adamooo Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Wstawiam za Adasia: LOGI DYNAMICZNE: LOGI STATYCZNE: LOGI BS (nie robiłem 003, bo i tak nie ma EGR, a i w sumie nie wiem czy robi się 011 BS przy tej turbinie):
spanky Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 :doh1: k.u.r.w.a Adas ... kto Ci je robil ... logi sa kompletnie bezuzyteczne ... nic z nich nie widac !!! [jakis kompletny smietnik] poczytaj temat http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html i zrob to porzadnie ..
letallec Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Pierwszy raz widze coś takiego . Chyba za dużo razy potraktowane csvconv.exe
lukaszr Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 k.u.r.w.a Adas ... kto Ci je robil ... logi sa kompletnie bezuzyteczne ... nic z nich nie widac !!! [jakis kompletny smietnik] poczytaj temat http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html i zrob to porzadnie .. Koorva ja je robiłem, wysłałem mu dobre, ale widzę, że ten gamoń coś spierdzielił i wstawił jakieś dziwne rzeczy. Dajcie mi chwilę to jakoś to ogarnę.
poziek Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Z tego co ja tu widzę to silnik ma 476 Koni i 899 Nm - i to bezdymnie Myślę, że powinien robić 9,88 na ćwiartkę i jak zdejmiesz już ogranicznik to pojedzie 412km/h
spanky Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 k.u.r.w.a Adas ... kto Ci je robil ... logi sa kompletnie bezuzyteczne ... nic z nich nie widac !!! [jakis kompletny smietnik] poczytaj temat http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html i zrob to porzadnie .. Koorva ja je robiłem, wysłałem mu dobre, ale widzę, że ten gamoń coś spierdzielił i wstawił jakieś dziwne rzeczy. Dajcie mi chwilę to jakoś to ogarnę. tak myslalem ze to Ty ...
pre_pl Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 tak myslalem ze to Ty ... tez od razu Łukaszer przyszedł mi na myśl
Wihajster Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Z tego co ja tu widzę to silnik ma 476 Koni i 899 Nm - i to bezdymnie Myślę, że powinien robić 9,88 na ćwiartkę i jak zdejmiesz już ogranicznik to pojedzie 412km/h
letallec Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 No I jak te logi? Po co je wrzucacie, skoro Lukasz juz je widział, cfaniczki Turbo wolno wstaje....
spanky Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Turbo wolno wstaje.... i wczesniej nie bedzie ... termostat bym zmienil ... reszta OK [oczywiscie auto jest po mocnych modyfikacjach i niektore rzeczy musza odbiegac od normy ... ] p.s najlepiej bedzie wiedzial Witek co tak naprawde Vag pokazuje po jego sofcie [bo to nie jest standardowa modyfikacja] ....
poziek Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 reszta OK [oczywiscie auto jest po mocnych modyfikacjach i niektore rzeczy musza odbiegac od normy ... ] jakich mocnych, na razie jest tylko liźnięte...niedługo będzie 500KM
odzim Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 [oczywiscie auto jest po mocnych modyfikacjach i niektore rzeczy musza odbiegac od normy ... ] masz na mysli np .grupe 04
Rogalotti Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 Adas mówiłes przez telefon ze tam masz gdzies 100 trzy cyfrowe liczny z tego co widze to tylko obroty. Zmieniłes to o czym mówiłem ? Pozdrawiam Stałych Bywalców
letallec Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 A co z gr.004 i ostatnia kolumną? Czy przy tych modyfikacjach to standard?
spanky Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Zmieniłes to o czym mówiłem ? o czym ... ? rowniez pozdrawiam ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się