ReDAudiana Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Witam, 7 dni temu auto nie chciało odpalić tak jakby brakowało benzyny i zostały wymienione w nim kable zapłonowe oraz świece i nadal nie chce odpalić czy ktoś może przetłumaczyć poniższe błędy albo pomóc w diagnostyce? wstępnie chcę wymienić czujnik spalania stukowego i czujnik wału korbowego. Błędów nie udało mi się skasować więc mogą także być stare już nieaktualne. 0VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Controller: 8D0 907 557 B Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 9 Znalezione: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16516 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High P0132 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-10 - Output Open - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 1 Blad Zapis.: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent
ReDAudiana Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Wymiana czujników nie pomogła nadal auto jakby chciało ruszyć a nie odpala. Teraz przypomniało mi się że może to być jeden z przekaźników zawsze po przekręceniu kluczykiem było słychać taki dźwięk jakby coś się załączyło a teraz nie słychać.
ReDAudiana Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Dziś sprawdziłem przekaźniki multimetrem i pstrykały /przekazywały napięcie / zapalała się żarówka. Trochę czasu zajęło zanim zrozumiałem jak dobrze sprawdzić taki przekaźnik niżej wrzucam grafikę dla tych którzy kiedyś tu zawitają. Została pompka paliwa do sprawdzenia tylko dziwi mnie to że już nie słychać takiego ciągłego dźwięku który zawsze słyszałem gdy przekręciłem kluczykiem na stacyjce (jednostajny sygnał - pisk) na innym forum czytałem że jest to kontrolny pisk, w stylu zapalenia się na moment wszystkich kontrolek, taka kontrola kontrolek. Jeśli ktoś coś wie na ten temat proszę tu napisać może mi to pomóc w diagnozie nie wykluczam tego że mogła to być pompka paliwa
ReDAudiana Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2023 Pompa paliwa jest sprawna nadal zastanawia mnie cewka zapłonowa niżej wysyłam zdjęcia z pomiarów cewka w tym samochodzie jest z kopułka. Multimetr ustawiłem na 200 omów i na pinach mi wykazywało 0 <- oznaka że uszkodzony czy źle coś sprawdzam? a tu 0.6 teraz ustawiłem na 20k w multimetrze i wykazało mi 7.80
ReDAudiana Opublikowano 26 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2023 (edytowane) Okazało się, że w kopułce zaciął się krzemień/grafit i przez to nie było iskry. Po wyczyszczeniu sprężynka teraz go wyciska normalnie. Teraz pytanie: w jakiej kolejności podłączyć kable zapłonowe w Audi A4 B5 1,6 ADP? Edytowane 29 Sierpnia 2023 przez ReDAudiana
ReDAudiana Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2023 (edytowane) 1 : 3 : 4 : 2 licząc od strony rozrządu ?? U mnie wcześniej chyba było tak jak na zdjęciu poniżej a paluch jest ustawiony pomiędzy 1 a 2 czy tak powinno być ? Edytowane 29 Sierpnia 2023 przez ReDAudiana
Muskel1 Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Palec kręci się zgodnie z ruchem wskazówek zegara, więc musisz kable zapłonowe wpiąć tak, aby najpierw na 1 następnie na 3 następnie na 4 i dopiero na 2 cylindrze podawał iskrę. Cylindry liczone od strony rozrządu. Na zdjęciu kopułki numery są prawidłowo opisane.
ReDAudiana Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2023 Czy można kopułkę sprawdzić za pomocą miernika? włączyłem rezystencje i wykazała mi 0 na każdym stylu oprócz tego środkowego ale gdy ustawiłem na mierniku pikacza aby sprawdzić czy jest przejście pika czy to oznacza że kopułka do wymiany? po sprawdzeniu palucha miernikiem nie ma przejścia Wcześniej paluch był w tym miejscu co czerwona linia a kable zapłonowe w tej kolejności Po próbie odpalenia auto jest w tym miejscu: Czy to oznacza że teraz od miejsca palucha powinny być liczone kable zapłonowe czy mogę je podłączyć tak samo jak wcześniej ?
Pieterb Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Opublikowano 30 Sierpnia 2023 10 godzin temu, ReDAudiana napisał(a): Czy to oznacza że teraz od miejsca palucha powinny być liczone kable zapłonowe czy mogę je podłączyć tak samo jak wcześniej ? A skąd Ci to przyszło do głowy?
ReDAudiana Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2023 (edytowane) Godzinę temu, Pieterb napisał(a): A skąd Ci to przyszło do głowy? paluch zmienił swoje położenie to przyszła myślę że od niego się liczy aby dawał odpowiednio iskrę 1 następnie 3 i 4-2 domyślam się że tu nie chodzi o palucha gdyż on może zatrzymać się np na 4 cylindrze? więc jak rozpoznajecie w 100% rozmieszczenie kabli w kopułce ? Edytowane 30 Sierpnia 2023 przez ReDAudiana
Muskel1 Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Opublikowano 30 Sierpnia 2023 (edytowane) Nie gra roli gdzie palec stanął i nie gra roli jak obrócisz kopułkę. Ważne jest wpięcie kabli w odpowiedniej kolejności 1-3-4-2. Nie wiem dlaczego komlikujesz coś, co jest proste i oczywiste. Pierwszy cylinder na OT i na nim ma myć najpierw iskra. Edytowane 30 Sierpnia 2023 przez Muskel1 1
Rozwiązanie ReDAudiana Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Autor Rozwiązanie Opublikowano 30 Sierpnia 2023 (edytowane) Dziękuję wszystkim za rady wymieniłem kopułkę z paluchem oraz bezpiecznik 3A który jest w przewodzie i odpaliło auto https://www.youtube.com/shorts/lWe73_fmbzE Edytowane 2 Września 2023 przez ReDAudiana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się