Krzy0 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Pytałem kiedyś czy jechac na hamownie czy bez hamowni programować kompa i tyle. No i dobrze zrobiłem że pojechałem na hamownie wyszło mi 85KM i niecałe 200Nm. Wyjęliśmy kompa okazało sie że jest to jeszcze stary sterownik w plastiku ale to nic,po wpisaniu nowego programu moc wzrosła tylko na 94Km i 220Nm porażka i na max obr.dymi z przerwami i moc skacze na wykresie jak zając okazało się że jest uszkodzony zawór od sterowania cisnienia turbiny.Po wymianie na inny model moc na orginalnym prog. była 89Km z kawałkiem i o niebo wiecej Nm byłe jeszcze problemy z podstawkami które ciągle nie łączyły izakończyliśmy prace.Jutro jade odebrać org.zawór i na hamownie podnieść moc dam znac co i jak poszło
Iverson Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Gdzie kolego pojechałeś na tą hamownię, jest gdzieś w okolicach Tarnobrzega??
Iverson Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 A możesz podać namiary i koszta takiej zabawy!! moze być na pw jak chcesz!
spanky Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 jak widac przed kombinowaniem z "ciptuningiem" trzeba sprawdzic stan motorowni .... :twisted: czekamy na wyniki po modach ...
dark79 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 orginalnym prog. była 89Km z kawałkiem czyli porządna seria
Krzy0 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Witam Już po )) dodam jeszcze że miałem pęknięty wąż od intrcolera i to mogło być też przyczyną tego pierwszego słabego wyniku na hamowni,no ale do rzeczy. Pełna kultura bez jakiegos strasznego dymienia wyszło mi 110,3KM i 268,7Nm nie próbowaliśmy wiecej bo nie zbawi mnie więcej 3KM i kupa dymu (prawdo podobnie) wykresik jak tylko będe miał na dysku to też w stawię.
maroo Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 a jesli mogę się spytac jakie masz teraz przyspieszenie do 100 po tej modyfikacji bo oryginalnie jest 13.3 i ciekawi mnie ile sekundek urwie 20 koników
Rogalotti Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Ładny przebieg linii po chipowaniu. Tylko dziwi mnie, że auto Ci poddymia. Na seryjnym układzie wtryskowym 90ki turbo można na tyle bezpiecznie podciągnąć żeby ten dymek pozostał jak niemalże w seryjnym egzemplarzu. Pozdrawiam.
Norbi TDI Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 .dymi z przerwami i moc skacze na wykresie jak zając okazało dymiła bo miałeś wąż pękniety to normalne, a teraz też dymi
Szewczenko7 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 wykresik ładny , pewnie banan na twarzy :twisted:
Krzy0 Opublikowano 3 Maja 2007 Autor Opublikowano 3 Maja 2007 Przyspieszenia nie mierzyłem ale pewnie to zrobię,co do dymienia to trochę przydymia jak przycisnę widac to tylko jak jedzie za mną jakieś inne auto no i na postoju jak mu tak na trzy razy lekko przycisne to też a wcześniej nic nie dymił.
ykk Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 Witam! Jesli mozna wiedziec to jaki koszt takiej przyjemnosci?
Piotrek98igo Opublikowano 3 Maja 2007 Opublikowano 3 Maja 2007 Witam! Jesli mozna wiedziec to jaki koszt takiej przyjemnosci? takie rzeczy nie pisze sie na forum,pytaj na priv
Krzy0 Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Opublikowano 3 Marca 2009 Tylko dziwi mnie, że auto Ci poddymia. Na seryjnym układzie wtryskowym 90ki Juz nie dymi po wybiciu katalizatora przestal i moc sie podniosła
Adas Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 okazało się że jest uszkodzony zawór od sterowania cisnienia turbiny. u Mnie jest chyba to samo, jade jutro do ASO zeby mi to zrobili, jaki koszt Cie wyniosl za to ?
Zoltar Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 N75 w silnikach 1Z są stosunkowo tanie, idzie dorwać na allegro w okolicach 100-120 zł za nowy Znany producent - Pierburg Jakie masz objawy ?
rtocki Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 po ch... allegro?, do AHU (1z) niewiele więcej w ASO płaciłem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się