Kozi Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Witam, Używałem - i nic sie nie dowiedziałem konkretnego Proszę pomóżcie, co warto zamontować w A4 B5 AFN (Avant) 140KM/300Mn żeby autko mocno hamowało. Teraz mam z przodu i z tyłu klocki ATE, tarcze, nie wiem - jakieś gładkie. Zmiana na 312 nie wchodzi w grę - mam na zimę '15 stalówki. Proszę pomóżcie.
rtocki Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Są zestawy 6-tłoczkowe dedykowane do kół 15" ale obawiam się że cena za komplet (tarcze 2-częściowe, zaciski, adaptery) Cię nie zadowoli, ok 1200€
Łepski Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Przewody w stalowym oplocie :?: :gwizdanie:
Kozi Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Opublikowano 12 Maja 2009 Przewody - to jest pomysł, może ktoś orientuje się w cenie? Czy możecie polecić jakieś tarcze i klocki? Celuje w DS2000, ale nie wiem jakie tarcze... może ATE?
Cristoforo Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 przewody 512zł kpl do a4 b5 jesli chcesz mieć dobry zestaw to 312mm ja tez mam na zime nowe 15 cali których bede musiał sie pozbyć do zwykłej tarczy nie dawaj DS i to jescze w rozmiarze 288mm bo zobaczysz co bedzie sie działo jak juz to bdb tarcza która wytrzyma twardy klocek a takie tarcze sa drogie np. brembo oro lub ZM sport
Kozi Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Opublikowano 12 Maja 2009 Można wymienić same tarcze, a zostawić klocki? Gdzieś czytałem, że ktoś tak zrobił i żyje
soolek Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Kozi, wstaw "normalny" zestaw tarcze Brembo + klocki Ferodo Premier (miałem w poprzednim aucie i bardzo sobie chwaliłem - przede wszystkim nie męczył się na mieście). Same klocki sporo dają - miałem Ferodo (nie wiedziałem o tym) a założyłem ATE i pogorszenie jest odczuwalne. Mam ten sam problem - zimowe 15' i postawię właśnie na powyższy zestaw.
rav Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Witam Przed wymianą wężyków ze stalowym oplotem proponował bym zadbać o płyn hamulcowy i regularnie go wymieniać. Bo jak wiadomo z czasem wchłania on wodę i traci swoje właściwości. (ściśliwości) ___________________ Pozdrawiam Rafał
Krzysztof29it Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Kozi, wstaw "normalny" zestaw tarcze Brembo + klocki Ferodo Premier (miałem w poprzednim aucie i bardzo sobie chwaliłem - przede wszystkim nie męczył się na mieście). Same klocki sporo dają - miałem Ferodo (nie wiedziałem o tym) a założyłem ATE i pogorszenie jest odczuwalne. Mam ten sam problem - zimowe 15' i postawię właśnie na powyższy zestaw. Jeśli i ja coś mogę podpowiedzieć , to do gładkich Brembo załóż DS Performance - mam taki zestaw w VW Sharan VR6 Syncro , hamulce że niejeden już uciekał z tyłu rowami( warunek - tył też wymień ).Do tego przejechałem już nim ok 70 kkm i jeszcze ponad połowa a jeżdżż głównie trasy do Włoch i po Alpach.Oczywiście płyn Motul DOT 5.1 .W mojej A4 mam 312mm z przodu na ZM Sport + Ferrodo DSP ale na razie tylko przód i powiem uczciwie ,że brak dobrego tyłu jest wyraźnie odczuwalny.Niedługo wymiana ale na 255m i też wiercone tarcze ZM + DSP . Pozdro i NIE OSZCZĘDZAJ NA ŻYCIU .
Cristoforo Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 NIE OSZCZĘDZAJ NA ŻYCIU . masz u mnie browara tył jest tak samo wazny jak przód zwłaszcza jak z przodu zakładasz duze tarcze to dla wyównania sił założ do tyłu dobre klocki w przeciwnym razie bedzie auto przy hamowaniu nurkować jak świnia
Łepski Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Można wymienić same tarcze, a zostawić klocki? Gdzieś czytałem, że ktoś tak zrobił i żyje Wszystko można, tylko z wolna i ostrożna Ja bym jednak wymieniał kompletem, bo stare klocki na pewno są ułożone do starej tarczy. W rezultacie pewnie niedługo i tak będziesz je musiał wymienić...
Kozi Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Opublikowano 14 Maja 2009 poczekam jeszcze do konca kloków - zmieniałem je jakieś 10 tyś temu.... prawie wcale nie widać zuzycia. Za to mocno tarcze zużyły przez ten czas. Ktoś podpowie, jakie tarcze i klocki zakładać? Zastanawiam się nad ATE (wszystko) + przewody w stalowym oplocie, no i wymiana płynu.
Cristoforo Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 jesli idziesz grubo w stalowe przewody to odpusc sobie ATE tarcze i klocki to jest moja praktyczna rade pisze ze swojego doswiadczenia było tego na forum poszukaj w dziale hamulce
wustyle Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 w ktoryms GT testowali tarcze i klocki nie pamietam jak z klockami, ale dobrze wypadly nacinane tarcze TAROX-a
soolek Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Od ATE napewno lepsze będą klocki Ferodo Premium (sprawdzone na własnej skórze). Do tego tarcze Brembo - przynajmniej takie miałem w poprzednim samochodzie i było git. Teraz też planuję taki zestaw.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się