Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, jnow napisał(a):

Przy wartości samochodu 300 tys. zł brutto, kalkulator na stronie pokazuje ratę netto 3.348 zł bez wpłaty wstępnej, na 3 lata.. Jak odliczysz tarczę podatkową/mniejsze składki, to faktyczny koszt wychodzi około 2.600 zł netto = niecałe 94 tys. zł netto kosztu. Nie wiem czy są jeszcze jakieś ukryte koszty ponad ta rata, także wyliczenie "z grubsza", bo przecież przy zwykłym leasingu/kredycie czy nawet zakupie za gotówkę, koszty ubezpieczeń, serwisów, opon i tak ponosisz. Kwestia czy utrata wartości w 3 lata to faktycznie te 94 tys. zł czy mniej.

Nie ma co tu spamować ale liczyłem to na 100 sposobów i perfect lease się nie opłaca. To alternatywa dla ludzi którzy chcą mieć niską ratę ale nie ma to nic wspólnego z matematyczną opłacalnością. To tak jak wynajem lokalu czy mieszkania. Wynajmują ci co ich nie stać na zakup.

Opublikowano
W dniu 17.07.2024 o 10:56, Muskel1 napisał(a):

Bez uprzedniego odblokowania SFD nic nie skasujesz.

 

Jako ciekawostkę napiszę jeszcze, że OBD11 dogadało się z VAG i zakupili możliwość automatycznego rozpoznawania i odblokowywania SFD. Nie pamiętam tylko, czy wszystkie wersje/subskrypcje to potrafią.

Zgodnie z tym co utrzymuje Ross-Tech, trwają prace i negocjacje  z VAG nad podobnym rozwiązaniem dla VCDS.

Jak to będzie wyglądało w przypadku VCDS nie wiadomo jeszcze. Być może także w przyszłości będzie należało wykupić subskrypcje. Ross-Tech podał, że chcą do końca tego roku zaprezentować rozwiązanie

Masz może info czy faktycznie SFD w nowym A5/Q5 nie daje możliwości skasowania wymiany oleju bez podłączenia do bazy czyli wygenerowania klucza??

Opublikowano (edytowane)

2025 r mają już SFD2 (UNECE) W zależności od rodzaju SFD2 jakim auto jest wyposażone, tam nawet bez odblokowania SFD auto-scanu nie wykonasz.

 

Screenshot_20241122_120505_Opera.jpg

Edytowane przez Muskel1
  • Dzięki 1
Opublikowano

Pojawiają się już na OtoMoto oferty salonów , dość fajnie wyposażone wersję za około 250 tys.  Więc rabaty są.

 

Poniżej przykład

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/audi-a5-cena-katalogowa-289-220-ID6GU3xK.html?utm_medium=ad_share&utm_content=b

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

250 tyś to faktycznie okazja za takie A4/A5.

Opublikowano
W dniu 22.11.2024 o 18:33, matbruk napisał(a):

 

 

W dniu 22.11.2024 o 18:33, matbruk napisał(a):

Pojawiają się już na OtoMoto oferty salonów , dość fajnie wyposażone wersję za około 250 tys.  Więc rabaty są.

 

Poniżej przykład

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/audi-a5-cena-katalogowa-289-220-ID6GU3xK.html?utm_medium=ad_share&utm_content=b

 

Rabat na nowe A5 to tylko 9% przy zamówieniu do produkcji. Tak samo jest z nowym Q5.

Opublikowano

Byłem wczoraj w salonie w Sosnowcu , obejrzeć nowe A5 , stał na salonie Avant , biały z pakietem czerń , wersja bogato doposażona  , katalogowo 350 tys. Na dworze stał sedan/ liftback , ale był cały zaśnieżony i brudny , mało co było widac. Pytałem się o rabaty , sprzedawca mówił że tak maks 10%. Codziennie zjeżdżają do nich nowe A5,  więc stock też się zapełni i takie wersję gotowe do odbioru będą na pewno trochę tańsze , nowe Q5 będzie na salonie w kwietniu .

