Skocz do zawartości
IGNOROWANY

chip vs wypalanie dpf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

jak wygląda sprawa wypalania dpf po chipie? częściej czy tak samo?

przy okazji jak wzrasta egt po chipie? dużo wyższe od serii?

Edytowane przez RALF76
Opublikowano

Teoretycznie powinno prędzej zapełniać gdyż wyższa dawka paliwa. Praktycznie, przy tej samej jeździe nieodczuwalne. Dużo większą rolę gra ciężka noga.

Opublikowano

zgadza się, pytanie jak w realu to jest,  dodatkowo podniesione egt teoretycznie powinno wpłynąć na "lepsze" wypalanie dpf i tutaj było moje drugie pytanie bo wiemy że za wysokie egt potrafi narobić szkód ale jak rozumiem tuner ma to na względzie

Opublikowano

Jak ogarniety tuner to napewno bedzie miał to na względzie i nie dowali koksu na maksa.

Zrób program w renomowanej firmie i nie bedzie z tym problemu.

Opublikowano

Jak usunie albo za bardzo przesunie Limiter temperatury EGT to może się stopić DPF.

W  serii bez problemu przekraczasz 700 stopni jak przyspieszasz 100-200 km/h.

Więc trzeba wiedzieć co się robi.

Opublikowano
W dniu 1.10.2023 o 13:09, RALF76 napisał(a):

jak wygląda sprawa wypalania dpf po chipie? częściej czy tak samo?

przy okazji jak wzrasta egt po chipie? dużo wyższe od serii?

 

auto z mądrze zdrobionym chipie i wiadomo że ze zdrowa motorownią rzadziej wypala DPFa

warunek to własciwy stosunek masy powietrza do paliwa

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...