Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wymiana rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie czy jest możliwe, żeby w DE wymieniono rozrząd bez wymiany pompy wody? W książce serwisowej jest napis" zahnriemen gewechselt bei km-stand 106 619 km" Teraz mam 179 tyś km i w sumie mógłbym jeszcze pojeździć na tym pasku ale nie wiem właśnie czy pompa była wymieniana. Wiem, że każdy napisze abym wymienił zaraz ale przydałoby się jeszcze odłożyć ten wydatek do czerwca.

Opublikowano

Mozliwe - o ile kojarze wg ksiazki pompe wymiania sie co drugą wymiane rozrzadku jesli po ogledzinach jest OK - kwestia serwisu. ja miałem wymieniane razem z pompą, ale wyraznie jest to zaznaczone w historii serwisowej.

Opublikowano

jesli bylo to robione w de w salonie audi lub vw to napewo zrobili kompletna wymiane oni raczej nie bawia sie w takie ogladanie tylko zmieniaja jak leci byle rachunek byl wyzszy uwierz wiem cos na ten temat :)

pozdrawiam

Opublikowano

nie zastanawiaj sie i wymien na new

Opublikowano

jakbyś sprawdził po VIN to może miałbyś więcej info - choćby o zakupionej części... ja miałem wymieniane przy pierwszej wymianie a było to przy 139.000 km :shocked:

Opublikowano

jesli bylo to robione w de w salonie audi lub vw to napewo zrobili kompletna wymiane oni raczej nie bawia sie w takie ogladanie tylko zmieniaja jak leci byle rachunek byl wyzszy uwierz wiem cos na ten temat :)

pozdrawiam

Jasne ... Szczególnie jak pierwszy właściciel nie ma zamiaru jeździć do drugiej wymiany rozrządu ....

Z mojej historii po VIN wynikało (rozrząd wymieniany przy 115 tys.), że pompa była wymontowana ale nie było jej w spisie części wymienionych :blink: Z napędu osprzętu wymieniono paski zostawiając rolki, termostat, napinacz bez wymiany :angry:

Przy 168 tys., w te mrozy, coś zaczęło popiskiwać. Profilaktycznie wymieniłem kompletny rozrząd. Mam spokój ....

Wyciągnij z serwisu historię serwisowania. Jeśli auto jest z DE to powinna być dostępna. Przy okazji potwierdzisz, albo sfalsyfikujesz, prawdziwość przebiegu "z zegarów" :decayed::naughty:

Opublikowano

jakbyś sprawdził po VIN to może miałbyś więcej info - choćby o zakupionej części... ja miałem wymieniane przy pierwszej wymianie a było to przy 139.000 km :shocked:

pod warunkiem ze przebieg był zgodny z tym w sterowniku

w zeszłą sobote Kolo chciał kupić passata B5L 1.9TDI

oglądaliśmy 6 szt kazdy miał "kręcony" licznik od 60-100tyś.km

ale wszystko przebił gość z okolic Elbląga na blacie było 124000km a w ECU 280000km.....

wieć żeby nie było niedomówień "wpaliłem" mu VAG-iem w blat 480000km

grzecznie podziekowalismy i odjechaliśmy

oddałbym roczną wypłatę zeby zobaczyc jego minę

ale to tak na marginesie.....

Opublikowano

jakbyś sprawdził po VIN to może miałbyś więcej info - choćby o zakupionej części... ja miałem wymieniane przy pierwszej wymianie a było to przy 139.000 km :shocked:

pod warunkiem ze przebieg był zgodny z tym w sterowniku

w zeszłą sobote Kolo chciał kupić passata B5L 1.9TDI

oglądaliśmy 6 szt kazdy miał "kręcony" licznik od 60-100tyś.km

ale wszystko przebił gość z okolic Elbląga na blacie było 124000km a w ECU 280000km.....

wieć żeby nie było niedomówień "wpaliłem" mu VAG-iem w blat 480000km

grzecznie podziekowalismy i odjechaliśmy

oddałbym roczną wypłatę zeby zobaczyc jego minę

ale to tak na marginesie.....

ha ha ha... ale jazda... jesteś WIELKI :good:

Opublikowano

jakbyś sprawdził po VIN to może miałbyś więcej info - choćby o zakupionej części... ja miałem wymieniane przy pierwszej wymianie a było to przy 139.000 km :shocked:

pod warunkiem ze przebieg był zgodny z tym w sterowniku

Pod warunkiem, że nie "cyknęli" i tego, i tego :naughty: Tacy magicy od "korekcji wskazań liczników" też są :decayed:

wieć żeby nie było niedomówień "wpaliłem" mu VAG-iem w blat 480000km

Vag-Comem? Da się? :mysli:

Opublikowano

jakbyś sprawdził po VIN to może miałbyś więcej info - choćby o zakupionej części... ja miałem wymieniane przy pierwszej wymianie a było to przy 139.000 km :shocked:

pod warunkiem ze przebieg był zgodny z tym w sterowniku

Pod warunkiem, że nie "cyknęli" i tego, i tego :naughty: Tacy magicy od "korekcji wskazań liczników" też są :decayed:

na książkę to ja nie patrzę... dopiero jak mi się idealnie pokryła z bazą to zacząłem sie zastanawiać dlaczego tak późno to zrobili...

