Skocz do zawartości
IGNOROWANY

W Audi A4 B5 1.8T APU nie pali 4 cylinder

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich . 

Na wstępie chciałbym dodać że nie jestem mechanikiem więc proszę też o wyrozumiałość. 

A wiec do rzeczy , mam problem z A4 B5  1.8T APU.

Gdy odpale auto to nie chodzi 4 cylinder i zero reakcji na wyjecie cewki , powyżej 2 tys obr  dopiero zaczynał chodzić i auto normalnie jechało ale gdy tylko się zatrzymam to autem telepie i zaś nie chodzi 4 cylinder . 

W samochodzie mam cewki TFSI bo była kiedys konwersja robiona , zamienialem je miejscami , podmienialem na nowe cewki zapasowe , zmieniłem na nowe swiece PFR6Q , iskra jest na kazdym cylindrze , zmieniałem miejscami wtryski bo myślałem że może to wtrysk nie działa ale bez efektów...

Ustawiłem od nowa rozrzad tylni jak i przedni - bez efektu a nawet jest jeszcze gorzej bo jak odpalam auto to dźwięk przez chwilę jak by nie było wkręconej swiecy i po chwili odpala ale chodzi dalej nie rowno , wyciągając cewki na kazdym cylindrze reaguje spadajac z obrotow i telepaniem a na 4 bez różnicy czy cewka włożona czy nie .

Już nie mam pojęcia co się z tym stało i głupieje z tego wszystkiego .

Kiedyś miałem 1.8t aeb i rozrzad w nim robiłem , grzebałem i chodziło zawsze a z tym nie mogę sobie poradzić. 

Panowie dobrze mam ten rozrząd ustawiony ? Coś jeszcze mozna sprawdzic co moglo by byc winne ? Czy pozostaje wyciągać glowice ?  

I ostatnie pytanie czy jeśli by się okazało że glowica uszkodzona to czy glowica AEB / ADR kompletna z walkami podejdzie zamiast APU ? 

20241230_165720.jpg

20241218_203933.jpg

20241218_203926.jpg

Opublikowano

Zmierz kompresję

Opublikowano

Kolega wyzej dobrze pisze. Zacznij od kompresji. Ostatnio przegrzebalem caly uklad zaplonowy w doblo benzyna bo nasi juz tam byli i myslalem ze cos sknocili, a okazalo sie o takie cos...

IMG_20241206_144000.thumb.jpg.ca08376719b505070e235b75ada7dfaf.jpg

Opublikowano