Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawianie ręczne wysokości świecenia lamp Bi-xenon w Audi A4 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie panowie, samo poziomowanie mi działa lecz jadąc na krótkich czasami mi mrugają tak jakby lampy za wysoko świeciły. Na stacji byłem to mówił diagnosta że jest okej ;) Więc chciałbym to samemu ustawić sobie według instrukcji na równym przy ścianie i +/- zweryfikować wysokość świecenia tych lamp. 
No ale ile te lampy mają regulacji możliwości  - wysokość świecenia + kąt? To są te śruby zaznaczone do regulacji co na obrazkach:
Poradzi ktoś jakąś instrukcją do obsługi takich lamp. No i jeszcze reguluje się na włączonych światłach na zapalonym samochodzie na światłach mijania tak. Po takim ustawieniu światła drogowe są adekwatnie ustawione na pożądaną wysokość?
 

2.jpg

1.jpg

Opublikowano

Lampy ustawia się na urządzeniu do tego przeznaczonym, a nie na ścianie.

Opublikowano (edytowane)

Na ścianie lepiej sobie ustawiłem niż u diagnosty. Po przeglądzie światła niby ok, a świeciły tak nisko, że nic nie było widać. Potem ustawiłem na oko na ścianie, pojechałem na inną stację i gość nie miał zastrzeżeń, a ja coś wkońcu widzę w nocy na drodze. Także co z tego jak mają do tego odpowiednie urządzenia jak nie potrafią z nich korzystać? 😕

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Jest poradnik jak ustawić światła, dotyczy się modelu B5 ale zasada taka sama przez wszystkie pozostałe modele. Jedynie ksenon przynajmniej według mnie wymaga włączenia procedury w sterowniku, aby zapamiętał on ustawienia początkowe.

Opublikowano
4 minuty temu, przem8 napisał(a):

Także co z tego jak mają do tego odpowiednie urządzenia jak nie potrafią z nich korzystać? 😕

To akurat jest wymaganie. Umiejętność posługiwania się sprzętem, z którym pracują. Nie sądzę jednak, że wysktim brakuje umiejętności.

Opublikowano

W sterowniku zeruje się wartości położenia soczewki, warunkiem takiego zerowania jest ustawienie pojazdu na równej powierzchni. Samą regulację wysokości przeprowadza się zaraz po wyzerowaniu, na odpalonym silniku, z włączonymi światłami mijania i zaciągniętym hamulcem postojowym. Śruba bliżej komory silnika pozwala na regulację góra-dól, natomiast śruba przy błotniku reguluje położenie prawo-lewo.

Opublikowano

Czekaj.. ręczny to ma być chyba zwolniony, nie zaciągnięty..

Opublikowano
W dniu 31.12.2024 o 10:58, Langista napisał(a):

Czekaj.. ręczny to ma być chyba zwolniony, nie zaciągnięty..

Tu nie byłem do końca pewien. Jeśli samochód stoi na równej powierzchni to nie ma to zbytnio znaczenia.

Opublikowano

Można również popuścić 2 górne śruby mocujące lampę i delikatnie pochylić do dołu.

Co do zgrania mijania z drogowymi.

Jeśli nikt nie grzebał w lampach, nie demontował odbłyśników to po ustawieniu mijania, drogowe mają świecić tak, jak fabryka wymyśliła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...