Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dobrzy chiptunerzy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to teraz Ci powiem, że się mylisz, bo na pewno syfu by nie zrobili. Mój ojciec miał problem ze sprzęgłem. Mianowicie w korkach, przy wyższej temperaturze samochód tak szarpał, że nie dało się ruszyć... Po modzie: cholerstwo się naprawiło, nie ma żadnego problemu i śmiga rok! Kur.. rok bez najmniejszej awarii! (passat b5 na pompowtryskach) :wallbash: Kuzyn dwa lata w A4 AFN 110km i to na własne życzenie ma podniesione na więcej niż oni mu zalecili :cool1: Też 0 problemu. Człowieku nie wiem co Ci mam powiedzieć :polew: NIE INTERESUJE MNIE TWOJA OPINIA. Ja z czystym sumieniem polecam i polecać będę :gwizdanie: :hi:

chlopie widze ze nie kumasz o co biega widze ze reklame siejesz a nie masz potwierdzen rezultatow

po pierwsze nie oddalbym W ZYCIU! auta w rece kogos kto nie moze sprawdzic jego stanu technicznego przed chipem ani rezultatow po chipie zaoszczedzajac 400 czy 500zl na dobrego tunera z hamownia i ze znajomoscia tematu czy wydac pare tysi na naprawe pompy albo calego silnika i nie wiem czego jeszcze bo sie cos spierniczy widzialem mapy paliwowe pozmieniane przez "specow" gdzie wygladaly jak tatry i bieszczady nalozone na siebie az sie dziwilem ze to auto wogole jezdzilo

tu nie chodzi o mieszanie ludzi z blotem ale niestety jest jak jest nikt rozsadny nie robi czipa za 500zl bo wiecej sprzet do tego kosztuje niz mozna takim chipem zarobic

bylem u MR-Motors "Rogala" i tego kolege moge polecic zreszta jak wiekszosc na tym forum bo gosc wie co robi i moze udokumentowac swoje wyniki

i co pasek zrywal z winy dwumasa i przez chipa mu dwumasa naprawili oj oj oj wiekszych bredni dawno nie slyszalem!

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Daremny jesteś gościu.

Opublikowano

Młody, powiem Ci tak. Dorosniesz troche w temacie, zrobisz grubsze mody w Aucie ,bedziesz wiedział o co kaman. Na razie to masz 18 lat, pewnie prawko od kilku tyg i sie spinasz :hi:

Opublikowano

sam jestes daremny nie oddam auta za kupe kasy tjunerowi spod miedzy sam sie zastanow co piszesz czlowieku poczytaj doinformuj sie jakie przyczyny i skutki sa tego czy tamtego a nie reklamuj kolegow z wiosek bez potwierdzenia sam jedyny o kolesiu piszesz jaki mozna wyciagnac z tego wniosek

ja tez TJUNINGUJE auta chcesz dla ciebie chip malina za 300zl po znajomosci gotowiec jak ulal

do tego gratis nalepki na reflektory przednie typu wsciekly byk i snieta sowa do wyboru

mojemu koledze tak ztjunowalem jest mega zadowolony i koledze tego kolegi kolegi koledze tez i chlopaki sa wniebowziete auta pala przez poleprawiona aerodynamike 4 lity mniej na setke i maja od reflektora +20ps wiecej

moge tylko polecic

Opublikowano

A co ma hamownia do chipa??przeciez to urzadzenie tylko pomiarowe....

Opublikowano

Dobra ja już się nie wypowiadam. Nie było tematu :embarrassed: Prawko mam rok to prawda, ale to nie znaczy, że nie mogę się wypowiadać :)

BTW: Gość jest mechanikiem, więc jakieś pojęcie ma...

Opublikowano

zgadza sie ale o to wlasnie mi chodzi ze na hamowni mozezs poprzez badanie dynamiczne sprawdzic stan swojego auta tym i po tym stwierdic w jakim stopniu nadaje sie na chipa w jakim stanie sa komponenty itp po chipie sprawdzasz stan czy nie ma przeladowania turbo czy nie ma dymienia itp

bylem przy chipowaniu mojego auta i pierwszy przelot kopcil troche po chipie i musial zostac poprawiony

hamownia wiec potrzebna jest aby to stwierdzic do samego chipa nie jest potrzebna

Opublikowano

Wezmy pod uwage moje auto. wszytko niby ok... Witek zrobił pomiary, seria wyszła słaba, wgrał sofcika mniej wiecej jak dla kazdego AWX i co sie okazało 148 PS i 350 nm... i Co. zadne logi nie wskazywały na to iz auto ma jakas chorobe. wgrałbym gotowca. od Pana XX i chwaliłbym sie na wsi ze mam 170 KM, bo przeciez na tyle miało byc :mysli:

Opublikowano

no wlasnie o tym mowie u mnie Witek sprawdzil seria byla dosc mocna poprawil delikatnie mapy bo o to mi chodzilo aby nie przesadzac ale kopcil delikatnie a ze ja musze miec "czyste spaliny" bo mi tüv nie podbija to sam powiedzial ze troche kopci i musi skorygowac

tak wiec chip chipowi nie rowny stan silnika danego auta przed i po musi byc ok i chip rozsadny to jest najwazniejsze tym samym czyni ze auto dlugo i spokojnie smiga bez przygod

Opublikowano

zgadza sie ale o to wlasnie mi chodzi ze na hamowni mozezs poprzez badanie dynamiczne sprawdzic stan swojego auta tym i po tym stwierdic w jakim stopniu nadaje sie na chipa w jakim stanie sa komponenty itp po chipie sprawdzasz stan czy nie ma przeladowania turbo czy nie ma dymienia itp

bylem przy chipowaniu mojego auta i pierwszy przelot kopcil troche po chipie i musial zostac poprawiony

hamownia wiec potrzebna jest aby to stwierdzic do samego chipa nie jest potrzebna

To juz chyba lepszy sa jazdy z kompem podpietym i robienie logow....[br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 12:40_________________________________________________Hamownia jest fajnym urzadzeniem,pomagajacym,ale nei koniecznym do robienia dobrych chipow...

