Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z silnikiem 1.9TDI w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z silnikiem podejrzewam może ktoś miał coś podobnie i pomoże a rozchodzi się o to  wymieniałem pompowtryski w 1.9 TDI avf bo już przelewały zregenerowane pompowtryski włożyłem i na początku było okey poczasie mam taką przypadłość że samochód jedzie normalnie ale zdążą mu się że łapie trakcję i trzęsie całym motorem po zgaszeniu i odpaleniu znowu jest dobrze po przejechaniu  30-40 km i znowu to samo zgaszenie mu pomaga 

Screenshot_2024-03-07-21-57-48-277_com.miui.videoplayer.jpg

Opublikowano

Wtryski wymieniałeś, a sprawdzałeś jak wyglądały ich gniazda? Jak masz rozrząd ustawiony? Bo jeden ma ściągane a drugi dodawane całkiem sporo.

Opublikowano

Tu nie ma tragedii ale to tylko jedna grupa 😉

Opublikowano
10 godzin temu, Langista napisał(a):

Wtryski wymieniałeś, a sprawdzałeś jak wyglądały ich gniazda? Jak masz rozrząd ustawiony? Bo jeden ma ściągane a drugi dodawane całkiem sporo.

Gniazda były okey rozrządu nieruszałem no właśnie to było pierwsze odpalenie potem było w granicach 20/30/20 /-50 no i go zacina co jakiś czas po ponownym odpaleniu chodzi normalnie , raz mi się udało sprawdzić to był na 2 cylindrze błąd wtrysk stały 

Opublikowano
9 godzin temu, Pieterb napisał(a):

Tu nie ma tragedii ale to tylko jedna grupa 😉

To co sprawdzić żeby to rozwiązać ?

 

Opublikowano

Skąd masz te wtryski? Dostałeś jakiś certyfikat po regeneracji?

Opublikowano
3 godziny temu, Langista napisał(a):

Skąd masz te wtryski? Dostałeś jakiś certyfikat po regeneracji?

Dostałem rok gwarancji 2500 tys dałem 

 

Opublikowano

To oddaj je z powrotem,.chyba że na starych było identycznie.

Opublikowano
W dniu 8.03.2024 o 22:29, Langista napisał(a):

To oddaj je z powrotem,.chyba że na starych było identycznie.

Właśnie było identycznie tylko większe drgania 

 

Opublikowano

To świetnie że o tym wcześniej nie wspomniałeś.. w takim razie nie masz gniazd dobrych w głowicy, bo to najczęstszy powód nierównej pracy diesla, mogą wyglądać dobrze ale tam są ogromne ciśnienia i najmniejszy wżer będzie wychodzić.

Opublikowano

@Langista dobrze podpowiada, sprawdź kostkę, podociskaj styki. Ja bym tam upatrywał problem.

Komputer jakie błędy pokazuje?

Opublikowano

Wcześniej trzęsło silnikiem dość bardzo tracił moc ale na kompie pompki lały duże wartości ,teraz mam błąd tego eps trzęsie motorem ale silnik ma moc nie gaśnie nie dymi na wolnych wydaje się pracować równo po dodaniu gazu drży błąd jest wypadanie zapłonu 3cylindra stały zakres tylko teraz też podumałem że pompki mam 4 różne w sensie końcówki miałem al dali mi Ag.ba a mam program zrobiony może tu jest problem 

Opublikowano

Kostki sprawdzałem doginalem piny , ale wymienię też może ta listwę całą bo kostki marne są a to mały koszt 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...