Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciek płynu z króćca w Audi A4 B6 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 8.03.2025 o 00:32, Langista napisał(a):

A alternator sprawdzałeś czy podaje prawidłowe napięcie? Jak nikt go nigdy nie ruszał to na bank regulator napięcia pada.

Sprawa rozwiązana. W mojej przepustnicy był zjechany jeden ząbek i gdy zwalniałem i ruszałem z jedynki czy ogólnie podczas jazdy nagle sypało esp i szarpało. Po wymianie na inną i adaptacji problem zniknął 

Opublikowano

Dobrze że udało się nakierować na rozwiązanie problemu, oby dalej było już bezawaryjnie :hi:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W dniu 12.03.2025 o 11:54, Langista napisał(a):

Dobrze że udało się nakierować na rozwiązanie problemu, oby dalej było już bezawaryjnie :hi:

Siema mam pytanko czy samemu ciężko będzie mi wyprogramowac pompę sai ? Czy jest to raczej dosyć proste ? Chciałem wywalać pompę tylko że wywali Checka a mnie drażnią takie rzeczy. Dlatego chciałabym po usunięciu móc ją od razu wyprogramowac. Jeśli jest to ciężkie to zostawię to narazie w spokoju.

Opublikowano

Samemu raczej ciężko, sam nie wiem jak się to robi ale na pewno każdy tuner czy grzebiący w sofcie silnika potrafiłby to ogarnąć.

Opublikowano (edytowane)

A masz oprogramowanie do takich rzeczy? 

Poza tym nikt Ci nie napisze jak to się robi, bo towarzystwo wzajemnej adoracji wtedy nie zarobi :P

Na forum nefmoto znajdziesz takie informacje.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
34 minuty temu, przem8 napisał(a):

A masz oprogramowanie do takich rzeczy? 

Poza tym nikt Ci nie napisze jak to się robi, bo towarzystwo wzajemnej adoracji wtedy nie zarobi :P

Na forum nefmoto znajdziesz takie informacje.

Spoczko rozumiem to chyba odpuszczę ten temat i dam poprostu do jakiegoś tunera.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 10.05.2025 o 08:55, przem8 napisał(a):

A masz oprogramowanie do takich rzeczy? 

Poza tym nikt Ci nie napisze jak to się robi, bo towarzystwo wzajemnej adoracji wtedy nie zarobi :P

Na forum nefmoto znajdziesz takie informacje.

Siema mam problem ostatnio zauwazylem ze na lpg audi a4 b6 silnik 1.8t na 3 biegu przy bucie w podlodze od 3 do 4 tysiecy szarpie autem a raczej odcina mu moc. Po sprawdzeniu na benzynie nie bylo takich objawow ale sprawdzalem to tylko raz wiec postanowilem ze od razu zrobie logi i bede wiedzial na czym stoje wiec bede wdziecxny za pomoc przy odczytaniu logow. Dodam ze sprawdzilem rezystancje zaworu n75 i jest dobra tak samo jak odma czysta dolot rowniez sprawdzony wszystko szczelne. Czy takie objawy moze wywolywac pompa sai ? oto logi:

 

LOGI STATYCZNE :

https://vaglogs.com/log/032-Zatrzymany-Zatrzymany-a17a001d-7960-4400-8c2f-2eff0eb67d74
https://vaglogs.com/log/002-033-Zatrzymany-653d9110-f1cd-443b-b7f0-60f3424103f9
https://vaglogs.com/log/001-003-Zatrzymany-de37a5a2-5172-4680-a7f1-4c9d74f1bc68
https://vaglogs.com/log/090-093-Zatrzymany-aea6e0ae-c8ae-4ad2-94de-587420c35ef7

 

LOGI DYNAMICZNE :

NA LPG   

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

 

 

NA PB https://vaglogs.com/log/002-033-Zatrzymany-ad2486a2-de21-4afd-a743-35088ea701c5
https://vaglogs.com/log/003-020-Zatrzymany-17f2090d-e59d-4145-acd4-a9f2027b62b1
https://vaglogs.com/log/115-118-Zatrzymany-1ae94ed8-99bb-4742-b308-ca04f263ca9f
https://vaglogs.com/log/090-093-Zatrzymany-1b9ed964-3ce4-4121-a6eb-1891105b78f4

 

 

Edytowane przez Bloody_dave
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, Bloody_dave napisał(a):

Czy takie objawy moze wywolywac pompa sai ? oto logi:

Nie, masz gaz do regulacji. Jescze troche z taką jazdą i głowica podziękuję za współpracę :D zwłaszcza, że masz program.

Poza tym cofa zapłon na niedopuszczalnym poziomie i wtryski benzynowe już pętla więc wychodzi, że masz dupnego softa...

Edytowane przez przem8
Opublikowano
1 godzinę temu, przem8 napisał(a):

Nie, masz gaz do regulacji. Jescze troche z taką jazdą i głowica podziękuję za współpracę :D zwłaszcza, że masz program.

Poza tym cofa zapłon na niedopuszczalnym poziomie i wtryski benzynowe już pętla więc wychodzi, że masz dupnego softa...

No tak go kiedyś kupiłem tylko że wcześniej nie było takich objawów. Ah nie wiem czy w okolicy będą w ogóle ludzie którzy to ogarną no nic będę szukał. Czy narazie jazda na gazie oszczędzając go jest bezpieczna dla silnika a dokładniej głowicy. Ile może kosztować regulacja gazu? 

