Ja4rek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Witam, Rogalotti - dużo pozytywnych opinii na forum. A kogo sprawdzonego możecie jeszcze polecić do AFN'a (1.9TDI, 110KM) w Wawie i okolicach, ewentualnie Łódź i okolice?
poziek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Witam, Rogalotti - dużo pozytywnych opinii na forum. A kogo sprawdzonego możecie jeszcze polecić do AFN'a (1.9TDI, 110KM) w Wawie i okolicach, ewentualnie Łódź i okolice? hmmm....jakby....hmmm...nie rozumiem... czy Rogal nie robi AFNów ??
Ja4rek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Witam, Rogalotti - dużo pozytywnych opinii na forum. A kogo sprawdzonego możecie jeszcze polecić do AFN'a (1.9TDI, 110KM) w Wawie i okolicach, ewentualnie Łódź i okolice? hmmm....jakby....hmmm...nie rozumiem... czy Rogal nie robi AFNów ?? Robi, jak najbardziej. Chcę po prostu wybrać się do kilku tunerów, omówić zakres modyfikacji, cenę, itd., dlatego pytam o więcej niż jednego człowieka.
poziek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Chcę po prostu wybrać się do kilku tunerów, omówić zakres modyfikacji, cenę, itd., dlatego pytam o więcej niż jednego człowieka. o kurde stary, żebyś ty robił 260KM w AFNie to byś mógł z nimi sobie uzgadniać ale ty robisz czipa - wiesz jakby tunerzy mieli omawiać czipa z każdym chętnym to nie starczyłoby im czasu na robotę...
Ja4rek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Dzięki Poziek za konkretną odpowiedź. Myślę, że warto zakończyć tego off-topa. Pozdrawiam Chcę po prostu wybrać się do kilku tunerów, omówić zakres modyfikacji, cenę, itd., dlatego pytam o więcej niż jednego człowieka. o kurde stary, żebyś ty robił 260KM w AFNie to byś mógł z nimi sobie uzgadniać ale ty robisz czipa - wiesz jakby tunerzy mieli omawiać czipa z każdym chętnym to nie starczyłoby im czasu na robotę... [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2009, 12:18_________________________________________________Swoją drogą zastanawiam się także, czy robić jedynie chip'a czy pójść dalej i zmienić turbinę, wtryski, itd., i oczywiście program. Na forum napisane jest mnóstwo informacji jednak nawet kilkuminutowa rozmowa wnosi dużo więcej aniżeli słowo pisane.
źrebak Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Ja polecam kolegę Jacka - Leopard ze Szczecina. Jest znany głównie na forum golfa i passata, choć jeździ A6 W tamtym roku pojechałem do niego z polecenia zrobić passata, w tym roku Audi A4 jestem bardzo zadowolony!
rex Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Miśki, ja natomiast mam pytanko o ProjektXS (Kraków): Mój dobry kumpel robił tam swego czasu Eclipsa 2.0T i absolutnie nie narzekał (zakres zmian był dość szeroki). Macie jakieś opinie, komentarze Wasze/znajomych na temat wyżej wymionego tunera?
poziek Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Miśki, ja natomiast mam pytanko o ProjektXS (Kraków): Mój dobry kumpel robił tam swego czasu Eclipsa 2.0T i absolutnie nie narzekał (zakres zmian był dość szeroki). Macie jakieś opinie, komentarze Wasze/znajomych na temat wyżej wymionego tunera? do japończyków się nadają
Peter Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Miśki, ja natomiast mam pytanko o ProjektXS (Kraków): Mój dobry kumpel robił tam swego czasu Eclipsa 2.0T i absolutnie nie narzekał (zakres zmian był dość szeroki). Macie jakieś opinie, komentarze Wasze/znajomych na temat wyżej wymionego tunera? Glownie specjalizuja sie w japonczykach i Oplach. Zostawilem im swojego 200sx i jestem zadowolony z efektow. Czasami maja problemy z terminami, ale to chyba jak kazdy tuner w PL. Co najwazniejsze maja bardzo przystepne ceny.
rex Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Poź Dzięki Panowie, najprawdopodobniej tam zrobię remap.
