RALF76 Opublikowano 1 Października 2023 Opublikowano 1 Października 2023 (edytowane) jak wygląda sprawa wypalania dpf po chipie? częściej czy tak samo? przy okazji jak wzrasta egt po chipie? dużo wyższe od serii? Edytowane 1 Października 2023 przez RALF76
Muskel1 Opublikowano 1 Października 2023 Opublikowano 1 Października 2023 Teoretycznie powinno prędzej zapełniać gdyż wyższa dawka paliwa. Praktycznie, przy tej samej jeździe nieodczuwalne. Dużo większą rolę gra ciężka noga.
RALF76 Opublikowano 1 Października 2023 Autor Opublikowano 1 Października 2023 zgadza się, pytanie jak w realu to jest, dodatkowo podniesione egt teoretycznie powinno wpłynąć na "lepsze" wypalanie dpf i tutaj było moje drugie pytanie bo wiemy że za wysokie egt potrafi narobić szkód ale jak rozumiem tuner ma to na względzie
dekiel 13 Opublikowano 1 Października 2023 Opublikowano 1 Października 2023 Jak ogarniety tuner to napewno bedzie miał to na względzie i nie dowali koksu na maksa. Zrób program w renomowanej firmie i nie bedzie z tym problemu.
patryciusz Opublikowano 5 Października 2023 Opublikowano 5 Października 2023 Jak usunie albo za bardzo przesunie Limiter temperatury EGT to może się stopić DPF. W serii bez problemu przekraczasz 700 stopni jak przyspieszasz 100-200 km/h. Więc trzeba wiedzieć co się robi.
Dev Opublikowano 5 Października 2023 Opublikowano 5 Października 2023 W dniu 1.10.2023 o 13:09, RALF76 napisał(a): jak wygląda sprawa wypalania dpf po chipie? częściej czy tak samo? przy okazji jak wzrasta egt po chipie? dużo wyższe od serii? auto z mądrze zdrobionym chipie i wiadomo że ze zdrowa motorownią rzadziej wypala DPFa warunek to własciwy stosunek masy powietrza do paliwa 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się