Dev Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 no to Panowie napiszcie prosze jaki jest bezpieczny tuning w 2.0 tdi bo juz nie wiem czy robic czy nie robic... ok 132 kW
fayera Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 chamowaniu--Hamowaniu ups ale byk :embarrassed:k
chrisso Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 wniosek jeden..oddaje auto w rece Witka:)dziekuje wszystkim za podpowiedzi:)pozdrawiam
michur79 Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Koledzy robił ktoś coś kiedyś w tej firmie??? http://www.44tuning.pl/
rob555 Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 wniosek jeden..oddaje auto w rece Witka:)dziekuje wszystkim za podpowiedzi:)pozdrawiam I dobrze robisz
Adas Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 dzieki wielkie Poziek za polecenie Unitronika jestem zadowolony, nawet bardzo tylko wyniku jeszcze nie podam, bo mam cos uszkodzone i najpierw musze naprawic, potem wynik.. :gwizdanie:
poziek Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 dzieki wielkie Poziek za polecenie Unitronika uni może nie robi dużuch KM cz Nm ale stawiając obok siebie identyczne auta z vtg,mastersa,compotów i uni to najszebsze auto będze właśne Andrzeja
Adas Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 dzieki wielkie Poziek za polecenie Unitronika uni może nie robi dużuch KM cz Nm ale stawiając obok siebie identyczne auta z vtg,mastersa,compotów i uni to najszebsze auto będze właśne Andrzeja i Andrzej jest bardzo spoko az mi sie nie chcialo wyjezdzac stamtad
kosiniak Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 dzieki wielkie Poziek za polecenie Unitronika uni może nie robi dużuch KM cz Nm ale stawiając obok siebie identyczne auta z vtg,mastersa,compotów i uni to najszebsze auto będze właśne Andrzeja troche bez sensu, to czym te auta jada skoro nie moca i momentem?
poziek Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 troche bez sensu, to czym te auta jada skoro nie moca i momentem? zapłonem
kosiniak Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 to wytlumacz mi to prosze, skoro uwazasz ze sama zabawa zaplonem daje przewage nad tym jak przebiega linia mocy i momentu w aucie......
poziek Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 to wytlumacz mi to prosze, skoro uwazasz ze sama zabawa zaplonem daje przewage nad tym jak przebiega linia mocy i momentu w aucie...... SAMA ?? Czy ja powiedziałem, że sama ?
kosiniak Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 wiec wytlumacz prosze precyzyjnie, na czym ta przewaga polega, z twojej odpowiedzi wnioskuje ze jednak samym, bo napisales wyraznie, auta nie maja duzo mocy i momentu a sa szybsze........
poziek Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 wiec wytlumacz prosze precyzyjnie, na czym ta przewaga polega, z twojej odpowiedzi wnioskuje ze jednak samym, bo napisales wyraznie, auta nie maja duzo mocy i momentu a sa szybsze........ inaczej...auta unitronicowe maja trochę mniej mocy, trochę mniej momentu ale są szybsze niż auta o zbliżonych parametrach km/Nm także coś musi na to wpływać - i tym czymś jest zapłon i jego działanie (kąt wyprzedzenia itp.) kminisz ? poza tym jesteś przecież z towarzystwa, wiesz co jeździ po mieście więc nie wiem skąd u ciebie takie zdziwienie, że 1.8T po czipie w uni trzepie kazde 1.8t po czipie mastersa czy vtg
kosiniak Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 nie do konca jest tak jak piszesz, samo to ile wyplumo na hamowni nie bedzie wyznacznikiem czy auto jest wolniejsze od tego ktore wyplulo wiecej i tu sie zgodze. Chodzi wlasnie o przebieg mocy i momentu i to glownie one wyplywaja na to ktore z aut bedzie szybsze, wiec to ze auto ma wiecej koni a jest wolniejsze to nie zasluga samej zabawy zaplonem a raczej przebiegu tych linii
poziek Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 wiec to ze auto ma wiecej koni a jest wolniejsze to nie zasluga samej zabawy zaplonem a raczej przebiegu tych linii też...
Daimos Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 nie do konca jest tak jak piszesz, samo to ile wyplumo na hamowni nie bedzie wyznacznikiem czy auto jest wolniejsze od tego ktore wyplulo wiecej i tu sie zgodze. Chodzi wlasnie o przebieg mocy i momentu i to glownie one wyplywaja na to ktore z aut bedzie szybsze, wiec to ze auto ma wiecej koni a jest wolniejsze to nie zasluga samej zabawy zaplonem a raczej przebiegu tych linii Tylko, że właśnie przebieg tych linii jest zależny od ustawienia zapłonu (oczywiście nie tylko )
djsuchy Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 A co myslicie o tej firmi? mial ktos z nimi kontakt? http://www.agma-tuning.pl/ bo maja naprawde ciekawa oferte: http://moto.allegro.pl/item573363027_chiptuning_auta_do_2000rok_dojazd.html
jaro4444 Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Zapytaj czyjego autorstwa jest wykres z ich strony bo wyglądają dziwnie znajomo...
milo222 Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 A co myslicie o tej firmi? mial ktos z nimi kontakt? http://www.agma-tuning.pl/ bo maja naprawde ciekawa oferte: http://moto.allegro.pl/item573363027_chiptuning_auta_do_2000rok_dojazd.html mam nadziej że to tylko zbieżność do poznańskiej agmy tuning ale bym uważał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się