Opublikowano
W dniu 24.11.2024 o 10:43, matbruk napisał(a):

Byłem wczoraj w salonie w Sosnowcu , obejrzeć nowe A5 , stał na salonie Avant , biały z pakietem czerń , wersja bogato doposażona  , katalogowo 350 tys. Na dworze stał sedan/ liftback , ale był cały zaśnieżony i brudny , mało co było widac. Pytałem się o rabaty , sprzedawca mówił że tak maks 10%. Codziennie zjeżdżają do nich nowe A5,  więc stock też się zapełni i takie wersję gotowe do odbioru będą na pewno trochę tańsze , nowe Q5 będzie na salonie w kwietniu .

Jeździłem wczoraj nowa A5 według mnie wykonanie wnętrza jest lepsze niż w A4 B9 po liftingu. Góra drzwi i deska rozdzielcza pokryte są skóra znając życie sztuczną, ale jest miękko wszędzie. Wiaodmo dół drzwi plastik. Co na minus to nowe zegary wirtualne. Brak możliwości konfiguracji. Prędkość tylko cyfrowo. Już nie da się ustawić prędkościomierza i obrotomierza jak to było w A4. Ekran multimediów 14.5 cala. Jakiegoś wow nie robi ikony są podobne to tych co można było zobaczyć od A6 w górę tylko nowsza grafika ikonek. Jakoś kamery cofania taka sama jak w A4 nic nie poprawili. Na pewno jest więcej miejsca w środku. Kierownica ścięta u góry i u dołu dziwnie się jeździ ( takie moje odczucia). Oczywiście przyciski na kierownicy wszystko już dotykowe i piano black. Przy najwyższym poziomie nagłośnienia B&O za około 9700 zł dodatkowo mamy ANC ( opcja która była w Mondeo Vigniale w dieslu ). Co do wyciszenia jest dobrze, ale ja słyszałem koła. Auto miało szyby akustyczne boczne przednie.

Opublikowano
15 godzin temu, igo89 napisał(a):

Jeździłem wczoraj nowa A5 według mnie wykonanie wnętrza jest lepsze niż w A4 B9 po liftingu. Góra drzwi i deska rozdzielcza pokryte są skóra znając życie sztuczną, ale jest miękko wszędzie. Wiaodmo dół drzwi plastik. Co na minus to nowe zegary wirtualne. Brak możliwości konfiguracji. Prędkość tylko cyfrowo. Już nie da się ustawić prędkościomierza i obrotomierza jak to było w A4. Ekran multimediów 14.5 cala. Jakiegoś wow nie robi ikony są podobne to tych co można było zobaczyć od A6 w górę tylko nowsza grafika ikonek. Jakoś kamery cofania taka sama jak w A4 nic nie poprawili. Na pewno jest więcej miejsca w środku. Kierownica ścięta u góry i u dołu dziwnie się jeździ ( takie moje odczucia). Oczywiście przyciski na kierownicy wszystko już dotykowe i piano black. Przy najwyższym poziomie nagłośnienia B&O za około 9700 zł dodatkowo mamy ANC ( opcja która była w Mondeo Vigniale w dieslu ). Co do wyciszenia jest dobrze, ale ja słyszałem koła. Auto miało szyby akustyczne boczne przednie.

Dzieki za podzielenie sie wrazeniami :)

Szkoda ze z tym wyciszeniem jest zawsze spoko tylko wlasnie opony slychac... no ale mysle ze to celowe zagranie. W A6 powinno juz nie byc slychac... ale nie wiem czy tak jest.

Opublikowano

jaki był silnik? jak odczucia mocowo?

Opublikowano
15 godzin temu, igo89 napisał(a):

Jeździłem wczoraj nowa A5 według mnie wykonanie wnętrza jest lepsze niż w A4 B9 po liftingu. Góra drzwi i deska rozdzielcza pokryte są skóra znając życie sztuczną, ale jest miękko wszędzie. Wiaodmo dół drzwi plastik. Co na minus to nowe zegary wirtualne. Brak możliwości konfiguracji. Prędkość tylko cyfrowo. Już nie da się ustawić prędkościomierza i obrotomierza jak to było w A4. Ekran multimediów 14.5 cala. Jakiegoś wow nie robi ikony są podobne to tych co można było zobaczyć od A6 w górę tylko nowsza grafika ikonek. Jakoś kamery cofania taka sama jak w A4 nic nie poprawili. Na pewno jest więcej miejsca w środku. Kierownica ścięta u góry i u dołu dziwnie się jeździ ( takie moje odczucia). Oczywiście przyciski na kierownicy wszystko już dotykowe i piano black. Przy najwyższym poziomie nagłośnienia B&O za około 9700 zł dodatkowo mamy ANC ( opcja która była w Mondeo Vigniale w dieslu ). Co do wyciszenia jest dobrze, ale ja słyszałem koła. Auto miało szyby akustyczne boczne przednie.