designer Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Czołem, przymierzam się do sofciku w BFB. Wstępnie wybrałem Kreatora Mocy http://www.kreatormocy.pl/, ale nie widzę tu żadnych opinii na ich temat Ktoś coś słyszał? Na ich stronie widać jak hamują S4 z klubu... Pozdro
Dev Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Czołem, przymierzam się do sofciku w BFB. Wstępnie wybrałem Kreatora Mocy http://www.kreatormocy.pl/, ale nie widzę tu żadnych opinii na ich temat Ktoś coś słyszał? Na ich stronie widać jak hamują S4 z klubu... Pozdro do Rogala masz za daleko???????
tomaszek70 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Witam. Wiec moze zapytam o miejsce gdzie ktos moglby zajac sie chipem do 1.8T AEB mozliwie w moim rejonie, czyli Koszalin lub woj. Zachodniopomorskie. Pozdr. w Poznaniu masz Geko Cars, robiłem tam kiedyś auto i ostatnio byliśmy z kolegą na hamowni sprawdzć moc w B7. Na benzynowych silnikach się znają. mają dużo wykresów modyfikowanych 1.8T i 2.0T także zadzwoń, zapytaj poproś o wykresy i ustal cenę - ostatnio było w okolicach 1500-1600pln. witam mam mercedesa w211 2006 3.2cdi v6 7gtronic Z zasady zawsze lubie grzebac w autach to mam juz chyba we krwi. wiec i tu chce cos zrobic bo moc 224kucykow to za malo na ta bude. auto mi pasuje chce troche je podtrasowac wiec zdecydowalem sie na GEKO CARS poznan jakies 1.5roku temu ....pojechalem z kolesiem zczytali program przerobili wgrali,,, proba na drodze gtech bo uznali ze tego auta nie mozna hamowac. przyznam ze roznica byla . zaplacilem 2000zl mialo byc 1500 ale stwierdzili ze musieli zmodyfikowac program skrzyni no coz mala wiedza dalem sie wycyckac rachunku nie chceli dac rozmowa byla jalowa wiec wyludzilem potwierdzenie z pieczatka po trasie stwierdzilem przyrost mocy ale zakres momentu co do wykorzystania skrzyni marny zuzycie paliwa sredno 3 litry wieksze a silnik chodzil jak sieczkarnia twardo jak chole.....a ,,,,,,zadzwonilem do nich z reklamacja to skwitowali mnie ze to nie mozliwe i takie tam wiec co do geco z mojego punktu widzenia sa zwyklymi naciagaczami z gotowcami a robote bynajmiej w takich autach jak moje robia na odwal wiec ocena na 2 z minusem zrobilem jeszcze jedna modyfikacje lecz juz na odleglosc w bydgoszczy jest roznica w kulturze pracy silnika lecz osiagi porownywalen na geco jaki na drugim modzie uzyskalem podobne parametry 230KM i 480nm :polew:w seri ma 224kM i 510nm hamownia vtech tylko czy mozna takze wierzyc hamowni wystarczy wpisac jeden parametr i wyniki wychodza rozne wiec moje pytanie Panowie czy jak wjezdzacie na hamownie z seria to kontrolujecie czy po modyfikacji pan x nie miesza przy kompie w parametrach by dla waszej wiedzy pokazac lepsze wyniki moim zdaniem klient powinien za taka duza kase po modyfikacji byc zadowolony a przede wszystkim nie patrzac na kreski odczuwac konkretnie przyrost na drodze a nie zyc zludzeniem przyrostu a przy jakiejkolwiek probie wykorzystania tej mocy dostac zawodu jak go objezdza seria z tego samego modelu chce w mojej MB miec 260kM / 590nm czy jest w polsce firma ktora mi to zrobi bez sciemy myslalem o vtech masters ale z tego co wyczytalem to ani jedno ani drugie nie jest na tyle profesjonale by klienta zadowolic wiec kto najlepiej cdi zrobi i dopiesci pozdr
rex Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Tomaszu, dlatego najlepiej wybrać się przed, jak i po programie na jakąś inną hamownię niż ta, którą dysponuje tuner robiący program. Polecam MAHA
ba-89-a4quattro Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 znacie kogoś albo firme co zwiekszają moc w 1.8t z okolic rybnika, wodzisław śl., jastrzebie, zory
bobek84 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 kumpel chcial zmienic program w swojej 1.8T pisalem do rogala ,ale odpisal ze benzynek nie robią. gdzie w wawie lub olsztynie moge znalezc firmę ktora sie podejmie 1.8T i jaki jest przyblizony koszt takiego chipa?
