Blanko Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Opublikowano 17 Listopada 2009 co za dzien... bylem juz u dwoch tlumikarzy i zaden niechce mi wywalic kata jeden na wstepie zrezygnowal a drugi sie zgodzil...zaprowadzilem auto a on dzwoni po 3 godzinach i mi mowi ze cos przerobione(turbo brd i brak egru) i ze nie bedzie tego ruszal bo za duzo roboty ze pol silnika trzeba odkrecac...??!!wiec powiedzialem zeby to zostawil auto odebralem i juz sam nie wiem...nie chce mi sie wierzyc ze tak ciezko ten katalizator w silniku 1.9tdi awx wyjac... miejsca wg. mnie sporo;/ co trzeba zdemontowac?? egru nie mam wiec to nie przeszkadza zdemontowa puszcze od filtra powietrza cala, poodkrecach sruby od turbo i wydechu i gora wyjdize czy nie? czy jeszcze cos odkrecic?chyba kolektora nie trzeba odkrecac jak mi tlumikarze sugeruja chyba sam sie za to zabiore jak ktos doradzi co i jak i tylko na spawanie zawioze ... wsprawdzilem tez wtryski juz po 2 butelce stp... jakies duze odchylki sa na kanale 23 az;/ tzn ze cos nie jest tak z nimi? na kanale 11 druga pompka niby jak nowka a na 23 cos tam jest na minusie
Jarol Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Z wycięciem kata nie ma za dużo roboty. Wystarczy zdemontować obuodwe filtra i odkrecic wydech od turbo a potem w połowie auta rozkręcić wydech i wszytko wychodzi bez problemu. Ja robilem początek wydech w MG i jestem bardzo zadowolony. Od samego turbo do tłumika środkowego mam włozoną rure 2,5", nową plecionke o tej samej średnicy. Dużą zaletą jest też to że rury są doginane a nie spawane z kolan.
spanky Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 jakies duze odchylki sa na kanale 23 az;/ tzn ze cos nie jest tak z nimi? na kanale 11 druga pompka niby jak nowka a na 23 cos tam jest na minusie pompki w b.dobrym stanie ... znajdz sobie inny problem...
Blanko Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Opublikowano 17 Listopada 2009 pompki w b.dobrym stanie ... znajdz sobie inny problem... wiem, chcialem sie pochwalic
Aydaho Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 jakies duze odchylki sa na kanale 23 az;/ tzn ze cos nie jest tak z nimi? na kanale 11 druga pompka niby jak nowka a na 23 cos tam jest na minusie pompki w b.dobrym stanie ... znajdz sobie inny problem... :polew: :polew:
Blanko Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2009 FOTKA pogladowa co dalo wyciecie katalizatora w aucie
Piotrek98igo Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 masz turbo awx?roznica min przy niskich obrotach okolo 0.1bara.
Piotrek98igo Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 no to calkiem ladnie sie to brd napedza
Blanko Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2009 no i juz jutro nowy program w MR Motors zobaczymy co wyjdzie na tych gratach
skovroon Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 no i juz jutro nowy program w MR Motors zobaczymy co wyjdzie na tych gratach Jak tam po programie? :naughty:
Piotrek98igo Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 blanko dawaj wykres i jak odczucia
Jarol Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Ja już znam wynik200km nie pękło ale wynik i tak ładny jak na seryjne pompki.
Dzo-Dzo Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 jarol na seryjnych tyle peklo ? nie wierze
Blanko Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 chlopaki.... wykres macie tu http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_19_tdi_130km_193km_382nm_mr_motors-t107524.0.html
Blanko Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 pora zabrac sie na heble:) czy jarzma z Audi a6 2.5 tdi beda pasowaly tam sa 312mm tarcze ale nie wiem czy same jarzmo z tych a6 bedize pasowalo czy taki sam rozstaw srub ma?
seba1-2 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 na temat hebl i 312 jest już multum informacji ty masz passaciora to tak jak nasz b5 tam jest żeliwna zwrotnica tu poczytaj http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t110196.0.html;highlight=312
marewel Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 W a6 c5 sa dwa rozstawy otworow do mocowania jarzm.
Blanko Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 W a6 c5 sa dwa rozstawy otworow do mocowania jarzm. wiec jak z takich a6 2.5tdi poznac czy jarzma sie nadadza czy nie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się