decard86 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Witam kolegów, Od paru tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B6 z silnikiem 2.0 benzyna w automacie :> jednak martwi mnie jeden fakt... po przejechaniu 650 km musiałem dolać prawie 1,5 litra wody do zbiorniczka... ;/ Czy ktoś może mi powiedzieć w czym tkwi problem. Pompę wody wymieniłem wraz z rozrządem i olejem zaraz po kupnie auta.. Została mi do wymiany jeszcze uszczelka pod pokrywą bo wywala leciutko olej przez świece ale czy ta górna uszczelka ma coś wspólnego z wodą ?
cobradd Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 1,5 litra to sporo, szukaj gdzie masz mokro, trzeba sprawdzić po koli każdy wąż, może opaska popuściła a może któryś wąż dziurawy. Jeśli jest wąż uszkodzony to możliwe że dopiero na zapalonym silniku bezie można zauważyć jak w układzie będzie ciśnienie.
artur81 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 u mnie i jeszcze u jednego klubowicza cieklo z plastikowego kolanka z tylu silnika, ale tylko saczylo sie
dawid1 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 dokładnie u mnie tez ciekło z tego plastikowego trójnike przychodzacego do bloku silnika w serwisie powiedzieli ze własnie najczesciej leci z tamtad http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6f9eade3d4ea9474.html u ciebie pewnie wyglada to troche inaczej ale przynajmniej bedziesz wiedział gdzie szukac
Majsterek Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 U mnie ciekło z tyłu tak samo, jakbys wyjął kolektor to bys to widział. Teraz juz sie nie leje, bo sie sam uszczelnił.
decard86 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 dzięki koledzy sprawdzę to dzisiaj znów się załamałem jadąc do pracy zapaliła mi się kontrolka informująca o niskim stanie oleju. Po pracy pojechałem do mechanika i dolał mi prawie litr ;/ a od wymiany zrobiłem 2000 km Powiedziałem mu także o ubywającym płynie to stwierdził ze na 100 % głowica jest pęknięta... Autko moje ma przejechane na liczniku 120000 km. Nie chciałbym odrazu rozbierać głowicy ale jak nie znajdę przyczyny to chyba będę zmuszony... Aha wy też w tych silnikach macie takie okopcone rury wydechowe ??
kowal161 Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 odkrec zbiorniczek z ciecza i sprawdz czy przypadkiem nie czuc spalin mozesz miec walnieta uszczelkie pod głowica
decard86 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 wlasnie przyszedlem z garazu... szukalem szukalem i znalazlem.. z tyłu silnka jest jakiś trójnik z którego kapie na skrzynie, jest na nim ostad także na 99 % to jest przyczyna ubywającego plynu pytanko - wiecie może jaki jest numer tej części albo jak ona się nazywa ? widziałem, że jest przykręcona do bloku na śrubki na 10tkę kluczyk, wydaje mi się, że sobie poradzę z wymianą tylko muszę wiedzieć co kupić
artur81 Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 mam ten numer ale podam we wtorek bo nie mam dostepu, a koszty z oringiem od czujnika to okolo 35zl, poczytaj na temat brania oleju to norma i tylko dolewaj.
Majsterek Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Co do oleju to sprawdz odme od silnika,ktora idzie do gory do trojnika,to tez czesto pada w tych autach.Bede ja wymienial tez,bo byla sparciala od dolu.Zamowilem nowa w serwisie i robia ja teraz plastikowa,ja mialem gumowa,ktora sie rozwalila.
Polmozbyt Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 U mnie też ubywało i okazało sie że pękniety jest palstikowy kruciec ,z tyłu silnika , ogólnie audi nie popisało sie z tymi elementami w silnikach benzynowych, jest to częsta usterka jak sie dowiedziałem od mechanika, na szczeście cena tej cześci nie była duża (ok 35pln w serwisie audi),ogolnie jeśli masz orginalny płyn w ukałdzie chłodzenia(G12) to ma on kolor rożowy i dobrze widać gdzie jest wyciek na silniku, bo zbiera sie różowy nalot.
Majsterek Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 masz moze zdjecie jak to wyglada z tego miejsca gdzie cieknie płyn?
wesz82 Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 wlasnie przyszedlem z garazu... szukalem szukalem i znalazlem.. z tyłu silnka jest jakiś trójnik z którego kapie na skrzynie, jest na nim ostad także na 99 % to jest przyczyna ubywającego plynu pytanko - wiecie może jaki jest numer tej części albo jak ona się nazywa ? widziałem, że jest przykręcona do bloku na śrubki na 10tkę kluczyk, wydaje mi się, że sobie poradzę z wymianą tylko muszę wiedzieć co kupić Co do tego plastiku uważaj jak będziesz odkręcał śruby żeby ich nie urwać bo potem trzeba będzie zdejmować głowicę Zaopatrz się także w komplet nowych uszczelek.
decard86 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2009 to nr krucca 06B 121 133 D Takiego nr-u nie ma w ASO, pomyliłeś się o jedną cyferkę NR KRUCCA TO 06B 121 132 D
artur81 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 jakies nieporozumienie z tym nr zobacz sam http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc4300687c61b170.html
decard86 Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Opublikowano 1 Lipca 2009 jakies nieporozumienie z tym nr zobacz sam http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc4300687c61b170.html dobre dobre a ja jutro wstawie zdjecie mojego starego krócca i zobaczysz, że jest taki numer, jaki podałem. W serwisie też nie mieli części o takim numerze jak mówisz tylko taki jak ja podaje...
artur81 Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 kupilem go w lublinie rok temu po nr vin wiec moze jakis szczegol jest inny, ale jest idetyczny ze starym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się