Nacek Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Witajcie panowie, samo poziomowanie mi działa lecz jadąc na krótkich czasami mi mrugają tak jakby lampy za wysoko świeciły. Na stacji byłem to mówił diagnosta że jest okej Więc chciałbym to samemu ustawić sobie według instrukcji na równym przy ścianie i +/- zweryfikować wysokość świecenia tych lamp. No ale ile te lampy mają regulacji możliwości - wysokość świecenia + kąt? To są te śruby zaznaczone do regulacji co na obrazkach: Poradzi ktoś jakąś instrukcją do obsługi takich lamp. No i jeszcze reguluje się na włączonych światłach na zapalonym samochodzie na światłach mijania tak. Po takim ustawieniu światła drogowe są adekwatnie ustawione na pożądaną wysokość?
Muskel1 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Lampy ustawia się na urządzeniu do tego przeznaczonym, a nie na ścianie.
przem8 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 (edytowane) Na ścianie lepiej sobie ustawiłem niż u diagnosty. Po przeglądzie światła niby ok, a świeciły tak nisko, że nic nie było widać. Potem ustawiłem na oko na ścianie, pojechałem na inną stację i gość nie miał zastrzeżeń, a ja coś wkońcu widzę w nocy na drodze. Także co z tego jak mają do tego odpowiednie urządzenia jak nie potrafią z nich korzystać? 😕 Edytowane 31 Grudnia 2024 przez przem8
Langista Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Jest poradnik jak ustawić światła, dotyczy się modelu B5 ale zasada taka sama przez wszystkie pozostałe modele. Jedynie ksenon przynajmniej według mnie wymaga włączenia procedury w sterowniku, aby zapamiętał on ustawienia początkowe.
Muskel1 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 4 minuty temu, przem8 napisał(a): Także co z tego jak mają do tego odpowiednie urządzenia jak nie potrafią z nich korzystać? 😕 To akurat jest wymaganie. Umiejętność posługiwania się sprzętem, z którym pracują. Nie sądzę jednak, że wysktim brakuje umiejętności.
afroo. Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 W sterowniku zeruje się wartości położenia soczewki, warunkiem takiego zerowania jest ustawienie pojazdu na równej powierzchni. Samą regulację wysokości przeprowadza się zaraz po wyzerowaniu, na odpalonym silniku, z włączonymi światłami mijania i zaciągniętym hamulcem postojowym. Śruba bliżej komory silnika pozwala na regulację góra-dól, natomiast śruba przy błotniku reguluje położenie prawo-lewo.
Langista Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Czekaj.. ręczny to ma być chyba zwolniony, nie zaciągnięty..
afroo. Opublikowano 1 Stycznia Opublikowano 1 Stycznia W dniu 31.12.2024 o 10:58, Langista napisał(a): Czekaj.. ręczny to ma być chyba zwolniony, nie zaciągnięty.. Tu nie byłem do końca pewien. Jeśli samochód stoi na równej powierzchni to nie ma to zbytnio znaczenia.
Fido Opublikowano 5 Stycznia Opublikowano 5 Stycznia Można również popuścić 2 górne śruby mocujące lampę i delikatnie pochylić do dołu. Co do zgrania mijania z drogowymi. Jeśli nikt nie grzebał w lampach, nie demontował odbłyśników to po ustawieniu mijania, drogowe mają świecić tak, jak fabryka wymyśliła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się