std1984 Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 na jednomasie się lata elegancko, silnik żwawiej wchodzi na obroty - zestawik jednomas + g60 228 mm mam w skrzyni 5 biegów, klei 402,7 Nm, a delikatnie nie jeżdzę, polecam takie zestawienie w skrzyniach 5 biegów 228 mm, relatywnie tanio
kalik Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 autor wątku zrezygnował z niego, a ja mam dalej i jestem zadowolony, jedyny minus delikatne drgania przy przyspieszaniu Możesz mi powiedzieć w jakim zakresie obrotów masz te drgania?
seba1-2 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 przejedzcie się afn z dwumasem i 1z z jednomasem będziecie wiedzieć o co chodzi, a te drgania ledwo odczuwalne, a w jakim zakresie, to tak przy ostrym bucie od 1600 do 1800 [br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 23:17_________________________________________________tam wyżej błąd się wkradł chodziło mi o kolegę skalarx
etrone98 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 ja poprzednio mialem 1z, teraz afn. Przesiadlem sie z dnia na dzien i nie zauwazylem zadnej roznicy. Milo nawet wspominam 1z bo duzo klepalismy razem km a sentyment zostal. Teraz do mojego afn zawita jednomas wzmacniany dzieki pomocy kolegi rtocki'ego takze jak zaloze zdam relacje juz z takiego "maniakalnego" przesluchania drgan sprzegla ^^ pozdrawiam
Michał Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 ja poprzednio mialem 1z, teraz afn. Przesiadlem sie z dnia na dzien i nie zauwazylem zadnej roznicy. Milo nawet wspominam 1z bo duzo klepalismy razem km a sentyment zostal. Teraz do mojego afn zawita jednomas wzmacniany dzieki pomocy kolegi rtocki'ego takze jak zaloze zdam relacje juz z takiego "maniakalnego" przesluchania drgan sprzegla ^^ pozdrawiam czekamy Seba ile km już zrobiłeś na takim zestawie? Jakieś negatywne objawy po tym przebiegu?
kalik Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 przejedzcie się afn z dwumasem i 1z z jednomasem będziecie wiedzieć o co chodzi, a te drgania ledwo odczuwalne, a w jakim zakresie, to tak przy ostrym bucie od 1600 do 1800 [br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 23:17_________________________________________________tam wyżej błąd się wkradł chodziło mi o kolegę skalarx Ja też mam drgania w tym samym przedziale obrotów, tylko ja mam serie w AFN. 12k km zrobiłem od wymiany dwuamasa na jednomas i jestem bardzo zadowolony.
seba1-2 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 ja zrobiłem ok 20tyś i jest na razie gitara
rtocki Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2009 a jestem czasem ale zwykle nie mam czasu zaglądać do wątków, no ja już ponad 30 tysi , drgania letkie są tak jak i u innych kolegów (dodatkowo u mnie turbo BRD w tym zakresie też jeszcze dopiero co wstaje) ale sprzęganie to inna liga niż dwumas/seria ,
szkopek Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 ja mam zalozone takie sprzeglo minus to to ze niema sprezyn w tarczy sprzegla ktore odbieraly by drgania przy jezdzie z malymi obrotami silnika na wysokim biegu (musi byc wiecej jak 1500RPM) zeby nie buczalo,ale plusem jest to ze moge na chwile zerwacz przyczepnosc kol przy ruszaniu co na orginalnym sprzegle sie nie zdarzalo..........
marcin9680 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam serdecznie , pozwolicie ze podepne sie pod temacik a mianowicie posiadam A4 , B6 model z silnikiem AWX i moje pytanko to czy do tego konkretnego silnika jest mozliwosc zalozenia kompletnego sprzegla wraz z kolem jednomasowym? i gdzie moge tak owe kupic. Drugie pytanko jak mozna skontaktowac sie z tym " Radzikowskim " ponoc On ulepsza , wzmacnia czy tez posiada w sprzedazy wzmacniane sprzegla. Dziekuje i pozdrawiam.