Opublikowano

jesli bylo to robione w de w salonie audi lub vw to napewo zrobili kompletna wymiane oni raczej nie bawia sie w takie ogladanie tylko zmieniaja jak leci byle rachunek byl wyzszy uwierz wiem cos na ten temat :)

pozdrawiam

Jasne ... Szczególnie jak pierwszy właściciel nie ma zamiaru jeździć do drugiej wymiany rozrządu ....

Z mojej historii po VIN wynikało (rozrząd wymieniany przy 115 tys.), że pompa była wymontowana ale nie było jej w spisie części wymienionych :blink: Z napędu osprzętu wymieniono paski zostawiając rolki, termostat, napinacz bez wymiany :angry:

Przy 168 tys., w te mrozy, coś zaczęło popiskiwać. Profilaktycznie wymieniłem kompletny rozrząd. Mam spokój ....

Wyciągnij z serwisu historię serwisowania. Jeśli auto jest z DE to powinna być dostępna. Przy okazji potwierdzisz, albo sfalsyfikujesz, prawdziwość przebiegu "z zegarów" :decayed::naughty:

przekazuje tylko dalej moje doswiadczenia a tak szczerze mowiac mam przyklad z mojej ostatniej wymmiany rozrzadu to bylo jeszcze w A6 cala wyamiana w Audi kosztowala 1470 Euro przy czym pompa wodna to zaledwie 46 Euro :) pozdrawiam

Opublikowano

Słyszałem już dwie interpretacje niewymieniania pompy przy pierwszej wymianie rozrządu:

* bo procedura Audi nie przewiduje jej wymiany

* po co właściciel ma za nią (i inne "dodatki") płacić skoro zaraz auto będzie sprzedawać

Wiem jedno: u mnie nie wymieniono z napędu osprzętu niczego oprócz pasków. Nawet termostatu, który kosztuje grosze ...

Niech autor wątku zdobędzie historię po VINie wtedy będzie wiedział co dokładnie miał wymieniane. Bo bez tego cała gadanina to zbędne bicie piany i postfuckerstwo ...

Opublikowano

jakbyś sprawdził po VIN to może miałbyś więcej info - choćby o zakupionej części... ja miałem wymieniane przy pierwszej wymianie a było to przy 139.000 km :shocked:

pod warunkiem ze przebieg był zgodny z tym w sterowniku

Pod warunkiem, że nie "cyknęli" i tego, i tego :naughty: Tacy magicy od "korekcji wskazań liczników" też są :decayed:

wieć żeby nie było niedomówień "wpaliłem" mu VAG-iem w blat 480000km

Vag-Comem? Da się? :mysli:

Musisz sobie kolego gdzie inndziej poczytać bo jeśli nawet tu sie pojawi odp. to nie jest to tolerowane i zostanie skasowane

Tak na marginesie nie problem się dowiedzieć po necie co i jak.

devastation trzeba było mu jeszcze jakieś kodowanie zmianić.

Opublikowano

devastation trzeba było mu jeszcze jakieś kodowanie zmianić.

To juz chyba przegięcie :kwasny:

Opublikowano

ja sprawdzaja histrie pytalem sie o pompe wody i u mnie od 2 wymian nie byla wymieniana.... wiec roznie z tym bywa mam nadzieje ze sie nie wysra bo na tym rozrzadzie zrobione 35tys... wymiany byl w serwisie w Belgi

Opublikowano

właściwie to źle zadałem pytanie. Czy awaria pompy wody pociąga za sobą inne niebezpieczństwo? Bo zerwany pasek powoduje kolejne uszkodzenia i nie wolno do tego dopuścić a pompa?

Opublikowano

Z dwojga złego wolałbym zerwany pasek :cool1:

Opublikowano

w takim razie wszystko inne idzie na bok, termin wymiany już zaklepany.

Opublikowano

jak pompa jebnie to sie nic nie stanie tylko wtedy sie troche woda gotuje. [br]Dopisany: 06 Maj 2009, 12:38_________________________________________________ale z trugiej strony kupiles auto za 30 tys a nie stac cie na pompe na sto zlotych??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...