Będziesz kupował?

Opublikowano
W dniu 29.11.2024 o 09:11, RALF76 napisał(a):

jaki był silnik? jak odczucia mocowo?

Silnik 40 TFSI 2.0 204 KM Quattro. Radził sobie nieźle, ale w nowej A5 jest ciut wolniejszy niż w poprzednim A4.

Opublikowano
W dniu 29.11.2024 o 09:21, matbruk napisał(a):

Będziesz kupował?

To zależy co żona wybierze. Ona głównie będzie tym jeździć do pracy i ogólnie gdzieś wspólne wyjazdy. Wybór trochę jest dziwny. Bo między S8, RS6 , SQ7 i ewentualnie S5 Avant. Ja wiem, że wszystko to różne auta, ale kobiety mają swoje upodobania. 

Opublikowano
W dniu 29.11.2024 o 08:58, Koalakm napisał(a):

Dzieki za podzielenie sie wrazeniami :)

Szkoda ze z tym wyciszeniem jest zawsze spoko tylko wlasnie opony slychac... no ale mysle ze to celowe zagranie. W A6 powinno juz nie byc slychac... ale nie wiem czy tak jest.

 

Z tymi kołami jest bardzo różnie. Bo jadąc na tej samej drodze i asfalcie w nowej A5 było słychać koła, ale również w A8 też było słychać. A jazda odbyła się wpierw A5 i zaraz po nim A8.

Opublikowano
16 godzin temu, igo89 napisał(a):

ale również w A8 też było słychać.

to jest ze tak powiem az nie do pomyslenia....

17 godzin temu, igo89 napisał(a):

Wybór trochę jest dziwny. Bo między S8, RS6 , SQ7 i ewentualnie S5 Avant. Ja wiem, że wszystko to różne auta, ale kobiety mają swoje upodobania.

to faktycznie ogromny rozstrzal - SQ7 niech bierze! ;)

Opublikowano
2 godziny temu, Koalakm napisał(a):

to jest ze tak powiem az nie do pomyslenia....

to faktycznie ogromny rozstrzal - SQ7 niech bierze! ;)

Najlepsze wykonanie w sensie materiały są w S8 za dopłatą 23k jest palet skórzany pełny. Dosłownie wszystko jest w skórze naturalnej. Całe drzwi nawet dół jest obity skórą. Kieszenie są flokowane materiałem. Nawet schowek przed pasażerem jest obity skórą. SQ7 też super auto. Za 17k SQ7 jest pakiet dodatkowych elementów pokrytych skórą. Wtedy drzwi są też w skórze jedynie dół jest plastik i kieszenie też nie są już flokowane tylko plastik taka bardziej guma. I co najgorsze poduszka powietrzna w kierownicy też plastik ( przy takim aucie i takiej cenie za auto ). Jedynie A6 i A8 mogą mieć skórzaną.

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, Koalakm napisał(a):

to jest ze tak powiem az nie do pomyslenia....

to faktycznie ogromny rozstrzal - SQ7 niech bierze! ;)

Też bym wybrał sq7 albo S5 ale sedan.

Edytowane przez matbruk
Opublikowano
3 godziny temu, matbruk napisał(a):

Też bym wybrał sq7 albo S5 ale sedan.

A czemu akurat SQ7 ? Bo już widzę drugi głos na ten model 😀

Opublikowano
11 godzin temu, igo89 napisał(a):

