mielarz Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Witam. Dostałem od kuzyna (który robił porządki w garażu) koło zamachowe od Audi 80 B4 1.9 TDI 1Z, ale auto było z 92 roku czyli był to jeden z pierwszych TDI jeszcze na tzw starym osprzęcie (pompa z nastawnikiem potencjometrycznym). Mam pytanko czy ktoś się orientuje czy to koło jest takie same jak w nowszych modelach silnika 1Z ? Czy podejdzie do mojego AFN-a ? Nie moge nigdzie na tym kole znaleźć numeru, dlatego pytam.
Arek8888 Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Ciekawe o ile droższe są dwumasy...?
wesz82 Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Nówka dm to koszt ok 1 tys zł za tą kasę masz sztywne i obsmarkana tarcze kewlarem co przy nawet samym programie styknie i przeżyje nowe dm.
palel Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 do a4 b5 afn przy zmianie sprzęgła jak wrzucę sprzęgło z 1Z przy wirusie na 145KM długo nie pożyje nie ma żadnych oznak zużycia dwumasy jak zdejmę skrzynię to się okaże. Ale po przeczytaniu tematu mam mętlik w głowie.. zakładać z awx sprzęgło, czy może jeszcze coś innego
wesz82 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 (edytowane) U mnie tez nie bylo nic na serii czuc zas jak doszla turbawka z awx do tego programik plus sprzeglo z awx poczulem dm ale mozliwe ze to wina tarczy z awx ktora nie posiada sprezynek tak jak ma to miejsce w ori sprzegle i sprzegle z 1z gdzie jest mniej sprezynek ale za to sa wieksze. Jak planujesz ino to co masz teraz to ja bym zostawil ori sprzeglo i tyle.spokojnie obsluzy ten moment. Edytowane 10 Października 2016 przez wesz82
palel Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 ori sprzęgło już ma dość, bo się ślizga. zmienią na takie samo jak dwumas nie będzie miał luzów. a jak dwumas będzie w słabym stanie to muszę coś wykombinować.
wesz82 Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Tylko daj ten do komus kto sie zna na tym.u mnie dm tez wydawal sie dobry ale z czasem polegl.
bozmek Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Kolega ma w A4 b5 1.9 TDI AHH turbina AWX 1.35 bar i jedno-mas z 80 klei sprzegło valeo.
wodz Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 jedno-mas z 80 klei sprzegło U mnie sachs plus okładzina z dodatkiem kevlareu klei przy 2.1bara(235/450) już ponad 45tyś.Według mnie jest to dobry i pewny zestaw do 400-420NM.
adrian3245 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Witam wszystkich uzytkownikow, mam taki problem ze podczas ruszania z miejsca mam delikatne szarpania samochodem, zastanawialem sie nad wymiana kola dwumasowego na jednomas wszyscy mi to odradzaja, twierdza ze w aucie bedzie glosniej beda przenoszone wibracje na auto i odczuje to na spalaniu. dodam ze zmienilem juz raz kolo dwumasowe(uzywane) i do tego dodalem nowa tarcze oraz docisk i od tamtego momentu zaczalem miec takie objawy, po przejechaniu 30 tys km nic sie nie zmienilo dalej podszarpuje.. silnik 1.9 110km AFN
Arek8888 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Niestety używane części mają to do siebie, że nigdy nie wiadomo jakiej są jakości. Możliwe, że ta dwumasa jest źródłem szarpania, ale na Twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze wysprzęglik i go nasmarował, bo podobno potrafi się przycinać.
lukasz9501 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Witam panowie mam problem ,otóż mam zdjęte swoje sprzęgło .Skończyło się na amen , chce wymienić z 1z ,lecz znalazłem od znajomego sprzęgło o numerze 037105273c czy będzie pasować do mnie jest to jedno mas .. Drugie pytanie czy w każdym afn wychodziły dwa typu uszczelniaczy z obudową lub bez ? Mam z 97r 110km i chyba mam z obudową ,koszt 90zł .. Prosze o pomoc ./
wesz82 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 A to jaki masz uszczelniacz dowiesz sie jak zrzucisz skrzynie,niby od w otworach skrzyni widac ale musisz sie dobrze przyjrzeć temu. Nie wiem czy czasem wersja bez obudowy nie ma takiego samego dołu jak ta z.
bjks88 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 U mnie seryjne sprzęgło 228 z AGRa i jednomas, wytrzymał taki zestaw 130KM+ bez żadnych oznak zużycia 50 tys km
ironweb Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Odgrzebie temat, powiedzcie mi czy zestaw zaproponowany przez kalik w pierwszym poście czyli koło sztywne 1Z 026105269L i komplet Zestaw LUK 623 113 900 podejdzie do silnika z oznaczeniem AVG?
wesz82 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 A czym rozni sie avg od afn? Podejdzie....
ironweb Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Podobno jakimiś detalami, ale szukając różnic napotkałem się też na info o skrzyni (nie potwierdzone) i bałem się, że może coś jeszcze wyjść w praniu jak auto będzie rozkręcone, dla tego wolałem zapytać. Dzięki.
nero84 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 czy ktoś zakładał do AFN zestaw jednomas ze sprzęgłem z AWX?
wesz82 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Nie podejdzie taki zestaw. Awx tylko do dm
nero84 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Dzięki za info. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się