Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto nie odpala...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od miesiąca auto stoi i nie odpala, a jak odpali to telepie budą i gaśnie (tak ze 3-4razy). Wymieniłem w tym aucie praktycznie co się dało: Cewki, świece, czujniki(cieczy ,wału), akumulator, przekaźniki( obydwa ten pod kierownicą i pod ECU), nowa pompa paliwa, filtr paliwa, regulator napięcia...😞. Nie wiem co jest w tym aucie zepsute i powoli zaczynam tracić do niego cierpliwość. Jak podlączę VAG'a nie pokazuje żadnych błędów tylko błąd komunikacji sterownika silnika. Sterownik zawieziony do firmy i sprawdzony łączy się normlanie, ale przy podpięciu go do auta nie działa 😭... Dodam że po przekręceniu stacyjki nie słychać w ogóle pompy paliwa i pompy sai , zero reakcji..


Jeżeli miałby ktoś pomysł co jeszcze idzie sprawdzić to piszcie, może uda się w końcu to znaleźć...

Model: A4 B7 1.8t BFB

Opublikowano

Wg mnie problem leży w instalacji auta, jeśli jest sprawny na 100% ECU.  Nie ma komunikacji i reakcji po podłaczeniu do auta to musisz sprawdzić wiązke, albo uszkodzona albo zamoknięta. Sprawdz też stacyjkę.

Opublikowano

Kostka stacyjki do wymiany, częsty przypadek. Po drugie, coś masz z wiązką, skoro nie masz komunikacji z ECU.

Opublikowano
19 minut temu, dekiel 13 napisał(a):

Wg mnie problem leży w instalacji auta, jeśli jest sprawny na 100% ECU.  Nie ma komunikacji i reakcji po podłaczeniu do auta to musisz sprawdzić wiązke, albo uszkodzona albo zamoknięta. Sprawdz też stacyjkę.

 

3 minuty temu, Langista napisał(a):

Kostka stacyjki do wymiany, częsty przypadek. Po drugie, coś masz z wiązką, skoro nie masz komunikacji z ECU.

Ok sprawdzę jutro tą stacyjkę. Jeżeli chodzi o wiązkę to gdzie mogę zacząć szukać tego uszkodzenia? Od której strony zacząć ? Dodam też że znalazłem zaśniedziałą masę pod zbiornikiem płynu do spryskiwaczy, ale ją już wyeliminowałem i naprawiłem, a problem dalej został czyli nie to jeszcze.

Opublikowano

Zobacz wtyczki i przewody przy ECU ,czy nie zamokniete lub zasniedziałe. Zacznij od stacyjki i sprawdz ja.

Opublikowano
W dniu 10.10.2023 o 18:54, dekiel 13 napisał(a):

Zobacz wtyczki i przewody przy ECU ,czy nie zamokniete lub zasniedziałe. Zacznij od stacyjki i sprawdz ja.

Wtyczki akurat suche wyglądają jak nowe, ogólnie tam pod ta pokrywą gdzie jest komp nawet kurzu nie ma wszystko wygląda ładnie. Jutro zobaczę tą stacyjkę.

 

W dniu 10.10.2023 o 18:54, dekiel 13 napisał(a):

Zobacz wtyczki i przewody przy ECU ,czy nie zamokniete lub zasniedziałe. Zacznij od stacyjki i sprawdz ja.

Tak wygląda ta kostka.

20231012_094101.jpg

20231012_094111.jpg

 

7 godzin temu, robin602 napisał(a):

Tak wygląda ta kostka.

20231012_094101.jpg

20231012_094111.jpg


I taka masa pod zbiornikiem od spryskiwaczy, wyczyściłem to ale nic to nie dało.

20231003_172335.jpg

Opublikowano

Czy ten pin jest odpowiedzialny właśnie za tą stacyjkę ?

 

PINY ECU.png

Opublikowano

Pin 62 to stały plus

Opublikowano
9 godzin temu, Banan napisał(a):

Pin 62 to stały plus

Który to będzie ten od stacyjki ?

Opublikowano
18 godzin temu, Banan napisał(a):

Pin 3 

Zrobiłem sobie taki tester z żarówki H7 12V, wpiąłem ją do masy i tych pinów po kolei i w ogóle nie zapala się, jakby prąd był za słaby.

Opublikowano
46 minut temu, robin602 napisał(a):

Zrobiłem sobie taki tester z żarówki H7 12V, wpiąłem ją do masy i tych pinów po kolei i w ogóle nie zapala się, jakby prąd był za słaby.

Mówiłem że coś jest z instalacją nie tak. Teraz sprawdz ten przewód krok po kroku dlaczego napięcia praktrycznie nie ma w nim.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...