ciuciu87 Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja Pytanie czy da się wstawić do audi a4 B8 1.8 tfsi dwie turbiny ? A drugie pytanie czy nie lepiej hydro turbinę? Aby podnieść trochę mocy?
przem8 Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja 8 minut temu, ciuciu87 napisał(a): Pytanie czy da się wstawić do audi a4 B8 1.8 tfsi dwie turbiny ? Ciekawe jak? 8 minut temu, ciuciu87 napisał(a): A drugie pytanie czy nie lepiej hydro turbinę? Chyba chodzi o turbo hybrydowe? 8 minut temu, ciuciu87 napisał(a): Aby podnieść trochę mocy? Na trochę mocy wystarczy sam soft.
ciuciu87 Opublikowano 15 Maja Autor Opublikowano 15 Maja Mape już mam wgrana. Pytaniem na pytanie .. potrzebuje konkretnych odpowiedzi
morelo Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja Wszystko się da, kwestia zasobności portfela i wyobraźni i kreatywności. Pokaż proszę tą Hydro turbinę Może to jakaś specjalna wodna turbina, która będzie sama schładzała powietrze i nie będzie potrzeba żadnego IC.
Langista Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja Na bank chodziło o hybrydę. Co do dwóch turbin, można ale koszta znacząco przewyższą wartość auta, to robi się w wozach na wyścigi o mocy 1000 km, jedno turbo ładuje od niskich obrotów a potem drugie ładuje przy wysokich. Koszta ogromne bo na taki boost już trzeba mocno dłubać w silniku.
morelo Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja 34 minuty temu, Langista napisał(a): Na bank chodziło o hybrydę. Co do dwóch turbin, można ale koszta znacząco przewyższą wartość auta, to robi się w wozach na wyścigi o mocy 1000 km, jedno turbo ładuje od niskich obrotów a potem drugie ładuje przy wysokich. Koszta ogromne bo na taki boost już trzeba mocno dłubać w silniku. No co ty, przecież fabryczne samochody też mają doładowanie sekwencyjne. A nie mają 1000 koni i nie jeżdżą na wyścigi😃
przem8 Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja (edytowane) 3 godziny temu, ciuciu87 napisał(a): Mape już mam wgrana. Pytaniem na pytanie .. potrzebuje konkretnych odpowiedzi Jakie pytanie taka odpowiedź. Hybryda, duży ic, pewnie wydajniesza pompa wysokiego ciśnienia, wydech i będzie moc jak silnik zdrowy. Edytowane 15 Maja przez przem8
Tom A4 Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja Spytaj swojego tunera jak to się robi chyba że on nie wie bo tylko wgrywa softy. Pewne gotowiec wgrany , wgrywacz nie wie jak zrobic więcej więc każe turbo albo najlepiej dwie montować, a trzecią na dachu będzie więcej pompowała bo jest wysoko 😁. Zaczynasz od du...y strony i dlatego takie pytania zadajesz.
Langista Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja 3 godziny temu, morelo napisał(a): No co ty, przecież fabryczne samochody też mają doładowanie sekwencyjne. A nie mają 1000 koni i nie jeżdżą na wyścigi😃 V-ki mają twin-turbo, rzadziej już biturbo, ale to inna sprawa bo tu chodziło głównie o rzędowe, a ja jeszcze nie spotkałem rzędówki z twinem dla poprawy wydajności, gdzie autorowi na bank po głowie biturbo do rzędówki chodziło. Jedno i przede wszystkim drugie rozwiązanie tak komplikuje chociażby konstrukcję kolektora wydechowego, że nikt by się tego raczej nie podjął. Abstrahując, tunerowi na bank chodziło o hybrydę, która też nie pomoże bo większą hybryda podniesie tylko temperaturę w dolocie, także razem z tym większy intercooler obowiązkowo, potem zabawa z wtryskami i pompą paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się