Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Czy to przepływomierz pada ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie powracając do wątku http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_sadza_i_drgawki-t76411.0.html znajomy mechanik powiedział mi że przyczyną tych drgawek może być padnięta przepływka , czy jest to możliwe ?

Silnik ( komputer ) po takich drgawkach nie wyłapuje żadnych błędów . I teraz pytanie: Na pracującym , rozgrzanym silniku , na wolnych obrotach ( na biegu jałowym ) odczepiłem wtyczkę od przepływomierza i o dziwo żadnej reakcji ze strony silnika :blink: Nawet nie zadrżał , no po prostu nic :blink: Czy tak ma być ?? Czy może powinna się zmienić praca silnika ??

Opublikowano

może byc przepływka

ja kiedyś tak miałem, że na "luzie" obroty czasami spadały nawet poniżej 800 obr - wymiana pomogła

jak blisko Ciebie ma ktoś 1Z to podmień na chwilę przepływkę i zobaczysz

Opublikowano

Jeżeli masz VAGa to zaloguj grupę 003, 010, 011 statycznie i dynamicznie, będzie więcej wiadomo :)

Opublikowano

008 też by się przydała

Opublikowano

po odlaczeniu przeplywki na jalowym biegu nie zmieni sie praca silnika,

sprawdz zawor n75 a szczegolnie wezyk z niego wychodzacy do puszki filtra powietrza czy nie jest przytkany, u znajomego to wlasnie on byl przyczyna telepania silnika i dymienia na jalowym podczas przygazowki.

Opublikowano

storm37 na pewno sprawdzę ten wężyk , może faktycznie to jego sprawka. Co do Vag-a to niestety mam tylko taki wynalazek jak "Polski Vag 2,5 " a tam chyba nie da się zrobić logów :no:

Opublikowano

to sobie sciagnij z sieci 3.11 vag com , albo odezwij sie na pw

Opublikowano

Dobra wężyk sprawdziłem i jest na 100 % czysty ( skoro ustami mogłem dmuchnąć to chyba jest ok ). Tak więc ta opcja odpada . A jak bym dał tak ze 3 tyś. obrotów i odpiął wtyczkę od przepływki to jaka powinna być prawidłowa reakcja ?

Opublikowano

Dobra wężyk sprawdziłem i jest na 100 % czysty ( skoro ustami mogłem dmuchnąć to chyba jest ok ). Tak więc ta opcja odpada . A jak bym dał tak ze 3 tyś. obrotów i odpiął wtyczkę od przepływki to jaka powinna być prawidłowa reakcja ?

Nie kombinuj tylko postaraj się o logi, te co powyżej koledzy pisali :vaglogi:

Opublikowano

Dobra wężyk sprawdziłem i jest na 100 % czysty ( skoro ustami mogłem dmuchnąć to chyba jest ok ). Tak więc ta opcja odpada . A jak bym dał tak ze 3 tyś. obrotów i odpiął wtyczkę od przepływki to jaka powinna być prawidłowa reakcja ?

sprawdz jeszcze zawor jak masz mozliwosc podepnij inny, mozesz zrobic zamianke z N18

Opublikowano

Kolego też mam 1Zeciora i miałem podobny problem zresztą pisałem o nim kiedyś, przy 4,5tyś. obrotów miałem coś w rodzaju odcinki (tak myślałem bo to granica z czerwonym polem) i identyczne objawy spadek obrotów, telepanie motorem i sadza z tyłu!!!czarno!!!powiem szczerze że sytuacja diametralnie się zmieniła po wymianie oleju na Liqui Moly 10W40 o dziwo od tej pory nic takiego już się nie dzieje-być może to inna przyczyna była ale zbieg okoliczności taki??wątpie. Wcześniej kolega pisał o hydraulice i myśle że coś w tym jest-Dobry olej powinien pomóc.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...