Kacperek99DD Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu Witam Mam problem z hamulcami. Przy niskich temperaturach czuć, że pedał hamulca ma trudności do powrotu do górnej pozycji. Po odpuszczeniu pedału hamulca auto jeszcze przez chwile delikatnie hamuje i po 1 s-1,5 s jedzie już normalnie. Auto generalnie po wciśnięciu hamulca bardzo dobrze hamuje niezależnie od temperatury Tarcze nie grzeją się, sprawdzałem wnętrze serwa endoskopem po zdjęciu przewodu podciśnienia i było suchutko, przednie hamulce były regenerowane 2-3 lata temu, tylny zacisk był wymieniany, a drugi tylny w bardzo dobrym stanie, tłoczek nasmarowany i lekko chodzi, a prowadnice nasmarowane i również ładnie pracują. 1,5 roku temu został wymieniony cały płyn hamulcowy i odpowietrzony układ. Słyszałem jeszcze ze potrafi spuchnąć oring na tłoczku na pompie hamulcowej, może to być przyczyną? Czy problem może być w samych przewodach elastycznych?
P.Wiśnia Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Hamulce odpowietrzone? Jakie podciśnienie daje tandem pompa? Na 99% problemem jest króciec pompy tandemowej lub sama pompa. Ewentualnie jeszcze zostaje sprawa przejścia w grodzi, ale raczej w twoim silniku przejście jest realizowany przez sztywny przewód wystający poza gródź. Z pompami jest straszny problem, w naszych silnikach były wsadzane wadliwe pompy firmy LUK. Boscha który jest w dobrym stanie, nie idzie praktycznie kupić. O nowych można zapomnieć. Zanim będziesz wymieniać to się zastanów, 2 tygodnie temu wsadziłem używanego boscha. A potem spuściłem mix oleju oraz ropy z silnika. Zamiast 3.8L spuściłem ponad 10L.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się