Michał Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 http://www.sprzegla.com/ <-tutaj masz namiar na Radzikowskiego
seba1-2 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Marcin9680 coś nie dokładnie czytasz ten wątek, powiem ci że do awx możesz wsadzić sprzęgło od 1z wraz z kołem jednomasowym ale wypadało by taki sprzęgło wzmocnić jak fura będzie dłubana. ja mam avf(131ps) i mam sprzęgło + koło jednomasowe z 1z
marcin9680 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Witam , "seba 1-2" moze masz racje co do zrozumienia owego watku pzez moja osobe ale ja akurat nie znam sie na silnikach , roznicach miedzy nimi i jaki "osprzet" pasuje z silnika o innym oznaczeniu do drugiego rowniez o innym oznaczeniu. Postanowilem wiec zapytac i sie dowiedziec i dziekuje serdecznie Tobie jak i innym za wszelkie porady i innformacje , jak tylko Wiosna nastanie czas zabrac sie za sprzeglo , chodz to co jest obecnie bylo wymieniane wraz z dwumasem jakies 50 tys km temu ale cos czasami szarpie przy ruszaniu pod gore czy tez wzniesienie. Oki to chyba na tyle , jezeli ktos ma jakies jeszcze informacje , porady ktorymi sie podzielic moze to czekam , chetnie poczytam i skorzystam podczas wymiany
Flyer Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Ja zrobilem kumplowi ten sam zestaw co tutaj polecacie do Golfa ALH. Nowe sprzeglo G60 + jednomas z 1Z, wszystko smiga pieknie od 20000km. Auto ma ~ 140PS/330NM.
cougarr2 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 panowie w moim 2 autku volvo v 70 ( na pierwszym miejscu wiadomo A4 ) podobno ( taka diagnoza mechanika ) padla dwumasa i chyba skrzynia i tutaj moje pytanie czy mozna zastapić jakoś ta dwumase ma ktoś jakaś koncpcje?? silnik 2,5 140 koni rok 2001 co do objawow silnik chodzi glośno i na jałowym normalnie szarpie go do przodu
mlodyy Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 std1984 a mozesz mi podac numer kat tego zestawu sprzegla , bo z tego co ja patrze to roznica jest w ilosci zembow w g60 jest 28 zembow a w 1z 23 czy to nie ma roznicy
Łaszczu Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 A4 Avant AFN Quattro.Odświeżę kotleta. Na dzień dzisiejszy, jestem nie zadowolony ze zmiany. Po zmianie skrzyni i jednomasa, borykam się z silnymi wibracjami w przedziale 1000rmp do 1600rpm. po przekroczeniu tych obrotów, nagle wszystko zanika. Tak samo jak puszcze gaz czuć wibracje ale dużo mniejsze. Wciśniecie sprzegła powoduje przy tych obrotach zanik wibracji. Tak samo jak, jadę hmm 1400rpm stała prędkością to jest ok ale jak już lekko wcisnę gaz to odrazu wibracje masują moje plecy Niby poduszki silnika skrzyni OK, podpora wału też mi sie wydaje OK. Przed wymianą nie było żadnych wibracji. Tak samo pedał sprzęgła bierze prawie pod sam koniec (wysprzęglik dobrze odpowietrzony).Również jak wbijam 1 bieg i puszczam pedał sprzęgła, bez gazu też telepie jak by dwumas był masakrytycznie zajechany. Nie mam pojęcia co może być nie tak. Ma ktoś jakieś propozycje??Za sugestie będę wdzięczny.
szkopek Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 ja mam tak samo tylko z tym ze mam sportowe sprzeglo z jednomasem i tarcza sprzegla bez sprezynek (ktore sa odpowiedzialne za przejmowanie drgan)... moze masz do jednomasa zalozona tarcze od dwumasa ktora niema tych sprezynek...
turdzi Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 zazwyczaj tarcze od dwumasa maja srezyny
tomiczka Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 zazwyczaj tarcze od dwumasa maja srezyny Nie wszystkie. Niedawno kupowałem tarcze do zwykłego zestawu, ale w sklepie omyłkowo podali mi LUK-a do dwumasa. Nie miał tłumika drgań skrętnych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się