Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Więcej mocy tylko z hamownią


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytałem kiedyś czy jechac na hamownie czy bez hamowni programować kompa i tyle.

No i dobrze zrobiłem że pojechałem na hamownie wyszło mi 85KM i niecałe 200Nm.

Wyjęliśmy kompa okazało sie że jest to jeszcze stary sterownik w plastiku ale to nic,po wpisaniu nowego programu moc wzrosła tylko na 94Km i 220Nm porażka i na max obr.dymi z przerwami i moc skacze na wykresie jak zając okazało się że jest uszkodzony zawór od sterowania cisnienia turbiny.Po wymianie na inny model moc na orginalnym prog. była 89Km z kawałkiem i o niebo wiecej Nm byłe jeszcze problemy z podstawkami które ciągle nie łączyły izakończyliśmy prace.Jutro jade odebrać org.zawór i na hamownie podnieść moc dam znac co i jak poszło :)

Opublikowano

Gdzie kolego pojechałeś na tą hamownię, jest gdzieś w okolicach Tarnobrzega??

Opublikowano

W ożarowie

Opublikowano

A możesz podać namiary i koszta takiej zabawy!! moze być na pw jak chcesz!

Opublikowano

jak widac przed kombinowaniem z "ciptuningiem" trzeba sprawdzic stan motorowni .... :twisted:

czekamy na wyniki po modach ... :wink:

Opublikowano
orginalnym prog. była 89Km z kawałkiem

czyli porządna seria

Opublikowano

Witam

Już po :))) dodam jeszcze że miałem pęknięty wąż od intrcolera i to mogło być też przyczyną tego pierwszego słabego wyniku na hamowni,no ale do rzeczy.

Pełna kultura bez jakiegos strasznego dymienia wyszło mi 110,3KM i 268,7Nm nie próbowaliśmy wiecej bo nie zbawi mnie więcej 3KM i kupa dymu (prawdo podobnie)

wykresik jak tylko będe miał na dysku to też w stawię.

1f83db3b2c55339fm.jpg

Opublikowano

a jesli mogę się spytac jakie masz teraz przyspieszenie do 100 po tej modyfikacji bo oryginalnie jest 13.3 i ciekawi mnie ile sekundek urwie 20 koników

Opublikowano

Ładny przebieg linii po chipowaniu. Tylko dziwi mnie, że auto Ci poddymia. Na seryjnym układzie wtryskowym 90ki turbo można na tyle bezpiecznie podciągnąć żeby ten dymek pozostał jak niemalże w seryjnym egzemplarzu.

Pozdrawiam.

Opublikowano
.dymi z przerwami i moc skacze na wykresie jak zając okazało
dymiła bo miałeś wąż pękniety to normalne, a teraz też dymi :question:
Opublikowano

wykresik ładny , pewnie banan na twarzy :twisted:

Opublikowano

Przyspieszenia nie mierzyłem ale pewnie to zrobię,co do dymienia to trochę przydymia jak przycisnę widac to tylko jak jedzie za mną jakieś inne auto no i na postoju jak mu tak na trzy razy lekko przycisne to też a wcześniej nic nie dymił.

Opublikowano

Witam! Jesli mozna wiedziec to jaki koszt takiej przyjemnosci? :rolleyes:

Opublikowano
Witam! Jesli mozna wiedziec to jaki koszt takiej przyjemnosci? :rolleyes:
takie rzeczy nie pisze sie na forum,pytaj na priv :wink:
Opublikowano

Tylko dziwi mnie, że auto Ci poddymia. Na seryjnym układzie wtryskowym 90ki

Juz nie dymi po wybiciu katalizatora przestal i moc sie podniosła :naughty:
Opublikowano

okazało się że jest uszkodzony zawór od sterowania cisnienia turbiny.

u Mnie jest chyba to samo, jade jutro do ASO zeby mi to zrobili, jaki koszt Cie wyniosl za to ?

Opublikowano

N75 w silnikach 1Z są stosunkowo tanie, idzie dorwać na allegro w okolicach 100-120 zł za nowy

Znany producent - Pierburg

Jakie masz objawy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...