopada Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 9 godzin temu, dawid_zipp napisał(a): Witam panowie, jestem nowy na forum. Mam taki problem złożyłem strokera 2.1L na wale od tdi. Turbo to pulsar g25-660 , i tu się pojawia problem ponieważ auto kopci na postoju dość intensywnie. Po przeanalizowaniu sytuacji, doszedłem do wniosku, że to turbo puszcza olej do wydechu, turbo jest nówka przejechane 20km i na wolnych obrotach pracowało może łącznie godzinę. Podejrzewam, że problem leży po stronie spływu oleju z turbo ponieważ jak wiadomo w 1.8T spływ jest w miskę poniżej poziomu lustra oleju, dlatego pytanie do autora tematu i do osób które tez maja takie lub podobne turbiny jak macie rozwiązane spływy i czy spotkaliście się z takim problemem? Za wszelkie podpowiedzi i pomoc bardzo dziękuję. restryktor na wejściu zasilania smarowania jest kto obrabiał silnik ? jak coś to daj na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_zipp Opublikowano 6 Listopada Udostępnij Opublikowano 6 Listopada W dniu 5.11.2024 o 20:11, hopek03 napisał(a): restryktor na wejściu zasilania smarowania jest kto obrabiał silnik ? jak coś to daj na PW poszło pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemolll Opublikowano Sobota o 22:05 Autor Udostępnij Opublikowano Sobota o 22:05 W dniu 4.11.2024 o 20:34, Marcin850527 napisał(a): Ja mam u siebie 2 bary doładowania w strokerze Dokładnie też jestem ciekaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 Opublikowano Poniedziałek o 17:42 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 17:42 W dniu 9.11.2024 o 23:05, przemolll napisał(a): Dokładnie też jestem ciekaw Kolega wyżej znalazł, FB gregor10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano Poniedziałek o 18:09 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 18:09 (edytowane) 26 minut temu, Marcin850527 napisał(a): Kolega wyżej znalazł, FB gregor10 pewnie głównie chodzi o logi, chociaż one tutaj nie wiele pomogą bo to pewnie na apexi Edytowane Poniedziałek o 18:11 przez hopek03 nie zapisana odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 Opublikowano Wtorek o 12:38 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 12:38 18 godzin temu, hopek03 napisał(a): pewnie głównie chodzi o logi, chociaż one tutaj nie wiele pomogą bo to pewnie na apexi Dokładnie , apexi AVCR boost controller. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano Wtorek o 18:51 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 18:51 6 godzin temu, Marcin850527 napisał(a): Dokładnie , apexi AVCR boost controller. Pozdro to powiem ci że na orginalnym sterowniku i po przeskalowaniuy softu pod map sensor 5 bar i pod orginalny zaworek sterowany sterownikiem silnika turbo wstaje szybciej z 100 do 150 obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 Opublikowano Wtorek o 21:03 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 21:03 2 godziny temu, hopek03 napisał(a): to powiem ci że na orginalnym sterowniku i po przeskalowaniuy softu pod map sensor 5 bar i pod orginalny zaworek sterowany sterownikiem silnika turbo wstaje szybciej z 100 do 150 obrotów Być może , i tak fajnie było. Pora na coś grubszego do o tej budy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano Wtorek o 21:14 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 21:14 9 minut temu, Marcin850527 napisał(a): Być może , i tak fajnie było. Pora na coś grubszego do o tej budy:) 👍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się