przem8 Opublikowano 18 Marca 2023 Opublikowano 18 Marca 2023 Może masz koło na wałku rozrządu tył na przód założone. W gr. 93 masz ogolne synchro rozrządu.
KingRaider Opublikowano 18 Marca 2023 Autor Opublikowano 18 Marca 2023 a ono ma znaki z przodu i z tyłu ?
KingRaider Opublikowano 18 Marca 2023 Autor Opublikowano 18 Marca 2023 (edytowane) przestawiłem rozrząd do przodu o 1 ząbek,wał ustawiony na znak, a góra po przestawieniu ząbka, czyli kołem wydechu w prawo(do przodu) wygląda jakby przestawiony o 1 do przodu nie wiem jak teraz pod pokrywą bo nie ściągałem, ale auto odżyło bardziej reaguje na gaz i chce jechać, ale dziwi mnie dlaczego tak ? czyżby łańcuch był na tyle wyciągnięty bo czujnik czyta z ssacego, i względem rozjazdu miedzy wałem ustawia fazatorem napięcie aby ssacy był ok, ale co do wydechu nie mamy kontroli czujnikami, więc dobrze myślę że łamcuch mam wyciagniety i pasek rozrzadu tez w opłakanym stanie i stad rozjazd na ssaku i fazator go próbuje ustawić ? edit: dodałem loga z jazdy jak to wygląda teraz Log #673366 LOG.TUNEZILLA.COM Edytowane 18 Marca 2023 przez KingRaider log
KingRaider Opublikowano 27 Marca 2023 Autor Opublikowano 27 Marca 2023 Coś mi tu nie gra, przestawiłem o ząbek do przodu górne koło, dolne na znaku i auto niby lepiej jedzie, ale przepływ max 120, więc cofnąłem dół i góra na znaki i teraz mam już - 10, jak to możliwe? Ze 1 ząbek na górnym kole i przestawienie z +6 na - 10? Czyli mamy aż 16kw przestawienie jednym ząbkiem na górze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się