Damw26 Opublikowano 16 Listopada Opublikowano 16 Listopada Witam 😃 Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu , występuje u mnie błąd P246F uszkodzony czujnik temperatury spalin 4. Z wiadomości zdobytych w sieci ustaliłem , że jest to czujnik zaznaczony na czerwono w zdjęciach z załącznika. Jeśli jestem w błędzie to proszę o weryfikację i wyrozumiałość. Zmierzyłem ten czujnik ( VW AG 05L 906 088 Q ) i jest na nim oporność rzędu 12 M omów na zimnym silniku. Natomiast maksymalna temperatura jaką na nim odczytałem to 120 *C natomiast na czujnikach 1, 2 i 3 były temperatury 400-600 *C. Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.
Muskel1 Opublikowano 16 Listopada Opublikowano 16 Listopada Nie o to. Podłącz auto pod VCDS a nie pod zabawkę, wykonaj pełny auto-scan, zapisz go w formie pliku tekstowego. txt następnie ten plik wrzuć tutaj.
Damw26 Opublikowano 16 Listopada Autor Opublikowano 16 Listopada Dobrze ale to niestety dopiero po niedzieli bo niestety posiadam tylko takie urządzenie , dziękuje za pomoc.
Silver3833 Opublikowano 16 Listopada Opublikowano 16 Listopada 4 godziny temu, Damw26 napisał(a): Witam 😃 Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu , występuje u mnie błąd P246F uszkodzony czujnik temperatury spalin 4. Z wiadomości zdobytych w sieci ustaliłem , że jest to czujnik zaznaczony na czerwono w zdjęciach z załącznika. Jeśli jestem w błędzie to proszę o weryfikację i wyrozumiałość. Zmierzyłem ten czujnik ( VW AG 05L 906 088 Q ) i jest na nim oporność rzędu 12 M omów na zimnym silniku. Natomiast maksymalna temperatura jaką na nim odczytałem to 120 *C natomiast na czujnikach 1, 2 i 3 były temperatury 400-600 *C. Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu. To czemu go nie wymienisz i sprawdzisz ???
Tomnik Opublikowano 16 Listopada Opublikowano 16 Listopada (edytowane) Pozycja nr 6 : Części i podzespoły - sonda lambda, silniki z oznaczeniami literowymi DTNA, DTNB, DTPA, DTPB 1. Czujnik cząstek -G784-52 Nm 2. śruba; 5 Nm 3. Wspornik do jednostki sterującej czujnika NOx 3 -J1183- 4. śruba; 5 Nm 5. nawias 6. Czujnik temperatury spalin 4 -G648- ; 45 Nm 7. Rurociąg ciśnieniowy Czujnik różnicy ciśnień -G505- 8. Rurociąg ciśnieniowy Czujnik różnicy ciśnień -G505-; 45 Nm 9. Śruba; 8 Nm 10. Czujnik różnicy ciśnień -G505- 11. nawias 12. Śruba; 8 Nm 13. Czujnik temperatury spalin 1 -G235-; 45 Nm 14. Jednostka sterująca czujnika NOx -GX30-zawiera Czujnik NOx -G295- Jednostka sterująca czujnika NOx -J583- Moment dokręcania czujnika NOx -G295-, 52 Nm 15. Czujnik temperatury spalin 2 -G448-; 45 Nm 16. Sonda lambda 1 przed katalizatorem -GX10-zawiera Sonda lambda -G39- Element grzejny sondy lambda -Z19- Postępuj zgodnie z instrukcją instalacji Po wymianie podzespołów należy przeprowadzić niezbędne adaptacje korzystając z › Testera › Rozdziału .52 Nm 17. Czujnik temperatury spalin 3 -G495- 45 Nm 18. Jednostka sterująca czujnika NOx 2 -GX46-zawiera Czujnik NOx2 -G687- Jednostka sterująca czujnika NOx 2 -J881- Moment dokręcania czujnika NOx 2 -G687-, 52 Nm 19. śruba; 5 Nm 20. Jednostka sterująca czujnika NOx 3 -GX50-zawiera Jednostka sterująca czujnika NOx 3 -J1183- Nadajnik NOx 3 -G932- Moment dokręcania czujnika NOx 3 -G932-, 52 Nm Edytowane 16 Listopada przez Tomnik
Damw26 Opublikowano 18 Listopada Autor Opublikowano 18 Listopada (edytowane) Dziękuję bardzo - Tomnik , okazało się ze czujnik się odkręcił i wisiał. Wkręciłem go na miejsce i wszystko śmiga. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem i pomoc 😀 Silver3833 - niestety nie wiedziałem który to czujnik numer 4 - okazało się ze byłem w błędzie Edytowane 18 Listopada przez Damw26
krzychuG Opublikowano 18 Listopada Opublikowano 18 Listopada Taki czujnik można łatwo zdiagnozować przy pomocy multimetra i opalarki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się