Hosse88 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 ale to znaczy ze inni juz nie maja? Od kad czytalem watek chiptuningu to widze glownie 2 firmy: Rogal i Dynosoft, a moze i to to sama firma, szczerze to sie nawet tym nie interesowalem zbytnio. Ja robilem u goscia ktory wgral mi program takze bez chamowni, i wielu naprawde wielu ludzi w UK robi takie czy inne rzeczy, koles ma naprawde dobra reputacje i nie uwazam zebym zrobil zle... Ale kogo to obchodzi ze Ci jakis baran w zapiz*zialym UK wgrywa gotowce? tutaj swietnie pasuje cytat (...) nie dyskutuj z glupkiem, pierw znizy Cie do swojego poziomu a pozniej pokona doswiadczeniem(...) wiec jak dla mnie koniec niezaczetej dyskusji...
wiissnia Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 cytat z wątku o twoim samochodzie: nie wiem jak tam gienek wywiad przekazuje inf ale narazie jest zrobiony tylko program, na 142km i 320nm ale sa plany na wiecej gratow tylko nadal zastanawiam sie czy brnac dalej w ten temat I teraz moje pytanie: Piszesz, że masz wgranego gotowca w UK bez hamowni, to skąd wiesz że masz te 142@320
KACPER1_2005 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Witam wszystkich, zdecydowałem się zawirusować moje audi z powodu niewystarczającej mocy zastanawiam się czy wszystkie są takie słabiutkie czty tylko moja ,pewnie okaże się po hamowni. Przeczytałem cały wątek i z powodu odległości wybrałem Dynosoft - niestety nie ma hamowni 4x4,trzeba jeździć do Gliwic no i koszt aż 200pln,aha i firma nie ma filii w Katowicach jak niektórzy podają. Teraz próbuję skontaktować się z mistrzem Rogalem-jak Go określacie Na forum golfa podobno są jeszcze zapisy na grupowy chiptuning gdyż u nas się spóżniłem
slodki79 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Witam wszystkich, zdecydowałem się zawirusować moje audi z powodu niewystarczającej mocy zastanawiam się czy wszystkie są takie słabiutkie czty tylko moja ,pewnie okaże się po hamowni. Przeczytałem cały wątek i z powodu odległości wybrałem Dynosoft - niestety nie ma hamowni 4x4,trzeba jeździć do Gliwic no i koszt aż 200pln,aha i firma nie ma filii w Katowicach jak niektórzy podają. Teraz próbuję skontaktować się z mistrzem Rogalem-jak Go określacie Na forum golfa podobno są jeszcze zapisy na grupowy chiptuning gdyż u nas się spóżniłem Kolego ale co za problem jechać do Gliwic skoro myślisz o Warszawie? Zresztą skoro masz do niej bliżej to wal śmiało :gwizdanie: Aligator urzęduje w Tychach. Zresztą Twoja sprawa...
KACPER1_2005 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Jaworzno-Gliwice-Tychy-Gliwice-Jaworzno conajmniej 250 km, J-no - W-wa 280x2 . Zgadza się połowę bliżej ale wszystko w jednym miejscu więc czasowo chyba się kalkuluję, pozatym cena wysoka jak dla mnie w Tychach. Zobaczymy ile powie Rogalotti
Hosse88 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 a czy ja napisalemz ze tyle jest? Napisalem ze jest zrobiony taki program, a jaka jest moc naprawde to zobacze jak wjade na hamownie
marewel Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Napisalem ze jest zrobiony taki program, A nie przypadkiem na 141,5 KM? OT w dziale technicznym moderacja na 20 dni za 3 ostrzeżenie w ciągu 6 miesięcy
moskal Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Marewel , ty znowu chcesz zeby Ci ktoś pocisnął ???? najlepiej wyjedź do GB i rób tam softy , obłowisz sie niezmiernie przeczytaj temat wątku i sie do niego dostosuj bo z tego co widze brzmi on "Dobrzy chiptunerzy" a nie "Dywagacje na temat czy mam 141,5 czy 160KM" na moje moze napisać ze ma 200 , skoro tak uważa niech mu bedzie EOT
Buba Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Marecwel , ty znowu chcesz zeby Ci ktoś pocisnął ???? przeczytaj temat wątku i sie do niego dostosuj (...) nie dyskutuj z glupkiem, pierw znizy Cie do swojego poziomu a pozniej pokona doswiadczeniem(...)
poziek Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Tak mi się przypomniały te ostrzeżenia marewela i wyszło na to, że będzie moderowany :gwizdanie: :cool1: Co do tematu to zawsze lepiej jest zrobić diagnostykę silnika i pomiar na hamowni przed softem jak i tuż po We wróżenie z fusów lepiej się nie bawić To potrafią nieliczni...taki marewel na ten przykład
rob555 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Proponuje oczerniac kogos robote na podstawie edycji przeprowadzonej modyfikacji a nie tego czy ma hamownie czy nie... Widzialem softy wielkich firm z europy ktore po otwarciu okazuja sie mizerne. Widzialem softy ludzi co robia hobbystycznie i calkiem ladnie to wygladalo. Hamownia to urzadzenie pomiarowe a nie diagnostyczne... Ladne kreski moga maskowac np nadmierne obciazanie turbiny
poziek Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Hamownia to urzadzenie pomiarowe a nie diagnostyczne... czyli jakby nie patrzeć dokładnie to co napisałem: zawsze lepiej jest zrobić diagnostykę silnika i pomiar na hamowni przed softem jak i tuż po
spanky Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 jesli logi wyjda dobrze to i hamownia powinna to potwierdzic w postaci przyswajalnej dla klienta [2 kreski i 2 cyfry] ... a jak wiesz co zmieniasz w sofcie to i wiesz jak beda wygladaly kreski ....
poziek Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 powinna :kox: [br]Dopisany: 12 Maj 2010, 15:29_________________________________________________powinno już padać od godziny w wawie
spanky Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 powinna nigdy nie masz 100% pewnosci jak auto zareaguje na modyfikacje ... jedne reaguja lepiej inne gorzej ...
poziek Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 powinna nigdy nie masz 100% pewnosci jak auto zareaguje na modyfikacje ... jedne reaguja lepiej inne gorzej ... ja rozumiem was czyli chłopaków, którzy rezają softy bez hamowni ale proszę nie piszcie, że hamownie coś maskują albo, że coś "powinno" wyglądać dobrze
rob555 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Poziek...mam hamownie i na 100% Ci powiem ze hamownia moze maskowac zly soft!!!!! Przyjezdza tydz temu chlop AWX po programie "garazowym" Robie pomiar....i tu zdziwienie 177KM przy 4200obr (calkiem sporo) Kreski ciagna sie rowno do konca. Dobra biore VAGa i loguje...a tam turbo pompuje ponad 2600mbar na turbinie przy 4100obr... I co soft dobry?? Turbo jedzie po bandzie pompuje do konca ile wleze stad i wynik sluszny...ale czy to jest dobre??
Buba Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 ale czy to jest dobre?? i to pytanie jest najlepsze i wszystko wyjasnia
spanky Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 ale proszę nie piszcie, że hamownie coś maskują albo, że coś "powinno" wyglądać dobrze podniesienia doladowania w miejscach gdzie nie potrzeba nie zobaczysz na wykresie ... a turbo sie meczy i dmucha tylko po co ? ... ale Ty przeciez wiesz lepiej ... ale czy to jest dobre?? i to pytanie jest najlepsze i wszystko wyjasnia oczywiscie ze najlepsze .... bo wiekszosc widzac taki wykres powiedziala by "ale za***isty program"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się