KOval81 Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Powiedzcie mi proszę co to jest ten LAG..) W potocznym słowa znaczeniu, zamulenie auta w dolnym zakresie obrotów. Tłumacząc jeszcze prościej - auto dostaje kopa od wyższych obrotów ( w przeciwieństwie do zwykłego AWX, czy AVF, które dostają już bucika od ok 1800obr/min)
Reniu Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Albo jeszcze inaczej turbo dziura... Wciskasz gaz w podłogę a auto nie jedzie... nie jedzie... nie jedzie... nie jedzie... aż w końcu zaczyna zapitalać Ogólnie projekt bardzo ciekawy, czekam na jakieś konkretne efekty całej zabawy.
HiRide Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 ogolniie to dosc nie przyjemne wrazenie przesiadajac sie z multitronica na manaul z tym samym silnikiem..wciskam sobie gaz,auto ledwo idzie zeby po chwili tj 1,8 tys obr wystrzelic jak z procy w multi tego nie ma ciekawe jak to jest w 2,5 v6 tdi
Rogass Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 I wszystko jasne:) Dzięki chłopaki za info.
Sysiek Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 W 2.5 lag jest wiekszy niz w 1.9. Wieksza turbina, pozniej wstaje... Dzo, skladaj ta swoja padlinke i wio do Rogala
Jarol Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 I jak tam Dzo Dzo masz juz furę wystrojoną bo z tego co pisałeś to miało być 24.09 więc dzisiaj?? Bardzo jestem ciekaw wynkiu i przebiegu momentu z dołu.
Dzo-Dzo Opublikowano 25 Września 2009 Autor Opublikowano 25 Września 2009 no czesc przelozona wizyta na jutro zrobilem kilka dodatkowych modów przez ten czas zaraz wrzuce fotosy[br]Dopisany: 24 Wrzesień 2009, 14:12_________________________________________________ [br]Dopisany: 24 Wrzesień 2009, 14:20_________________________________________________ [br]Dopisany: 24 Wrzesień 2009, 14:21_________________________________________________
poziek Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 Będzie przepływka? Bo nie doczytałem
Dzo-Dzo Opublikowano 25 Września 2009 Autor Opublikowano 25 Września 2009 nie nie bedzie :-) poziek odchudzam auto buahahahah , kazdy czujnik ktory jest zbedny musi zostac wyeliminowany
Reniu Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 A kiedy strojenie??? no czesc przelozona wizyta na jutro :gwizdanie:
Dzo-Dzo Opublikowano 25 Września 2009 Autor Opublikowano 25 Września 2009 mialo byc wczoraj ale nie wyszlo - sprawy bardziej pilniejsze , dziś ma sie odezwac do mnie i mamy sie skumac jakos na przyszly tydzien szkoda bo cholernie chce juz miec to za sobą furacz dopiero jedzie od 3 tys :-( hehe i nie wiem o co kaman ide zaraz do auta podniose troche ssztange
poziek Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 I to auto jedzie teraz bez podpiętej przepływki ?
Flyer Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 dziwie sie, ze cisniesz to auto do 3000 bez zmiany softu :gwizdanie:
Dzo-Dzo Opublikowano 25 Września 2009 Autor Opublikowano 25 Września 2009 nie nie jedzie ona jest podpieta przed turbiną zobacz ostatnie zdjecie na tej stronie [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2009, 13:49_________________________________________________fleyer ale co to ma za znaczenie ? przeciez jest cos zadane na kompie i sprezarka musi to wykonać czyz nie jest tak ? czyli jak komp daje ze musi byc 1600 bar to turbina tak sie bedzie krecic i nic wiecej - nic sie nie stanie
Flyer Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 ja tam tunerem nie jestem... ale wieksza locha wstaje pozniej, mniejsza locha wstaje wczesniej, wiec te 1600 pompuje wczesniej :gwizdanie: jak ostatnio modowalismy auto kumpla, to bez zmiany softu zakazano mi korzystac z boost'a [czyli jechac po emerycku].
Dzo-Dzo Opublikowano 25 Września 2009 Autor Opublikowano 25 Września 2009 wedlug mnie to guziik prawda po co po emerycku jak nic sie nie stanie z nową turbiną to powiedz mi flyer jak sprawdzisz czy turbina nie przeladowuje albo nie doladowuje ? co tuner ci to sprawdzi i powie ci zebys turbine wymienil a ty jechales do niego 500 kilometrów
letallec Opublikowano 25 Września 2009 Opublikowano 25 Września 2009 IMO Dopoki działa czujnik doladowania i wysyla poprawne dane do ECU, to nic sie nie stanie, gdyz w razie przeladowania ECU przejdzie w stan awaryjny.
Rekomendowane odpowiedzi