soolek Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Modelu nie pamiętam, ale kupiłem od tego gościa z linku (tylko on chyba to sprzedaje). Te akurat chyba powinny pasować do Ciebie, ale zawsze mailowo możesz potwierdzić u sprzedawcy. http://moto.allegro.pl/item659351516_amortyzatory_sport_audi_a4_b5_passat_3b_3bg_od_mts.html
hanson1982 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 OKdzięki za info A jak z komfortem - bardzo twardo się zrobiło??
soolek Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 amorki + 18' = jest twardawo. Ale najbardziej wkurza mnie Polska nawierzchnia Jak droga jest naprawdę do kitu, to chwilami można mieć dość, ale ... trzeba być twardym a nie miętkim
hanson1982 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 no to mi siępodoba: Duch prawdziwego twardziela, zęby na dołkach wypadają ale i tak zuśmiechem się mówi że jest wygodnie i miękko Ja zakładam 17" jak bedzie ok to pomyśle o czymś większym
Wąski Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 no to mi siępodoba: Duch prawdziwego twardziela, zęby na dołkach wypadają ale i tak zuśmiechem się mówi że jest wygodnie i miękko Ja zakładam 17" jak bedzie ok to pomyśle o czymś większym każdy lubi co innego
wustyle Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 no to mi siępodoba: Duch prawdziwego twardziela, zęby na dołkach wypadają ale i tak zuśmiechem się mówi że jest wygodnie i miękko Ja zakładam 17" jak bedzie ok to pomyśle o czymś większym 17-tki i -30 mm jest dobrym kompromisem (jesli masz gwint z mozliwoscia ustawienia twardosci zawieszenia) ja tak jezdze i jest ok
hanson1982 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Ok ale jak nie założe gwintu tylko utwardzone o mniejszym skoku amory to bedzie tragedia?? Tym bardziej że na tą chwile będe jeździć na 16" - jak na tym będzie się taki zawias sprawował??
soolek Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Im grubsza opona, tym większy komfort. Ja jeździłem na 15' długi czas, więc spadek konfortu był nie odczuwalny. Po przejściu na 18' trochę się pogorszyło, ale blomby jeszcze wszystkie mam, więc nie ma tragedii :>
stempel72 Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 RS jest podobno niższy o 30 mm od A4 i jeżdzić się daje, ale trzeba uważać.
piotrekb90 Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Bardziej twardo będzie na sprężynach i amorach sportowych -30 (np MTS lub FK) czy na gwincie ustawionym na -30?? Chodzi o to żeby nie stracić za dużo na komforcie... Fele 17 z oponami 225/45. Kumpel chce swoją A4 (2.4 V6, 99') obniżyć troszkę...pomożecie?? ps. forum przeszukałem ale nie znalazłem odp na jego pyt...
Tomson Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 Gwint jest dużo twardszy, przynajmniej takie są opinie. We wtorek odbieram samochód na zawieszeniu amory+springi fk -40mm i dam znać jak z komfortem. Felgi 18" p.s. Nie porównuj FK do MTS bo to niebo a ziemia (mówie oczywiście o FK High Tec, Sport Tec, nie AKX) FK robione są na podzespołach Koni tak jak KW a MTS robione jest w garażu (przynajmniej tak piszą na niemieckich forach )
Cristoforo Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 ja mam gwinta TA-TECHNIX i jestem bardzo zadowolony myslałem ze bedzie beton ale jest ok. auto minimalnie ucierpiało na komforcie a byłem przyzwyczajony na komfortowego zawieszenia i te teraz mi nie przeszkadza gleba 55-60 z sprzodu i z tyłu felga 205x55x16 na przyszły rok bedzie wieksza najgorsze są wysokie koleiny i krawęzniki ale na wiekszej feldze trochę sie podniesie auto co myślicie aby dać 225x45x18 nie bedzie ocierać wyskość teraz opony 205x55x16 to przedział ok 62cm 215x50x17 to przedzial 63-63.5cm przy 225x45x18 nie miałem takiej możliwości sprawdzenia ale pewnie bedzie powyzej 63,5cm więc auto spokojnie sie podniesie o kilka cm
hipppek Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Mam autko obniżone o ca 55 -60 mm. nie wiem dokładnie ile - takie kupiłem. Bardzo twarde zawieszenie, czuć każdą nierówność. Progi zwalniające to pikuś, gorsze są krawężniki. Plecionki wymieniałem 2 razy. Ale są też plusy! Autko trzyma się drogi niesamowicie, w zakretach nawet ciasnych idzie jak po szynach i daje duuuuużą frajde z jazdy.
rafi_a4 Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 przy stanie naszych drog to bedzie czesta wymiana zawiechy przy obnizeniu auta wiem to po sobie ;(
piotrekb90 Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Tomson i jak się autko sprawuje na tym zawieszeniu?? Może jakieś fotki...
Tomson Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Opublikowano 23 Lipca 2009 trzęsie, ale za to żaden zakręt nie robi na niej wrażenia. Maksymalne trasy jakie robię to Poznań - Piła 100km, więc jak dla mnie kox, bo 100km to jeszcze nie wytrzęsie powyżej 200km bolały mnie już plecy ostatnio. Nie wiem czy słusznie, ale staram się jechać bo garbach kolein, bo boje się, że jak będę jechał w koleinach to będę haczył pokrywą silnika kliknij w zdjęcie w podpisie to przejdziesz do mojego tematu ze zdjęciami
rafi_a4 Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 trzęsie, ale za to żaden zakręt nie robi na niej wrażenia. Maksymalne trasy jakie robię to Poznań - Piła 100km, więc jak dla mnie kox, bo 100km to jeszcze nie wytrzęsie powyżej 200km bolały mnie już plecy ostatnio. Nie wiem czy słusznie, ale staram się jechać bo garbach kolein, bo boje się, że jak będę jechał w koleinach to będę haczył pokrywą silnika kliknij w zdjęcie w podpisie to przejdziesz do mojego tematu ze zdjęciami autko sie prezentuje
Tomson Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Opublikowano 23 Lipca 2009 Zdjęcia kompletnie nie oddają rzeczywistości. Gleba dobrze się prezentuje dopiero z 50 metrów tak jak te 2 ostatnie foty z daleka są zrobione wtedy jest kox z bliska wygląda słabo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się