mamci Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 bierz 1.8T AJL i objedziesz każde seryjne 2.8 z malym szczegolem, ze to 2.8 bedzie 12V kulturka pracy w v6 jest niczego sobie i w zasadzie radio nie potrzebne - a to jeden z większych plusów których w/g mnie za wiele nie ma. Dla mnie osobiście jeżeli 2.8 to tylko quattro a to już i większe spalanie i droższa eksploatacja a 1.8T może być ośka. Poza tym pod światłami bulgot v6 może być ośmieszony małym bzyknięciem r4 w 1.8.
GRAF Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Za V6 przemawia kultura pracy, chyba lepiej sie instalacja LPG sprawdza no i najwazniejsze to na trase to silnik marzenie nabiera predkosci rowno jak by opory powietrza nie istanialy, pali relatywnie nieduzo poza miastem, z wad to troche czuc ze silnik ciezszy od R4 i nie da sie zwiekszyc mocy, ja bym sie zastanowil tez nad 1.9 TDI 115 malo pali i modzic mozna az ponad 200km i dalej bedzie malo palil. No i jak audi to tylko Quattro obojetne jaki silnik bo z 4x4 to inne auto i inne prowadzenie.
czaki22 Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 v6 droższa eksploatacja ? i niewiem co masz za torpede:) moze masz 10 turbin wpakowane ale to 1,8t zostaje na swiatłach a pozeniej zaczyna ci sie krecic turbo , chyba ze masz inaczej , zreszta to juz było na forum
domjenick Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 ale to 1,8t zostaje na swiatłach a pozeniej zaczyna ci sie krecic turbo to zalezy od tego,kto siedzi w 1,8 T i jak trzyma stope na pedale gazu 1,8T trzeba umiec wcisnac gaz,zeby wystartowac szybko
Gornano Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 ale to 1,8t zostaje na swiatłach a pozeniej zaczyna ci sie krecic turbo to zalezy od tego,kto siedzi w 1,8 T i jak trzyma stope na pedale gazu 1,8T trzeba umiec wcisnac gaz,zeby wystartowac szybko święta prawda
mamci Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 v6 droższa eksploatacja ? i niewiem co masz za torpede:) moze masz 10 turbin wpakowane ale to 1,8t zostaje na swiatłach a pozeniej zaczyna ci sie krecic turbo , chyba ze masz inaczej , zreszta to juz było na forum Jakbyś kolego przeczytał ze zrozumieniem to byś wyczytał że napisałem o quattro bo w/g mnie skoro 2.8 i v6 to Q i że quattro to większa eksploatacja a nie v szóstka (w sensie zawieszenie itp itd). Nigdy nie napisałem że gardzę Q a tym bardziej widlakiem bo jakby mnie było stać to i znalazł bym dobry egzemplarz to bym się nie zastanawiał. Jedyne co miałem na myśli to to że 1.8T w sensie AJL objeżdża 2.8 w serii i to nie ma przeproś... ot taką torpedę posiadam edit: do tej pory nie dałem rady Volvo s80 biturbo (272KM) i dziś tj. (21.05) Maserati GranTurismo (323KW)
GRAF Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Quattro nie jest drozsze w eksploatacji - co za bzdura? pali tylko troche wiecej, za to przeguby duzo wiecej wytrzymaja niz w osce i zima mozna bokami polatac
mamci Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 jak bzdura amortyzator na tył do ośki 250zł a do Q prawie 800zł wiele takich przykładów ale nie chodzi tu o 4x4 czy fwd bo i ja czasem żałuję że nie mam Q
GRAF Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 jak bzdura amortyzator na tył do ośki 250zł a do Q prawie 800zł skad taka cena ja placilem za Bilsteina B6 Sport 400zl za sztuke przod i tyl
Peterka Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Witam, http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t78794.0.html;highlight=quattro Zobaczcie - kilka słow o quattro
eMeM Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 do tej pory nie dałem rady Volvo s80 biturbo (272KM) to wyobraz sobie, ze 2.8 30V ma do 100km/h tylko o 0,1s gorszy czas jak te Volvo trafiles na jakis zajezdzony egzemplarz i teraz powtarzasz w kolo ze to niby AJL w serii jest szybsze swoja droga wyjasnisz moze, jak to mozliwe, ze auto : - z nizszym momentem w calym zakresie (od 1000 obr/min az do odcinki) - o 13KM slabsze - i tylko 45kg lzejsze moze byc szybsze ? tylko dzieki znacznie krotszym przelozeniom skrzyni AJL nie wiele odstaje od 2.8 30V po programie to juz inna bajka, AJL zostawi 2.8 z tylu, ale dziwnym trafem na forum jest duzo AJL, a ani jednego po programie ....
konradzed Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Tylko V6 koledzy. Nie mam nic przeciwko 1.8T, ale jak ktoś pojeździ V-ką to będzie wiedział o co biega. Jeśli jednak chcecie mieć nieziemskie osiągi to trzeba zainwestować w S4. Pozdrawiam!
mamci Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 DOBRZE 2,8 jest lepsze fajniejsze i szybsze - na tym zakończe może i była zajeżdżona, może kierowca ch*****, a może mój taka torpeda a może jeszcze co innego a co do virusa - na razie nie znalazłem nikogo w okolicy kto by to zrobił... a może słabo szukam a może ten virus już tam jest :D
gregory Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 a co do virusa - na razie nie znalazłem nikogo w okolicy kto by to zrobił... a może słabo szukam a może ten virus już tam jest :D W AJL już nie podniesiesz zbytnio mocy, jedynie moment z dołu bo AJL już ma fabrycznie mocniejszy program, a dla bezpieczeństwa turba nie podaje się więcej u góry. Odnośnie wyboru to jak autorowi wątku nie zależy kompletnie na modyfikacjach, chcesz mieć seryjne "bez obsługowe" auto i po prostu się trochę szybciej przemieszczać to 2.8 Jeśli natomiast nie wykluczasz jakiś modyfikacji w przyszłości to bardziej rozwojowy silnik, taki jakim jest 1.8T pasowałby ci bardziej. Można kupić 1.8T chodźby z miłości do turbo doładowanych benzyn, ale skoro ty napisałeś ten post z tym pytaniem to ta mięta jest ci pewnie obca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się