Delva Opublikowano 15 Czerwca Opublikowano 15 Czerwca Witam. W swojej B7 wymieniałem silnik następnie robiłem różne rzeczy jak wymiana wężyków i td. Po jakimś czasie pojawił się problem z dymieniem. Najpierw strasznie kopcilo na postoju że nie było nic widać w wstecznym lusterku. Wymieniłem pompowtryskiwaczy po regeneracji po czym problem częściowo został rozwiązany. Zostal tylko czarno-szary dym przy gwałtownym przyszpieszeniu ale też tylko po tym jak auto przejedzie 5-10 km po mieście. Zacząłem wymieniać po kolei czujniki map, różnicy cisnien spalin, pokrywa zaworów (nowy oryginal),sprawdziłem dolot,vacum też sprawdzony,turbina po regeneracji, n75 nowy następnie zamieniłem wtryski znów na nowe od Boscha. Doszedłem do momentu gdzie auto wyrzuca szary dym podczas tylko buta w podłodze i to nie zawsze ( musi być odstęp parę minut żeby znów on się pojawil). Jest szansa że po ostatniej wymiany czujnika różnicy spalin dpf się czysci od syfu?? I jak rozwiązać ten problem . Dziękuję za każdą odpowiedź
Langista Opublikowano 15 Czerwca Opublikowano 15 Czerwca Pojedź do kogoś na wymuszenie procedury czyszczenia DPF, jeżeli nie pomoże to zostaje kwestia prania go.
Delva Opublikowano Poniedziałek o 03:09 Autor Opublikowano Poniedziałek o 03:09 19 godzin temu, Langista napisał(a): Pojedź do kogoś na wymuszenie procedury czyszczenia DPF, jeżeli nie pomoże to zostaje kwestia prania go. Przed wymiana silnika dawałem dpf na pranie i jednocześnie turbinę. Prawda mówiąc turbinę dawałem jeszcze 2 razy po tym... Właśnie nie mogę ogarnąć dlaczego on tak często się wypala i czasami kopci. Wystarczy że cały tydzień żona jeździ do żłobka i z powrotem. Odrazu kontrolka, podwyższone obroty i trzeba jechać po za miasto zrobić koło 30 km i jest ok
Langista Opublikowano Poniedziałek o 05:29 Opublikowano Poniedziałek o 05:29 A jakie masz wartości w sterowniku jeżeli chodzi o wypełnienie sądzą? Na DPF @Muskel1 się zna to oceni w wolnej chwili co tam masz.
Delva Opublikowano Poniedziałek o 08:57 Autor Opublikowano Poniedziałek o 08:57 3 godziny temu, Langista napisał(a): A jakie masz wartości w sterowniku jeżeli chodzi o wypełnienie sądzą? Na DPF @Muskel1 się zna to oceni w wolnej chwili co tam masz. Dziwna sprawa. Raz miałem zapełniony na 54% po wypalaniu (koło 20 min) zostało tylko 6% i nagle po parę km wskoczyło na 30 parę %. Nie mogę zrozumieć dlaczego on tak szybko zapycha się. Pewnie to i będzie przyczyna dymieniem przy przyszpieszeniu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się