bis012 Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca Witam wszystkich, od razu na starcie zaznaczam, że jestem laikiem jeżeli chodzi o mechanikę Mam problem z rozruchem, mianowicie podczas próby odpalenia rozrusznik bardzo słabo kręci (jest po regeneracji), do tego pali bezpiecznik taśmowy na klemie plusowej od akumulatora (w bagażniku). Jak mechanik podłączył osobny akumulator pod puszkę pod maską to rozrusznik działa jak należy. Pytanie gdzie leży problem i co robić? Sprawdzać ten gruby kabel który idzie do akumulatora? Dorzucam znaleziony schemat. Zaznaczyłem na czerwono puszkę która jest pod maska , do tego moim zdaniem zaznaczone na niebiesko elementy są sprawne z tego względu ze po podłączeniu osobnego akumulatora do tejże właśnie puszki wszystko jest ok, co może być nie tak w wiązce zaznaczonej na zielono? Proszę o pomoc 😕
Langista Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca Kabel masowy który idzie do rozrusznika oraz kabel masowy, który idzie z akumulatora należy dokładnie przeczyścić, ma pokazać się świeża warstwa miedzi. Najłatwiej kupić do tego zieloną włókninę, znajdziesz w sklepach z narzędziami lub lakierniczymi. Tak samo postąpić z miejscami styku, gdzie ma iść kabel masowy na rozruszniku oraz na samochodzie. Żeby nie korodowało pokryj to smarem miedzianym. 1
Rozwiązanie Dev Opublikowano 19 Marca Rozwiązanie Opublikowano 19 Marca zgnity kabel pradowy do rozrusznika, nagminna przypadlosc 1
Muskel1 Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca 1 godzinę temu, Dev napisał(a): zgnity kabel pradowy do rozrusznika, nagminna przypadlosc Albo masowy, bo to też znany problem😉 1