.:campino:. Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Panowie powracając do wątku http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_sadza_i_drgawki-t76411.0.html znajomy mechanik powiedział mi że przyczyną tych drgawek może być padnięta przepływka , czy jest to możliwe ? Silnik ( komputer ) po takich drgawkach nie wyłapuje żadnych błędów . I teraz pytanie: Na pracującym , rozgrzanym silniku , na wolnych obrotach ( na biegu jałowym ) odczepiłem wtyczkę od przepływomierza i o dziwo żadnej reakcji ze strony silnika Nawet nie zadrżał , no po prostu nic Czy tak ma być ?? Czy może powinna się zmienić praca silnika ??
antonio Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 może byc przepływka ja kiedyś tak miałem, że na "luzie" obroty czasami spadały nawet poniżej 800 obr - wymiana pomogła jak blisko Ciebie ma ktoś 1Z to podmień na chwilę przepływkę i zobaczysz
Lishoo Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Jeżeli masz VAGa to zaloguj grupę 003, 010, 011 statycznie i dynamicznie, będzie więcej wiadomo
storm37 Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 po odlaczeniu przeplywki na jalowym biegu nie zmieni sie praca silnika, sprawdz zawor n75 a szczegolnie wezyk z niego wychodzacy do puszki filtra powietrza czy nie jest przytkany, u znajomego to wlasnie on byl przyczyna telepania silnika i dymienia na jalowym podczas przygazowki.
.:campino:. Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 storm37 na pewno sprawdzę ten wężyk , może faktycznie to jego sprawka. Co do Vag-a to niestety mam tylko taki wynalazek jak "Polski Vag 2,5 " a tam chyba nie da się zrobić logów
odzim Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 to sobie sciagnij z sieci 3.11 vag com , albo odezwij sie na pw
.:campino:. Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 Dobra wężyk sprawdziłem i jest na 100 % czysty ( skoro ustami mogłem dmuchnąć to chyba jest ok ). Tak więc ta opcja odpada . A jak bym dał tak ze 3 tyś. obrotów i odpiął wtyczkę od przepływki to jaka powinna być prawidłowa reakcja ?
Darev Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Dobra wężyk sprawdziłem i jest na 100 % czysty ( skoro ustami mogłem dmuchnąć to chyba jest ok ). Tak więc ta opcja odpada . A jak bym dał tak ze 3 tyś. obrotów i odpiął wtyczkę od przepływki to jaka powinna być prawidłowa reakcja ? Nie kombinuj tylko postaraj się o logi, te co powyżej koledzy pisali
storm37 Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 Dobra wężyk sprawdziłem i jest na 100 % czysty ( skoro ustami mogłem dmuchnąć to chyba jest ok ). Tak więc ta opcja odpada . A jak bym dał tak ze 3 tyś. obrotów i odpiął wtyczkę od przepływki to jaka powinna być prawidłowa reakcja ? sprawdz jeszcze zawor jak masz mozliwosc podepnij inny, mozesz zrobic zamianke z N18
franek84 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Kolego też mam 1Zeciora i miałem podobny problem zresztą pisałem o nim kiedyś, przy 4,5tyś. obrotów miałem coś w rodzaju odcinki (tak myślałem bo to granica z czerwonym polem) i identyczne objawy spadek obrotów, telepanie motorem i sadza z tyłu!!!czarno!!!powiem szczerze że sytuacja diametralnie się zmieniła po wymianie oleju na Liqui Moly 10W40 o dziwo od tej pory nic takiego już się nie dzieje-być może to inna przyczyna była ale zbieg okoliczności taki??wątpie. Wcześniej kolega pisał o hydraulice i myśle że coś w tym jest-Dobry olej powinien pomóc. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się