przemo v6 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Chetnie bym wpadl sie zapoznac ale malo kiedy jestem w pl. A tera pompa mi padla to jak mam diechac sie zapoznac dotarlo
olek_je Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Chetnie bym wpadl sie zapoznac ale malo kiedy jestem w pl. A tera pompa mi padla to jak mam diechac sie zapoznac dotarlo mozna bylo przybyć bez auta, zapoznać sie i poprosic o pomoc ale ty jako światowiec doskonale znasz zasady savoir vivre. ?
MAGIC87 Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 Chetnie bym wpadl sie zapoznac ale malo kiedy jestem w pl. A tera pompa mi padla to jak mam diechac sie zapoznac dotarlo Nie obrazaj sie, ale skad ktos ma wiedziec ze nie mieszkasz w PL? jakies 5 lat temu panowała zasada, Vagowanie po 5 spocie:wink:
H4mm3R Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Chetnie bym wpadl sie zapoznac ale malo kiedy jestem w pl. A tera pompa mi padla to jak mam diechac sie zapoznac dotarlo Nie obrazaj sie, ale skad ktos ma wiedziec ze nie mieszkasz w PL? jakies 5 lat temu panowała zasada, Vagowanie po 5 spocie Lub 0,5 Jack
OLI_B5 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Chetnie bym wpadl sie zapoznac ale malo kiedy jestem w pl. A tera pompa mi padla to jak mam diechac sie zapoznac dotarlo Jak szukasz pompy to mam prawie nówke sztuke
Buchcio080 Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Jest ktoś w Częstochowie kto potrafi przekodować modół komfortu??
olek_je Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Jest ktoś w Częstochowie kto potrafi przekodować modół komfortu?? co oznacza przekodowac?
Buchcio080 Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Wyłączyć ryglowanie drzwi po 15 km/h włączyć otwieranie szyb z pilota itd itp
orzeszek75 Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 potrzebuje pomocy panowie ((( swieca sie kontrolki swiec dpf i silnika :/ auto w trybie awaryjnym zadne kasowanie błedow nie pomaga :/ Potrek wymysl COS (((
michal_g84 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 może DPF się zapełnił, bez czyszczenia wymuszonego tego nie usuniesz
H4mm3R Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 potrzebuje pomocy panowie ((( swieca sie kontrolki swiec dpf i silnika :/ auto w trybie awaryjnym zadne kasowanie błedow nie pomaga :/ Potrek wymysl COS (((http://s27.postimg.org/m32mfkzj3/1_VAG.jpg http://s27.postimg.org/5ume63qov/2_VAG.jpg http://s27.postimg.org/wgyuv2uvz/3_VAG.jpg Ostatni wydruk masz z wczoraj i jest tylko jeden błąd. Procedurę wypalania DPFa w CR masz tu [h=2]1.6l/2.0l R4 CR-TDI[/h]With the newer CR-TDI engines there are 2 different types of regenerations available depending on the actual soot mass/load. If either the calculated or measured soot mass is above 30g but below 40g you can initiate a regeneration while standing (Idle will be raised etc.), a forced regeneration while driving is also possible. Once the values are above 40g (but below the max 45g) the regeneration while standing is no longer available and the regeneration while driving is the only way.[h=3]Regeneration while Standing/Idle[/h]Prerequisites (General): Ignition ON Engine ON (Idle) Fuel Tank at least 1/4 full Transmission in Neutral/Park Parking Brake engaged Coolant Temperature above 70 °C (see MVB 002.4) Particle Filter Load below Specification (see MVB 108.2/3 -or- 241.2/3 VCDS should give the specified values)If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating. [*]Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control) [*]Engine Hood Closed [select] [01 - Engine] [security Access - 16] Enter the Code shown by VCDS next to Adaptation Enabling (e.g. Regeneration while Standing) [Do It!] [basic Settings - 04] Select Block for Regeneration while Standing [Go!] Follow the Instructions on the Screen [Done, Go Back] [Meas. Blocks - 08] Select Blocks 099 and 108 at once. [Go!] MVB 099.2: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger MVB 099.3: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter MVB 099.