kapsel Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 zrobiłem dzisiaj w mojej niuni światła do jazdy dziennej działa to tak jak w niktórych wersjach skandynawskich czyli światła dzienne to poprostu światła drogowe świecące z mniejsza mocą około 70% (u mnie 55-60%) nie wiem czy w naszym pięknym kraju jest to zgodne z prawem ale auto jest widoczne lepiej jak przy światłach mijania i nie oślepia innych kierowców można to zrobić w kazdym samochodzie oprócz bi-xenonów może ma ktoś inne propozycje jak rozwiązać problem świateł dziennych [ Dodano: 11-04-2007, 00:31 ] oszczędność prądu to ok 40-45%
Gość Murzyn Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 kapsel, mozesz dokladniej opisac, co i jak?
szamot Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Zastanawiałeś się czy światła drogowe mimo zmniejszenia jasności nie spowodują nerwowych odruchów innych kierowców spotkanych np. w tunelu.
marcin j Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Zastanawiałeś się czy światła drogowe mimo zmniejszenia jasności nie spowodują nerwowych odruchów innych kierowców spotkanych np. w tunelu. Nie paniemaju, jeżeli zmniejszona jasność to ok. szamot, masz inny pomysł kapsel, mozesz dokladniej opisac, co i jak? , pytanie za 100pkt.
Gość zdeniu Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 no to bardzo ciekawe może być czekamy na jakieś szczegóły
kapsel Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2007 sprawdziłem wczoraj to w praktyce przejechałem 40 kilometrów i żaden kierowca jadący z przeciwka nie "mrugał" mi światłami więc chyba to nie oślepia zrobiłem to tak że 7 sekund po odpaleniu silnika UWS włącza mi światła do jazdy dziennej a w każdej chwili mogę użyć ori włącznika świateł i wtedy wszystko jest tak jak w oryginale wieczorem opisze dokładnie jak to zrobiłem bo musze iść trochę popracować
a4avant Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 sprawdziłem wczoraj to w praktyce przejechałem 40 kilometrów i żaden kierowca jadący z przeciwka nie "mrugał" mi światłami więc chyba to nie oślepiazrobiłem to tak że 7 sekund po odpaleniu silnika UWS włącza mi światła do jazdy dziennej a w każdej chwili mogę użyć ori włącznika świateł i wtedy wszystko jest tak jak w oryginale wieczorem opisze dokładnie jak to zrobiłem bo musze iść trochę popracować O o o kolego.Opisz mi prosze jak to zrobiles bo od dluzszego czasu kombinuje jak to zrobic.A da sie to zrobic w B6 na mono-xenonie?Czekamy z niecierpliwoscia na jakies szczegoly!!!
adamq Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Ciekawa sprawa by była.. Również czekam na odpowiedź, jak to zrobiłeś :biggrin:
ykk Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 kapsel, a pomyslales nad tylnymi postojowkami? Bo tez sa wymagane..
kapsel Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2007 zrobiłem to tak zamontowałem UWS-a który 7 sekund po odpaleniu silnika załącza światła dzienne i postojówki światła drogowe puściłem przez rogulator do dmuchawy z poloneza jeżeli załącze światła ori włącznikiem to UWS automatycznie się wyłącza i wszystko jest jak w oryginale jeżeli macie zwykłe xenony to można to też zamontować bo żarówka do drogowych jest zwykła przewaznie h-7 można też zrobić taki układ innym sposobem ale ten z poloneza kosztuje około 30zł i mamy gotowca bez zbędnej roboty
woj-o Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 mówisz o tym bezstopniowym regulatorze z poldka? - modele >94. pomysł niezły a na dodatek można regulowac sobie siłę zmniejszania w 5 krokach lub płynnie - były dwa modele. tylko ja bym myślał czy on takei obciążenie wytrzyma, ale widac że spoko daje radę - went dmuchawy w poldzie to o ile pamietam 40W
adamq Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 światła drogowe puściłem przez rogulator do dmuchawy z poloneza Polak potrafi
a4avant Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 zrobiłem to takzamontowałem UWS-a który 7 sekund po odpaleniu silnika załącza światła dzienne i postojówki światła drogowe puściłem przez rogulator do dmuchawy z poloneza jeżeli załącze światła ori włącznikiem to UWS automatycznie się wyłącza i wszystko jest jak w oryginale jeżeli macie zwykłe xenony to można to też zamontować bo żarówka do drogowych jest zwykła przewaznie h-7 można też zrobić taki układ innym sposobem ale ten z poloneza kosztuje około 30zł i mamy gotowca bez zbędnej roboty A o jakim innym sposobie mowisz?[
kapsel Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2007 inny sposób to oporniki diody radiator itd. ale po co kombinować skoro jest niedrogi gotowiec
wit.s Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 kapsel, jesteś dzikus. Szacun Wodzu!!! [ Dodano: 11-04-2007, 21:42 ] No to pozostaje jedynie sprawdzić co przepisy mówią o światłach do jazdy dziennej (spróbuję jutrow robocie pogrzebac w Lex'ie) i ... szkoda kapsel, że mieszkasz tak daleko :biggrin:
a4avant Opublikowano 28 Stycznia 2008 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Witajcie, A czy ktos moglby mi powiedziec czy mozna takie urzadzonko podlaczyc do Audi A4 B6 na mono-ksenonie?Szukam od dluzszego czasu takiego rozwiazania zeby swiatla drogowe swiecily jako dzienne a nie palic ksenonow w dzien. http://allegro.pl/item302675030_swiatla_dzienne_regulator_swiatel_dziennych_sd_2.html I czy wie ktos gdzie takie cudo założyc w Łodzi, tzn. czy zna ktos dobrego elektryka ktory nie spartoli instalacji? Pozdrawiam i czekam na jakies odpowiedzi bo juz sie nie moge doczekac zeby to zamontowac w swojej niuni!!!! :drool:
rtocki Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 A co sądzicie o tych ledach: http://www.allegro.pl/item310120021_swiatla_dzienne_diodowe_led_biale_plaskie_chrom.html są dość płaskie (ok 2,5 cm), może by się ładnie wkomponowały w kratki pod zderzakiem? Pisze, że mają homologacje no i cena 4 razy mniejsza niż taka Hella: http://www.allegro.pl/item309929099_swiatla_dzienne_led_plaskie_hella_gratis_.html tyle że Hella oczywiście ma w komplecie przekażniki itd, choć wizualnie to nie wiem czy jest ładniejsza
kobra7 Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 W przełączniku świateł A4 jest wolny styk, który służy do podłączenia świateł dziennych. Jest tam 12V jak właczy się zapłon, przełącznikświateł w połozeniu zero, napięcie znika w innym położeniu manetki i jak kręci się rozrusznikiem.
ono Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Jak już tak rezacie do podepnijcie czujnik światła o płynnej regulacji luksów , niech przełączanie świateł będzie auto Światła do jazdy dziennej (DRL) w UE są legalne .
avdikezop Opublikowano 20 Maja 2008 Opublikowano 20 Maja 2008 Panowie ja zakupiłem regulator swiateł dziennych SD-2 i mam tylko jedno pytanko który kabelek w kostkach zegarów jest od kontrolki ładowania???? Z góry dzieki za pomoc!!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się