Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 lift


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
31 minut temu, Muskel1 napisał(a):

W B9 są co prawda też EA 288 ale mają inne kody DEUA i DETA oraz różną się od B8. 

Czyli DETA to "ulepszony" CNHA?

Wg tego co pisze ten mechanik, zmiany wyszły na minus.

Opublikowano
6 minut temu, krzysiek_f napisał(a):

Czyli DETA to "ulepszony" CNHA?

Wg tego co pisze ten mechanik, zmiany wyszły na minus.

Tak, DEUA i DETA to EA 288. Problemów z AdBlue w B9 nie można porównywać do B8, gdyż w B9 wynikają one z niekorzystnego umiejscowienia sterownika AdBlue i odklejającej się membrany. W B8 jest inny sterownik i wygląda to inaczej. Problem AdBlue w B9 dotyczy wszystkich silników diesla (także 3.0), gdyż mają one ten sam sterownik AdBlue, zamontowany w tym samym miejscu. Poszukaj na forum bo jest to tutaj dokładnie opisane.

Opublikowano
Godzinę temu, krzysiek_f napisał(a):

Odnośnie silników

Screenshot_20230714_111248_Facebook.jpg

Screenshot_20230714_111259_Facebook.jpg

Odnośnie pękających głowic, intercollerow, UPG itp nie spotkałem się jezsze z żadnym przypadkiem i tu na forum, jeżeli nie przeoczyłem, też nikt nie miał tego problemu. Cieknące pompy wody się zgadza.

Opublikowano

Bardzo ladne te egzemplarze, jednak do 80 tys to kupisz na moje b9 :)

Opublikowano
12 minut temu, Koalakm napisał(a):

Bardzo ladne te egzemplarze, jednak do 80 tys to kupisz na moje b9 :)

W quattro będzie ciężko :)

Opublikowano
4 minuty temu, cysiek18 napisał(a):

W quattro będzie ciężko :)

Też tak myślę, dodatkowo wyposażenie będzie słabe i stosunkowo wysoki przebieg. 

Opublikowano
Teraz, Muskel1 napisał(a):

Też tak myślę, dodatkowo wyposażenie będzie słabe i stosunkowo wysoki przebieg. 

ahh no tak moze byc, ale to sa juz takie pieniazki ze warto albo chwilke poczekac albo dozbierac ciut :) i kupowac b9

Opublikowano
2 minuty temu, Koalakm napisał(a):

ahh no tak moze byc, ale to sa juz takie pieniazki ze warto albo chwilke poczekac albo dozbierac ciut :) i kupowac b9

Budżet mogę naciągnąć i do 100k, tylko dalej pewnie będzie ciężko kupić i trochę dużo jak za takie auta :)

Jest dylemat, bo w okolicy 100k dostanę b9 z dużym przebiegiem z 2016. Za 60-70 dostanę b8 z 2015 i też dużym przebiegiem. Do jednego i drugiego trzeba będzie za chwilę wyłożyć kasę na naprawy :D

Opublikowano
1 minutę temu, cysiek18 napisał(a):

Budżet mogę naciągnąć i do 100k, tylko dalej pewnie będzie ciężko kupić i trochę dużo jak za takie auta :)

Jest dylemat, bo w okolicy 100k dostanę b9 z dużym przebiegiem z 2016. Za 60-70 dostanę b8 z 2015 i też dużym przebiegiem. Do jednego i drugiego trzeba będzie za chwilę wyłożyć kasę na naprawy

no wlasnie. Sam napisales ze b8 tez dostaniesz z duzym przebiegiem. Naprawde b9 to zupelnie inne auto - inna platforma z innymi mozliwosciami itp. Masz nowsze technologicznie auto, nowa konstrukcja, mase opcji doposazenia :) Nowoczesniejsze w srodku i na zewnatrz, latwiejsze bedzie pozniej do odsprzedazy :)

Opublikowano (edytowane)

ale jaki ladny przebieg, 190KM, LED, MMI High, VC. Wlasnie to sa rzeczy ktore mozesz z czasem doposazyc.... jedynie nie ma ACC - tez mozna doposazyc, ale juz troche moze kosztowac.

 

a teraz cene zobaczylem... troche drog - no ale to przez przebieg.

Parktronik w standardzie powinien byc :)

Edytowane przez Koalakm
Opublikowano
6 minut temu, cysiek18 napisał(a):

Stoi niedaleko mnie w salonie opla B9. Bida taka, ze nawet parktronika nie ma :)

 

WWW.OTOMOTO.PL

Audi A4, Szary, Diesel, 190 KM, 1 968 cm3

 

Aż taka bida nie jest, ma lampy full led, duża navi, średnią wersję zegarów. Coś tam ma ale są gorzej wyposażone. Ale przebieg stosunkowo warty zainteresowania.

Opublikowano
Teraz, Muskel1 napisał(a):

Aż taka bida nie jest, ma lampy full led, duża navi, średnią wersję zegarów. Coś tam ma ale są gorzej wyposażone. Ale przebieg stosunkowo warty zainteresowania.

A są jeszcze lepsze zegary ?

Opublikowano

Virtual Cockpit jest najwyższą wersją.

Opublikowano
Teraz, Muskel1 napisał(a):

Virtual Cockpit jest najwyższą wersją.

przeciez tam jest VC

Opublikowano
2 minuty temu, Koalakm napisał(a):

przeciez tam jest VC

No tak, nie wiem jak ja patrzyłem ale widziałem analogowe. Może inne ogłoszenie miałem otwarte.

Opublikowano

Ma ktoś na 

1 minutę temu, Muskel1 napisał(a):

No tak, nie wiem jak ja patrzyłem ale widziałem analogowe. Może inne ogłoszenie miałem otwarte.

Ma ktoś na forum możlwość rozkodowania VIN ?

WAUZZZF42HA132272

Opublikowano
1 minutę temu, cysiek18 napisał(a):

Ma ktoś na 

Ma ktoś na forum możlwość rozkodowania VIN ?

WAUZZZF42HA132272

Wrzuć tutaj i poproś o rozkodowanie.

https://a4-klub.pl/topic/444535-dekoder-vin-audi-grupy-vag-oraz-innych-marek-dane-techniczne-oraz-wyposażenie/page/415/

Opublikowano (edytowane)

I przecież ten ma widzę czujniki parkowania tył.

Ahh no i ze spokojem. Daj sobie czas. Nie podejmuje decyzji za szybko. Zobacz auto, pogadaj, prześpij się itd

Edytowane przez Koalakm
Opublikowano
19 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

W ogłoszeniu kraj pochodzenia Niemcy. W historia pojazdu tez Niemcy. A konfiguracja na Szwecję :)

 

 

WAUZZZF42HA132272(1).pdf

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...