macieek Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Witam. Od dluższego czasu VAG pokazywał mi bląd: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent ....ale nic podejrzanego sie nie działo. Lecz od niedawna ów błąd daje sie we znaki w taki sposób, że nawiew na szybe działa z przerwami tzn dmucha ładnie np przez 20-30 sekund i cisza (nie dmucha) przez ok 2-3 sekundy i znowu dmucha. Czytałem, że czyszczenie silniczków prawie zawsze pomaga ale czasem wymagana jest zmiana panela klimatronika. Czy ktoś miał takie same objawy? Bo nie wiem czy jest sens zabieranie sie za ten silniczek... Dzięki za ewentualne sugestie i pozdrawiam
studentzse Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 a wentylator w tym czasie gdy nie ma nawiewu na szybe dziala czy przestaje pracować?
macieek Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 a wentylator w tym czasie gdy nie ma nawiewu na szybe dziala czy przestaje pracować? Działa - dmucha ladnie na nogi i bocznymi nawiewami, tylko górny nawiew na szybe przerywa
studentzse Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 przeczyścić silniczek a jak nie pomorze to wymiana i ma hulać, przerabiałem ten temat u siebie [br]Dopisany: 19 Maj 2009, 02:59_________________________________________________oczywiście chodzi mi o silniczek sterujący nawiew na szybę
macieek Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 Tak z ciekawości spytam...Miales ten sam objaw - nawiew na szybe wlaczal sie i wyłaczał? :gwizdanie:
studentzse Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 co parę sekund się nie zmieniał ale raz był centralny nawiew, a raz na szybę
macieek Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 ok dzieki za info. A czy przeprowadzałeś po naprawie silniczka nastawy podstawowe klimy? Bo jak juz sie za to zabiore w weekend to chcialbym tez zrobic te nastawy. Znalazłem opisy tylko do b5 a b6 nie ma nigdzie. Może są takie same? hmm
studentzse Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 klima a nawiew to zupełnie co innego, co do tego co ja robiłem to przeczyściłem silniczek i założyłem-nic więcej. Życzę powodzenia
macieek Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 OK dzięki ale chodziło mi o nastawy podstawowe klap nawiewów/silniczków - wydaje mi sie ze to jednak system klimatyzacji czyż nie? Tak czy owak dzieki jeszcze raz, sprobuje przeczyscić te silniczki w weekend. pozdrawiam
studentzse Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 u mnie wszystko system sobie sam ustawił bez żadnej ingerencji w to, dasz rade. Daj znać później czy wszystko hula
macieek Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 Ok. A propo klimy to w b5 ktora mialem 2 lata klima chodziła jak złoto, miałem akurat farta, żadne klapy sie nie blokowały, panel działał idealnie i wyglądał też o niebo lepiej niz w b6 (moja subiektywna opinia) wszystko wydawało sie bardziej przejrzyste i jakość wykonania o wiele lepsza. Ale b6 za to ma 2 strefy
bladeronin Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 witam a czy posiadacie moze jakies foto jak dostac sie do silniczków które steruja nawiewami
wtct Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Można prosić o jakieś wskazówki, który to dokładnie silniczek, żeby się nie pomylić i nie wymienić innego? Wystarczy sam nr OE, bo na pewno będzie naklejony, w przeciwieństwie do V107.
lukas309 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 u mnie falowanie tylko nawiewu tzn. np. są 4 kreski a zaraz 2 i spowrotem ale zdarza się to bardzo rzadko , vag pokazał błąd w układzie klimatyzacji czujnik G 113 brak - lub zwarcie w obwodzie, błąd sporadyczny i co Wy na to ????? czujnik G113 - Potencjometr silnika klapy powietrza
fahur Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Polecam ten wątek: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=177354 w którym odpowiadam na większość zadanych tu pytań. Co do nastawów podstawowych to tutaj jest pełna instrukcja: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=71163.0;highlight=nastawy+podstawowe+klima :-D
lukas309 Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 fahur a mój przypadek vag wywalił czujnik G 113 , błąd wykasowałem narazie spokój wszystko śmiga dobrze , ale piszesz że na krótko to pomaga w moim przypadku o co chodzi z tym czujnikiem G 113 ???? czy winny jest tutaj potencjometr ??? gdzie on sie znajduje ???
fahur Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 fahur a mój przypadek vag wywalił czujnik G 113 , błąd wykasowałem narazie spokój wszystko śmiga dobrze , ale piszesz że na krótko to pomaga w moim przypadku o co chodzi z tym czujnikiem G 113 ???? czy winny jest tutaj potencjometr ??? gdzie on sie znajduje ??? Napisz dokładnie to co Ci wyrzucił VAG - będzie łatwiej diagnozować. G113 to potencjometr najprawdopodobniej w silniku klapy przepływu powietrza (V71) jest zanieczyszczony i błąd pewnie po pewnym czasie powracał.
lukas309 Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Vag wyrzucił : błąd czujnika G 113, brak masy lub zwarcie w obwodzie potencjometru, BŁĄD SPORADYCZNY
lis Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 może trochę z innej beczki ale czy ktoś wie co się dzieje że klimatronik wieje mi na maxa gorącem do środka. ustawiam np.: 22 stopnie a wieje na maxa gorącem zmniejszam temperaturę i nic się niedzieje, następnie za kilka dni samo się naprawia, a potem znowu to samo.
fahur Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 może trochę z innej beczki ale czy ktoś wie co się dzieje że klimatronik wieje mi na maxa gorącem do środka. ustawiam np.: 22 stopnie a wieje na maxa gorącem zmniejszam temperaturę i nic się niedzieje, następnie za kilka dni samo się naprawia, a potem znowu to samo. Czy VAG wyrzucił jakiś błąd?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się