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter MVB 108.2: Particle Filter Soot Mass (calculated) Alternate group 241.2 if 108 is blank MVB 108.3: Particle Filter Soot Mass (measured) Alternate group 241.3 if 108 is blank Now let the Car run with Raised Idle until the Particle Filter Load is as low as possible (close to 0 %). [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] [h=3]Regeneration while Driving[/h]Prerequisites (General): Ignition ON Engine ON (Idle) Coolant Temperature above 70 °C (see MVB 002.4) Particle Filter Load below Specification (see MVB 108.2/3, VCDS should give the specified values) If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating. If the Particle Filter Load value in MVB 108 is blank, use alternate group 241.2/3 instead. [*]Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control) [*]Engine Hood Closed Conditions (Driving Cycle): Vehicle Speed above 60 km/h (40 MPH) Engine Speed between 2000-2500 RPM (4th or 5th Gear, Automatic Transmission in Tiptronic) Duration approx. 10-15 Minutes Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger above 170 °C (MVB 099.2) Exhaust Gas Temperature before Diesel Particle Filter above 150 °C (MVB 099.3) Exhaust Gas Temperature after Diesel Particle Filter above 150 °C (MVB 099.4) Drive the car based on the above Conditions until the Particle Filter Load is as low as possible (close to 0 %). In case the Regeneration fails there can either be problems with the Driving Cycle Conditions or with the Engine Hardware.[select] [01 - Engine] [security Access - 16] Enter the Code shown by VCDS next to Adaptation Enabling (e.g. Regeneration while Driving) [Do It!] [Adaptation - 10] Select Channel for Regeneration while Driving [Read] Enter/Save 1 as new Value. [save] [Done, Go Back] [Meas. Blocks - 08] Select Blocks 099 and 108 at once. [Go!] MVB 099.2: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger MVB 099.3: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter MVB 099.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter MVB 108.2: Particle Filter Soot Mass (calculated) MVB 108.3: Particle Filter Soot Mass (measured) Now Start the Driving Cycle and keep watching the Measuring Blocks (2nd Person required). [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]
skrab Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Po co takie litanie ,nie lepiej napisać krótko i zwięźle?
H4mm3R Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Po co takie litanie ,nie lepiej napisać krótko i zwięźle? A w czym masz problem? Podane są warunki jakie mają zostać spełnione podczas wypalania. Dodatkowo w CR jest do wyboru opcja na postoju i podczas jazdy.
skrab Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Po co takie litanie ,nie lepiej napisać krótko i zwięźle? A w czym masz problem? Podane są warunki jakie mają zostać spełnione podczas wypalania. Dodatkowo w CR jest do wyboru opcja na postoju i podczas jazdy. I od razu lepiej,)
H4mm3R Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Po co takie litanie ,nie lepiej napisać krótko i zwięźle? A w czym masz problem? Podane są warunki jakie mają zostać spełnione podczas wypalania. Dodatkowo w CR jest do wyboru opcja na postoju i podczas jazdy. I od razu lepiej,) "skarbie" ja nie widzę problemu żebyś mu to streścił, choć ja uważam że niema co Zresztą jestem jutro w Czewie, jak chce to mogę mu to wypalić...
orzeszek75 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Łatwo sie mowi ciezko wykonac :/ niestety ale i angielski mechanik i dzis polski nie moga uruchomic procedury wypalania :/ polak powiedzial ze jutro to zrobi tylko musi do kogos zabrac auto bo on nie wie czemu procedura sie nie uruchamia pierwszy raz sie z tym spotkal:((
olek_je Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Bo to wcale nie musi byc zabity dpf. Wymieniali Ci jakieś części czy tylko programowo walcza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się