Opublikowano
:good: :good:
Opublikowano
good good

:facepalm: Panie chron nas od takich ludzi :naughty:

Opublikowano

zgadza sie ale o to wlasnie mi chodzi ze na hamowni mozezs poprzez badanie dynamiczne sprawdzic stan swojego auta tym i po tym stwierdic w jakim stopniu nadaje sie na chipa w jakim stanie sa komponenty itp po chipie sprawdzasz stan czy nie ma przeladowania turbo czy nie ma dymienia itp

bylem przy chipowaniu mojego auta i pierwszy przelot kopcil troche po chipie i musial zostac poprawiony

hamownia wiec potrzebna jest aby to stwierdzic do samego chipa nie jest potrzebna

To juz chyba lepszy sa jazdy z kompem podpietym i robienie logow....[br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 12:40_________________________________________________Hamownia jest fajnym urzadzeniem,pomagajacym,ale nei koniecznym do robienia dobrych chipow...

waltech takie jazdy robil do czasu az klientowi rozwalili auto i potem byly jazdy kto beknie za to -- szukaj nawet watek jest na tym forum o tej sprawie

a po co jezdzic jak hamownia daje dokladnie taki sam efekt bez ruszania sie z garazu tunera po co ma ktos blokowac ruch i gdzie znajdzeisz spokojny odcinek drogi gdzie mozesz auto zlogwac???

wtedy potrzebny jest tunerowi tor zamiast hamowni ale mysle ze hamownia tansza !

Opublikowano

nie mam więcej pytań. Jesteś dla mnie gościu co najmniej dziwny :> Ktoś będzie chciał to skorzysta :) nie interesuje mnie to. Koniec tematu. I nie obrażaj na przyszłość, bo to ze jesteś starszy to nic nie znaczy :cool1:

Opublikowano

A dla mnie Ty jesteś dziwny :decayed:

Wyskakujesz jak filip z konopi z jakimś "tunerem". Wpisujesz go w wątku dobrzy tunerzy i jeszcze jesteś zdziwiony, że ktoś ma czelność Cię krytykować.

Na miano dobrego tunera pracuje się latami :cool1: A tu tatuś i kolega ma "program" i ot dobry tuner :wink4:

Spytaj się tego dobrego tunera co mam zrobić, żeby turbine brd do siebie zamontować :cool1:

A i czy mi to wystroi. Podpowiem i tak za dużo - mam rocznik 97 :naughty:.

Tu nie chodzi o to, że masz 18 lat i prawko rok - po prostu nie ma zbyt wielkiego pojęcia, więc autorytet z Ciebie żaden. Nikt poważny nie potraktuje Twojego postu poważnie. Generalnie na forum spotkasz rozsądnych ludzi, którzy wiedzą że strojenie auta to nie takie hop siup :wink4:

Gotowca każdy mechanik może wgrać. Mi wielokrotnie już to proponowano i za każdym razem reagowałem śmiechem :decayed:

Jeśli ktoś chce taniego chipa to jest na forum osoba, która to zrobi za te same pieniądze. Ale każdy z nas wie, że ta osoba ma pojęcie o mechanice, diagnostyce i co więcej wniosła ogromny wkład w forum.

A i nie ma hamowni :decayed::cool1:

Opublikowano

widze ze sie troche tutaj syf za przeproszeniem zrobil, ponawiam pytanie:

Panowie, mozecie polecic kogos w malopolskim? :wink4:

z gory dziekuje za vtech, chce kogos kto mi napisze indywidualny program pod moj samochod i zeby mieli oczywiscie hamownie.

Do Aligatora masz niedaleko i będziesz zadowolony.

http://www.dynosoft.pl/kontakt.html

Poszukaj informacji na forach o jakimś grupowym to będziesz miał trochę taniej.

rozumiem ze hamownie maja i pisza programy pod konkretny samochod, tak?

a nie tak jak w waltech'u ze ktos wysyla gotowa mape do wsadzenia i nawet wczesniej auta nie widzial :no::thumbdown:[br]Dopisany: 07-11-2011, 18:00:27_________________________________________________juz oblukalem na ich stronce ze maja hamownie, wiec pozostaje tylko pytanie odnosnie tego czy program robia na tej zasadzie co Rogal, czy waltech:wink4:

a moze tak jak kumpel Piotrka1993 :decayed::kox:

Opublikowano

Radekst

Nie boj nic...Aligator to postac znana i szanowana w tym gronie a do tego swietny specjalista.

Opublikowano

no bo wlasnie na poczatku chcialem robic program u Rogala ale dodzwonic sie do nich to jest masakra a malo tego mam ponad 3 razy tyle co do Aligatora wiec wybor chyba padnie na niego :wink4:

a moze mi ktos jeszcze powiedziec cos na temat "Compsport"?

czy to jest odpowiednik waltecha?

Opublikowano

witam, szukam dobrego warsztatu z okolic WLKP, opcjonalnie Wrocław, mam do zrobienia 2 sztuki audi 1.9 tdi 130 awx,

pytanko ile jesteśmy w stanie wyciągnąc z tego silnika, tak optymalnie ( nie maksymalnie ) ??

czy koledzy/koleżanki z forum którzy zrobili już modyfikacje są zadowoleni ??

pozdrawiam i dziękuję :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...