Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Obniżenie -30mm, a progi zwalniające/krawężniki itp itd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Modelu nie pamiętam, ale kupiłem od tego gościa z linku (tylko on chyba to sprzedaje).

Te akurat chyba powinny pasować do Ciebie, ale zawsze mailowo możesz potwierdzić u sprzedawcy.

http://moto.allegro.pl/item659351516_amortyzatory_sport_audi_a4_b5_passat_3b_3bg_od_mts.html

Opublikowano

amorki + 18' = jest twardawo.

Ale najbardziej wkurza mnie Polska nawierzchnia :decayed:

Jak droga jest naprawdę do kitu, to chwilami można mieć dość, ale ... trzeba być twardym a nie miętkim :evil:

Opublikowano

no to mi siępodoba: Duch prawdziwego twardziela, zęby na dołkach wypadają ale i tak zuśmiechem się mówi że jest wygodnie i miękko :decayed:

Ja zakładam 17" jak bedzie ok to pomyśle o czymś większym :evil:

Opublikowano

no to mi siępodoba: Duch prawdziwego twardziela, zęby na dołkach wypadają ale i tak zuśmiechem się mówi że jest wygodnie i miękko :decayed:

Ja zakładam 17" jak bedzie ok to pomyśle o czymś większym :evil:

każdy lubi co innego :naughty:

Opublikowano

no to mi siępodoba: Duch prawdziwego twardziela, zęby na dołkach wypadają ale i tak zuśmiechem się mówi że jest wygodnie i miękko :decayed:

Ja zakładam 17" jak bedzie ok to pomyśle o czymś większym :evil:

17-tki i -30 mm jest dobrym kompromisem (jesli masz gwint z mozliwoscia ustawienia twardosci zawieszenia)

ja tak jezdze i jest ok

Opublikowano

Ok ale jak nie założe gwintu tylko utwardzone o mniejszym skoku amory to bedzie tragedia??

Tym bardziej że na tą chwile będe jeździć na 16" - jak na tym będzie się taki zawias sprawował??

Opublikowano

Im grubsza opona, tym większy komfort.

Ja jeździłem na 15' długi czas, więc spadek konfortu był nie odczuwalny.

Po przejściu na 18' trochę się pogorszyło, ale blomby jeszcze wszystkie mam, więc nie ma tragedii :>

Opublikowano

Co to "blomba" ? :polew:

Się czepiasz :yeah:

Opublikowano

Bardziej twardo będzie na sprężynach i amorach sportowych -30 (np MTS lub FK) czy na gwincie ustawionym na -30?? Chodzi o to żeby nie stracić za dużo na komforcie... Fele 17 z oponami 225/45. Kumpel chce swoją A4 (2.4 V6, 99') obniżyć troszkę...pomożecie??

ps. forum przeszukałem ale nie znalazłem odp na jego pyt...

Opublikowano

Gwint jest dużo twardszy, przynajmniej takie są opinie. We wtorek odbieram samochód na zawieszeniu amory+springi fk -40mm i dam znać jak z komfortem. Felgi 18"

p.s. Nie porównuj FK do MTS bo to niebo a ziemia (mówie oczywiście o FK High Tec, Sport Tec, nie AKX) FK robione są na podzespołach Koni tak jak KW a MTS robione jest w garażu (przynajmniej tak piszą na niemieckich forach :P)

Opublikowano

ja mam gwinta TA-TECHNIX i jestem bardzo zadowolony myslałem ze bedzie beton ale jest ok.

auto minimalnie ucierpiało na komforcie a byłem przyzwyczajony na komfortowego zawieszenia i te teraz mi nie przeszkadza

gleba 55-60 z sprzodu i z tyłu felga 205x55x16 na przyszły rok bedzie wieksza

najgorsze są wysokie koleiny i krawęzniki

ale na wiekszej feldze trochę sie podniesie auto

co myślicie aby dać 225x45x18 nie bedzie ocierać

wyskość teraz opony 205x55x16 to przedział ok 62cm

215x50x17 to przedzial 63-63.5cm

przy 225x45x18 nie miałem takiej możliwości sprawdzenia ale pewnie bedzie powyzej 63,5cm więc auto spokojnie sie podniesie o kilka cm

Opublikowano

Mam autko obniżone o ca 55 -60 mm. nie wiem dokładnie ile - takie kupiłem. Bardzo twarde zawieszenie, czuć każdą nierówność. Progi zwalniające to pikuś, gorsze są krawężniki. Plecionki wymieniałem 2 razy. Ale są też plusy! Autko trzyma się drogi niesamowicie, w zakretach nawet ciasnych idzie jak po szynach i daje duuuuużą frajde z jazdy.

Opublikowano

przy stanie naszych drog to bedzie czesta wymiana zawiechy przy obnizeniu auta :confused4: wiem to po sobie ;(

Opublikowano

trzęsie, ale za to żaden zakręt nie robi na niej wrażenia. Maksymalne trasy jakie robię to Poznań - Piła 100km, więc jak dla mnie kox, bo 100km to jeszcze nie wytrzęsie :good: powyżej 200km bolały mnie już plecy ostatnio. Nie wiem czy słusznie, ale staram się jechać bo garbach kolein, bo boje się, że jak będę jechał w koleinach to będę haczył pokrywą silnika :mysli: kliknij w zdjęcie w podpisie to przejdziesz do mojego tematu ze zdjęciami :good:

Opublikowano

trzęsie, ale za to żaden zakręt nie robi na niej wrażenia. Maksymalne trasy jakie robię to Poznań - Piła 100km, więc jak dla mnie kox, bo 100km to jeszcze nie wytrzęsie :good: powyżej 200km bolały mnie już plecy ostatnio. Nie wiem czy słusznie, ale staram się jechać bo garbach kolein, bo boje się, że jak będę jechał w koleinach to będę haczył pokrywą silnika :mysli: kliknij w zdjęcie w podpisie to przejdziesz do mojego tematu ze zdjęciami :good:

autko sie prezentuje :good:

Opublikowano

Zdjęcia kompletnie nie oddają rzeczywistości. Gleba dobrze się prezentuje dopiero z 50 metrów :P tak jak te 2 ostatnie foty z daleka są zrobione wtedy jest kox :) z bliska wygląda słabo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...