SkOs Opublikowano 22 Maja 2024 Opublikowano 22 Maja 2024 Panowie miałem małą stłuczkę. Czy jak wyjmę reflektory i przejadę około 400m to jakieś poważniejsze błędy mi wyskoczą albo coś się przestawi czy śmiało mogę podjechać? (od blacharza do mechanika)
Muskel1 Opublikowano 22 Maja 2024 Opublikowano 22 Maja 2024 To wywali Ci kilka błędów na FISie i dodatkowo zapisane zostaną błędy w sterownikach. Popsuć się nic nie popsuje.
Muskel1 Opublikowano 22 Maja 2024 Opublikowano 22 Maja 2024 Po demontażu i ponownym montażu lamp będziesz musiał ustawić lampy i przeprowadzić nastawy podstawowe lamp programem diagnostycznym.
SkOs Opublikowano 22 Maja 2024 Autor Opublikowano 22 Maja 2024 ciężki temat tych nastawów? Bo mam VCDS. A ustawie i tak na OSK (co roku ustawiam )
Muskel1 Opublikowano 22 Maja 2024 Opublikowano 22 Maja 2024 Trzeba mieć urządzenie do ustawiania lamp. Sam program diagnostyczny nie wystarczy. Programem diagnostycznym wprowadasz lampy w tryb nastaw podstawowych, następnie kręcisz śrubami regulacyjnymi unami ustawiając lampy i kontrolując na urządzeniu do ustawiania lamp. Zapiszujesz pozycje w programie diagnostycznym.
SkOs Opublikowano 23 Maja 2024 Autor Opublikowano 23 Maja 2024 na OSK mi to ogarną? Czy raczej słabo?
Langista Opublikowano 23 Maja 2024 Opublikowano 23 Maja 2024 Na OSK czy też raczej SKP nie ogarniają ustawiania świateł bo te przyrządy dokładne nie są. Kiedyś na zwykłe halogeny były ok ale pod dzisiejsze ledowe i ksenonowe światła to za mała dokładność. W A4 B5 jest poradnik jak ustawić światła na płaskiej ścianie, to moim zdaniem dużo dokładniejsze ustawianie jak na SKP.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się