Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1,9 AWX] S4 diesel edition


Dzo-Dzo

Rekomendowane odpowiedzi

Powiedzcie mi proszę co to jest ten LAG..:))

W potocznym słowa znaczeniu, zamulenie auta w dolnym zakresie obrotów. Tłumacząc jeszcze prościej - auto dostaje kopa od wyższych obrotów ( w przeciwieństwie do zwykłego AWX, czy AVF, które dostają już bucika od ok 1800obr/min)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo jeszcze inaczej turbo dziura... Wciskasz gaz w podłogę a auto nie jedzie... nie jedzie... nie jedzie... nie jedzie... aż w końcu zaczyna zapitalać :evil:

Ogólnie projekt bardzo ciekawy, czekam na jakieś konkretne efekty całej zabawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolniie to dosc nie przyjemne wrazenie przesiadajac sie z multitronica na manaul z tym samym silnikiem..wciskam sobie gaz,auto ledwo idzie zeby po chwili tj 1,8 tys obr wystrzelic jak z procy :thumbdown: w multi tego nie ma :)

ciekawe jak to jest w 2,5 v6 tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak tam Dzo Dzo masz juz furę wystrojoną bo z tego co pisałeś to miało być 24.09 więc dzisiaj?? Bardzo jestem ciekaw wynkiu i przebiegu momentu z dołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no czesc przelozona wizyta na jutro

zrobilem kilka dodatkowych modów przez ten czas

zaraz wrzuce fotosy[br]Dopisany: 24 Wrzesień 2009, 14:12_________________________________________________zdjcie010sz.jpg

[br]Dopisany: 24 Wrzesień 2009, 14:20_________________________________________________

zdjcie009p.jpg

[br]Dopisany: 24 Wrzesień 2009, 14:21_________________________________________________zdjcie000m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialo byc wczoraj ale nie wyszlo - sprawy bardziej pilniejsze , dziś ma sie odezwac do mnie i mamy sie skumac jakos na przyszly tydzien

szkoda bo cholernie chce juz miec to za sobą furacz dopiero jedzie od 3 tys :-( hehe i nie wiem o co kaman ide zaraz do auta podniose troche ssztange

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie jedzie ona jest podpieta przed turbiną zobacz ostatnie zdjecie na tej stronie [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2009, 13:49_________________________________________________fleyer ale co to ma za znaczenie ? przeciez jest cos zadane na kompie i sprezarka musi to wykonać czyz nie jest tak ?

czyli jak komp daje ze musi byc 1600 bar to turbina tak sie bedzie krecic

i nic wiecej - nic sie nie stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam tunerem nie jestem... ale wieksza locha wstaje pozniej, mniejsza locha wstaje wczesniej, wiec te 1600 pompuje wczesniej :gwizdanie:

jak ostatnio modowalismy auto kumpla, to bez zmiany softu zakazano mi korzystac z boost'a [czyli jechac po emerycku].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug mnie to guziik prawda po co po emerycku jak nic sie nie stanie z nową turbiną

to powiedz mi flyer jak sprawdzisz czy turbina nie przeladowuje albo nie doladowuje ?

co tuner ci to sprawdzi i powie ci zebys turbine wymienil a ty jechales do niego 500 kilometrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO Dopoki działa czujnik doladowania i wysyla poprawne dane do ECU, to nic sie nie stanie, gdyz w razie przeladowania ECU przejdzie w stan awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...