jajcosz Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Wpisz w aledrogo odma lublin. 5 dyszek :-)wysłane z Commodore 64 ach taką miałeś na myśli. Póki co musze obczaić czy czasami nie ma przedmuchu przez oring, wymienie dla pewności na nowy, bo może on być winowajcą.
elmer80 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Oringi wymieniłem na ori przy okazji czyszczenia dolotu. Nieszczelności raczej nie było a nowe oringi niewiele zmieniły jeśli chodzi o luzy na połączeniach. Najlepszym rozwiązaniem byłaby wymiana na silikony i nierdzewna rurę pospinana opaskami zaciskowymi ale to raczej przy robieniu FMIC. W tym tygodniu postaram się założyć odolejacz z lublina/rovera. Wrzucę parę fot dla potomnosci :-) wysłane z Commodore 64
jajcosz Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 oki, ale mi chodziło o oring przy EGR, bo nie wiem czy czasami nie przedmuc**je tamtędy robiąc syf na samym EGR, bo dziurki mam pozaślepiane. A swoją drogą powiedz mi jak jest ten cieńki przewód http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/35/33/37/76/3533377679 to czy na krócach na które on wchodzi masz oringi czy coś takiego , bo u mnie mimo opasek zaciskowych na łączeniach pełno oleju.
Marynarz____ Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 dobra Panowie, wyłączyłem egr, zaślepiłem od dołu blaszką, rurka powrotna spalin wyrzucona i zaślepiona, dziurki w egr zaślepione i... d*pa....cieknie mi spod talerzyka egr jakieś pomysły Rozbierasz talerz od EGR wywalasz membranę, talerz i trzpień (czy jak tam się to zwie), dziurę po trzpieniu gwintujesz i wkręcasz śrubę albo zaspawujesz i po problemie z cieknięciem. Po co jakieś buteleczki czy druga odma
marekg Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 dobra Panowie, wyłączyłem egr, zaślepiłem od dołu blaszką, rurka powrotna spalin wyrzucona i zaślepiona, dziurki w egr zaślepione i... d*pa....cieknie mi spod talerzyka egr jakieś pomysły Rozbierasz talerz od EGR wywalasz membranę, talerz i trzpień (czy jak tam się to zwie), dziurę po trzpieniu gwintujesz i wkręcasz śrubę albo zaspawujesz i po problemie z cieknięciem. Po co jakieś buteleczki czy druga odma z wyciekiem i może jest spokój ale olej w dolocie dalej siedzi. I to właśnie jest ta różnica w stosunku do buteleczek...
jajcosz Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 dobra to poczekamy jak elmer80 wyrzeźbi. A swoją drogą taka odma od lublina nie zamarznie zimą, bo kiedyś miałem przypadek w jednym aucie, że mi zamarzła i cały olej sru przez bagnet druga rzecz, a może tak wykombinować, że.... rurke odmy wymienić na miedzianą i zamiast do OCT albo do butelki, puścić bezpośrednio pod auto, ale podczepiając do układu wydechowego albo bloku silnika, rurka będzie się nagrzewać, a cały sył będzie spływać i nie zamarznie
elmer80 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Dzisiaj wyrzezbilem takie coś... Jest to wersja robocza. Doszły opaski i przezroczysty wężyk od odmy do prawej kratki jako spływ oleju. Wężyk oczywiście zaslepiony. Narazie jest śruba jak ustrojstwo się sprawdzi będzie kranik. Pojezdze trochę i zobaczę co się będzie zbierać. Docelowo zamierzam założyć węże oryginalnie zakrzywione. Tylko trzeba parę szrotow odwiedzić wysłane z Commodore 64
jajcosz Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 dołożyłbym tam jeszcze jakiś zawór bezpieczeństwa coby w razie zamarznięcia układu nie wysrało uszczelek w silniku
elmer80 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Separator jest VAG z silnika W8. Lepsze rozwiązanie węży niż lublin w odniesieniu do naszych PD. Jak widać rozwiązanie chyba najlepsze z możliwych. Mam na myśli cylindryczny kształt z odplywem. Separator z lublina dobrze pasuje w silnikach poprzecznie. Wystarczą 2 węże i 4 opaski. Bez kolanek i kombinacji. Jeśli chodzi o zawory itp. to chce uniknąć wszelkich dodatkowych ustrojstw poza odma. Ma być najprościej jak się da ale skutecznie. wysłane z Commodore 64
jajcosz Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 tak ale jak Ci zamarznie w tej odmie to wywali uszczelki w silniku, a zdarzały się już takie przypadki. Od czego konkretnie jest ta odma? ja znalazłem taką od a6 http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/35/51/27/02/3551270252 , ciekawi mnie co tam są za zaworki od góry zdjęcia
rudi2891-1 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Koledzy jaki jest rozmiar oringa zaworu egr z silnika AVF?
Biszczan Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Koledzy jaki jest rozmiar oringa zaworu egr z silnika AVF? 62x3
rudi2891-1 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Dzięki.Wczoraj trochę pogrzebałem w necie i też znalazłem.A jak by ktoś jeszcze szukał to oring na rurę od intercoolera to 57,85 link ORING UKŁADU DOŁADOWANIA 57,85 mm 3C0145117F VW (3615197777) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Kshyhu87 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 W getem 11,5zł :-) zamówiłem przedwczoraj i powiem jakiej jest jakości
elmer80 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Przecież napisałem że W8 czyli np Passat wysłane z Commodore 64 ---------- Post dopisany 11-10-2013 at 17:25 ---------- Poprzedni post napisany 10-10-2013 at 02:31 ---------- Efekt zastosowania separatora oleju z Lublina po 500 km wysłane z Commodore 64
habcio19 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 tez jestem po czyszczeniu kolektora, przebieg 265 tys, ale nie bylo tragedii.... EGRa nowy bo klapa juz padła, tzn gumka no i ogólnie lało sie troche... żałuje tylko ze nie mialem odrazu zamiennika kata z plecionką, Katalizator Tłumik AUDI A4/19TDI AWX AVF AVB (3573070674) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. bez erga i kolektora bylo sporo miejsca a teraz wszystko od nowa...
Marynarz____ Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 tez jestem po czyszczeniu kolektora, przebieg 265 tys, ale nie bylo tragedii....EGRa nowy bo klapa juz padła, tzn gumka no i ogólnie lało sie troche... żałuje tylko ze nie mialem odrazu zamiennika kata z plecionką, Katalizator Tłumik AUDI A4/19TDI AWX AVF AVB (3573070674) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. bez erga i kolektora bylo sporo miejsca a teraz wszystko od nowa... mam takie cuś u siebie. Szczerze polecam
habcio19 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 tez jestem po czyszczeniu kolektora, przebieg 265 tys, ale nie bylo tragedii....EGRa nowy bo klapa juz padła, tzn gumka no i ogólnie lało sie troche... żałuje tylko ze nie mialem odrazu zamiennika kata z plecionką, Katalizator Tłumik AUDI A4/19TDI AWX AVF AVB (3573070674) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. bez erga i kolektora bylo sporo miejsca a teraz wszystko od nowa... mam takie cuś u siebie. Szczerze polecam gdzie kupowałeś da sie gdzieś taniej wyrwać niż na allegro?
Marynarz____ Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Z allegro, taniej nawet nie szukałem. Wpisz sobie na allegro zamiennik katalizatora to Ci wyskoczy może coś taniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się