ctv Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Co sądzicie o firmie MastersTuning z Warszawy? kupa sam jestes kupa
tomaszek70 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Tomaszu, dlatego najlepiej wybrać się przed, jak i po programie na jakąś inną hamownię niż ta, którą dysponuje tuner robiący program. Polecam MAHA kolego masz racje tylko co mi po hamowni po programie jak juz zaplace wszystko jest nie dokonca poprawne wiem cos o tym bo sam troche czasu spedzilem w warsztatach samochodowych jako uczen mechaniek wiele lat temu i wiem mniej wiecej jak to sie odbywa co prawda technika posunela sie znacznie do przodu ale podstawa mechaniki zostaje oraz wykrecania klienta jak wiecie gdy jest sie za bardzo wscipskim to nie pomysli tym co to robia i sie robi gesta atmosfera tym bardziej ze te firmy zaczynaja jak wiecie od zdania panie kochany mam tyle roboty ze nie wiem gdzie rece wsadzic mozna na te slowa wiele odpowiedziec ale najlepiej ten gryps przemilczec. Wjezdzajac na hamownie vtcha na pierwszym programie mi wyhamowal jak wczesniej pisalem 230kM i 485nm OK po wgraniu drugiego programu uznal ze przezucil mu bieg i podal jakies glupoty 244kM 608nm lecz bieg nie zredukowal tylko przezucil na wyzszy co bylo widac z wykresu wiec do momentu przezucenia wynik powinien byc analogicznie poprawny do poprzedniego lecz zmienil pare parametrow i hamowal ponownie co wynik pokazal 234kM i 489nm czy mozna przy takim podejsciu byc wiarygodnym hm..... po przemysleniu na spokojnie przebiegu NIE rownie dobrze przy wgraniu ich programu nawet slabszego i zmianie niewielu parametrow wynik moglby wyjsc 260kM NAWET w aucie 150konnym to tylko sprzet a prawde powie przy dokladnym wpisaniu parametrow auta ; Co prawda na hamowniach sie nie znam lecz kazda elektronika i ta opiera sie na jakis wskaznikach by okreslic pewne parametry. Dla mnie osobiscie wyznacznikiem wzrostu jest przed i po lecz bez jakiejkolwiek korekty przy sprzecie w przeciwnym wypadku czy to hamownia hama czy vtecha to nie ma roznicy Ten program co mam nie jest w takim razie taki zly choc chetnie bym go zmienil na bardziej dopieszczony ma jeden podstawowy mankament przy zmianie biegow sprezarka przeladowuje do 1.8 i miesza biegami intercooler przy butowaniu nie wyrabia i puchnie znacznie czy wy w wiekszosci znawcy i maniacy tuningu jak sie domyslam a ja tez do takich naleze bo to kocham wiecie gdzie moga zrobic nowy ic miedziany do mojego autka oraz czy blow off zestrojony pomoglby w utrzymaniu 1.65 na wirniku z gory dzieki i pozdrawiam [br]Dopisany: 19 Kwiecień 2009, 14:17_________________________________________________ Co sądzicie o firmie MastersTuning z Warszawy? kupa sam jestes kupa panowie kupa nie kupa wypowiedzi powinny byc konktretne z przykladami z zycia wielu tu napewno tunerow na takie fora wpada wypowiadajac sie pozytywnie wyrabiaja wizerunek ze zrozumialych powodow tu sa potencjalni przyszli klienci co do mastersa rozmawialem z gosciem pare minut wydal sie rzeczowy i wiedzacy co robi poza tym odnioslem wrazenie ze czas go wiele nauczyl a doswiadczenie z pewnoscia zdobywa sie z wlasnie czasem czy zadowala wybrednych nie wiem ale z tego co slyszalem to sie stara byc profesjonalny ja teraz jestem bardzo ostrozny nie chce wydac fortuny na chipy i dalej jezdzci tym co mam teraz za duzo te doswiadczenia kosztuja zwlaszcza przy drozszych autach
poziek Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Co sądzicie o firmie MastersTuning z Warszawy? kupa sam jestes kupa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się