A czemu akurat SQ7 ? Bo już widzę drugi głos na ten model 😀

no tylko dla tego ze to seria 7 Audi. Nigdy 5 nie bedzie takie jak 7. Nigdy A5 nie bedzie takie jak A7 i tak dalej. To wynika oczywiscie z ceny tez, ale tez z logicznego podejscia sprzedawcy. Segmenty sa rozne i zawsze im wyzej tym drozej i tym "lepiej". Dlatego troche dziwia mnie rozwazania pomiedzy Q7 a A4 - to przepasc troche ;) w kazdym aspekcie. Pomijam calkowicie kwestie ze A4 jest mniejsze i do miasta lepiej... bo co? bo latwiej zaparkowac? ;) Kazda osoba jak bedzie miala do wyboru A4 i A7 no wybierze A7 - pomijam kwestie cene - mowimy o wyborze. Wlasciwie prawie zawsze cena decyduje. Kazdy z nas wolalby miec A6 w takim wyposazeniu jak ma obecnie A4 - ale to duzo wiecej kasy... taka jest prawda. Wiec kupujemy na co nas stac i podejmujemy wybory. Kupuje nowsze A4 z lepszym wyposazeniem lub za ta sama kwote starsze A6 slabiej wyposazone... kwestia wyboru czy wole mlodsze z bogatszym wyposazeniem, czy wieksze, bardziej komfortowe ale starsze z mniejszym wyposazeniem. Gdyby nie kasa to wiekszosc by jezdzila Q7 Q8, A8 - jezeli chodzi o Audi, w BMW byloby to seria 7, X7 itd.

Dlatego nie badz zdziwiony ze wiekszosc poleca SQ7 - bo z tej listy co wypisano to najdrozsze, najwieksze, najbardziej komfortowe, najbardzoiej zaawansowane technologicznie itp itd ;)

Opublikowano
11 godzin temu, Koalakm napisał(a):

no tylko dla tego ze to seria 7 Audi. Nigdy 5 nie bedzie takie jak 7. Nigdy A5 nie bedzie takie jak A7 i tak dalej. To wynika oczywiscie z ceny tez, ale tez z logicznego podejscia sprzedawcy. Segmenty sa rozne i zawsze im wyzej tym drozej i tym "lepiej". Dlatego troche dziwia mnie rozwazania pomiedzy Q7 a A4 - to przepasc troche ;) w kazdym aspekcie. Pomijam calkowicie kwestie ze A4 jest mniejsze i do miasta lepiej... bo co? bo latwiej zaparkowac? ;) Kazda osoba jak bedzie miala do wyboru A4 i A7 no wybierze A7 - pomijam kwestie cene - mowimy o wyborze. Wlasciwie prawie zawsze cena decyduje. Kazdy z nas wolalby miec A6 w takim wyposazeniu jak ma obecnie A4 - ale to duzo wiecej kasy... taka jest prawda. Wiec kupujemy na co nas stac i podejmujemy wybory. Kupuje nowsze A4 z lepszym wyposazeniem lub za ta sama kwote starsze A6 slabiej wyposazone... kwestia wyboru czy wole mlodsze z bogatszym wyposazeniem, czy wieksze, bardziej komfortowe ale starsze z mniejszym wyposazeniem. Gdyby nie kasa to wiekszosc by jezdzila Q7 Q8, A8 - jezeli chodzi o Audi, w BMW byloby to seria 7, X7 itd.

Dlatego nie badz zdziwiony ze wiekszosc poleca SQ7 - bo z tej listy co wypisano to najdrozsze, najwieksze, najbardziej komfortowe, najbardzoiej zaawansowane technologicznie itp itd ;)

Najbardziej zaawansowane teraz już będzie nowe A5 ale tylko po pewnymi względami. Bardziej chodzi o to że ma nowy tablet 14.5 cala bo systemy bezpieczeństwa według mnie działają tak samo. Jeżeli chodzi o S8, SQ7 czy nawet RS6 wszystko ma te same systemy w sensie na tym samym poziomie aktualizacji. Oczywiście że taka SQ7 czy RS6 ma lepsze reflektory niż taka S5 bo  w tamtych modelach są HD Matrix LED + lasery znowu S8 ma Cyfrowe HD Matrix LED. S8 ma w standardzie ANC to co miało kiedyś Mondeo Vigniale w dieslu. Dodatkowo S8 w standardzie ma predykcyjne zawieszenia pneumatyczne, które samo się podnosi i obniża do lepszego wsiadania i wysiadania. Jak również cały czas kamera skanuje drogę żeby zawsze był najlepszy komfort. Nie wiem czy to tylko moje odczucia, ale po wszystkich jazdach testowych najciszej według mnie było właśnie w SQ7. Gdzie A8 to jest top model w gamie Audi. S8 nie miałem okazji jeździć jest bardzo ciężko dorwać takie auto u dealera do jazd testowych. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...