Opublikowano

Nie wiem jakie masz korekty przy innych obciążeniach.

Porządna regulacja z molestowaniem kazdych obciążeń, miasto i najlepiej droga szybkiego ruchu to pewnie teraz 200 zl w gore, tylko życzę powodzenia znaleźć kogoś kto bedzie chciał stracić przynajmniej godz. na strojenie...

Jak jestes z okolic lublina to moge zerknąć na to.

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, przem8 napisał(a):

Nie wiem jakie masz korekty przy innych obciążeniach.

Porządna regulacja z molestowaniem kazdych obciążeń, miasto i najlepiej droga szybkiego ruchu to pewnie teraz 200 zl w gore, tylko życzę powodzenia znaleźć kogoś kto bedzie chciał stracić przynajmniej godz. na strojenie...

Jak jestes z okolic lublina to moge zerknąć na to.

Niestety ja z pomorza godzina od Gdańska wiec lipa. Coś wymyślę ale dzięki za pomoc. A no i jeszcze czy aktualnie przy spokojnej jeździe może tak być póki nie znajdę kogoś kto to ogarnie?

Edytowane przez Bloody_dave
Opublikowano

To szukaj pomocy na lpg forum. Poza tym jesli na benzynie od 5500 pętla wtryskiwacze to tez trzeba to poprawić, a na petlacej benzynie zazwyczaj ciężko gaz poprawnie wyregulować.

Opublikowano

W Gdańsku jest kolega który ogarnia LPG bardzo fajnie.

Nie pamiętam teraz jego profilu, moze @george pomożesz?

Opublikowano
5 godzin temu, przem8 napisał(a):

Nie wiem jakie masz korekty przy innych obciążeniach.

Porządna regulacja z molestowaniem kazdych obciążeń, miasto i najlepiej droga szybkiego ruchu to pewnie teraz 200 zl w gore, tylko życzę powodzenia znaleźć kogoś kto bedzie chciał stracić przynajmniej godz. na strojenie...

Jak jestes z okolic lublina to moge zerknąć na to.

Zauważyłem że po usunięciu błędów czyli zresetowaniu korekt paliwowych pojeździłem na benzynie trochę. I gdy teraz przełączyłem na gaz to tego problemu już nie ma. W grupach 015 016 na cylindrze 1 podczas przełączenia na gaz pokazało przez sekundę 11 wypadnięć zapłonu. Potem cisza jeździłem cały czas i 0 na każdym cylindrze. Wiadomo że mapa i tak do poprawy ale czy samo skasowanie korekt paliwowych i nauczanie auta jeżdżąc cały czas na benzynie mogło trochę pomóc ?

Opublikowano

Licznik wypadan zapłonów, a cofanie zapłonu to zupelnie co innego, całkiem inne grupy.

A tak na marginesie to vag nie liczy wypadan zapłonu podaczas jazdy i na postoju po zwiększeniu obrotów.

Kasowanie koret może pomóc chwilowo ale co z tego jak podejrzysz korekty krotkie i jest lipa..

Opublikowano
17 minut temu, przem8 napisał(a):

Licznik wypadan zapłonów, a cofanie zapłonu to zupelnie co innego, całkiem inne grupy.

A tak na marginesie to vag nie liczy wypadan zapłonu podaczas jazdy i na postoju po zwiększeniu obrotów.

Kasowanie koret może pomóc chwilowo ale co z tego jak podejrzysz korekty krotkie i jest lipa..

Okej dzieki

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, MaTeo85 napisał(a):

W Gdańsku jest kolega który ogarnia LPG bardzo fajnie.

Nie pamiętam teraz jego profilu, moze @george pomożesz?

@ulisses, zdecydowanie polecam Adama!:hi:

 

Widziałem, że wyżej pojawił się temat o wykodowaniu SAI... porządny soft od @Łukasz13, prawidłowe strojenie gazu i będzie inne auto. :thumbup1: Jeżeli soft nie domaga, to niestety nie da się sensownie ogarnąć gazu.

Edytowane przez george
Opublikowano

Wygląda na to, że to właśnie pęknięty króciec i trójnik są przyczyną wycieku płynu, zwłaszcza jeśli tam było mokro i odłamki plastiku. Lepiej od razu wymień cały uszkodzony element, bo takie wycieki mogą powodować problemy z silnikiem i przegrzewanie. Co do zaworu odmy, jeśli nie miałeś z nim problemów, można go wyczyścić i zostawić, ale jak masz możliwość to nowy na pewno da spokój. Układ chłodzenia najlepiej przepłukać płynem do płukania układów chłodzenia, po czym wymienić płyn na świeży.

Opublikowano
W dniu 20.05.2025 o 13:34, przem8 napisał(a):

Licznik wypadan zapłonów, a cofanie zapłonu to zupelnie co innego, całkiem inne grupy.

A tak na marginesie to vag nie liczy wypadan zapłonu podaczas jazdy i na postoju po zwiększeniu obrotów.

Kasowanie koret może pomóc chwilowo ale co z tego jak podejrzysz korekty krotkie i jest lipa..

A czy niesprawny reduktor może powodować takie objawy? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...