Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


szczuraz

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem we wro na bielanach. Jest ktos w okolicy?

bede zaraz w oszoł :grin: :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Ma ktoś wolne migacze przednie do przedlifta ?

Tapniete z HGW 2

Ja kupowałem zamiennik po 20 zł w Motohit w smardzowie :wink:

nie ściemniaj Motohit już przenieśli na reja obok ronda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Ostatnio w tym Motohicie zaproponowali mi klocki na przód za 50 zl;d Bardzo dobre i tanie gosciu mowi nikt nie narzekal jeszcze na nie;d Nie zaryzykowalem. Ale kierunek można lyknąć. Pany co moze być w biksenonie ze nie moge lampy lewj opuscic a pieje jak holera wszyscy mi mrygaja. Jak próbuje opuścić kręcąc śrubą to czuć juz opór i cos przeskakuje a lampa dalej wyzej wali niż prawa. Czyzby silniczek?

Edytowane przez lisek120
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zebatki plastikowe się powykruszaly

Tapniete z HGW 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz sobie kręcić i kręcić. bez kompa nie opuścisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czemu prawa da się opuścić a lewa nie? Skoro Kraju tak sądzisz to może ktoś podpowie jak to kompem zrobic

Edytowane przez lisek120
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:

[Wybór]

[55-Zasięg xenonów]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa "001"

[idź!]

Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora. Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.

Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.

[Gotowe, powrót]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie! Gdzie podjechać, żeby odkręcili mi kata, a wstawili już zakupiony zamiennik od J. Gruchota? Możecie kogoś polecić we Wrocławiu? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:

[Wybór]

[55-Zasięg xenonów]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa "001"

[idź!]

Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora. Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.

Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.

[Gotowe, powrót]

Witam. No więc wrócilem z tyry jeszcze za ciemnego i wykorzystując to zabrałem sie za ustawianie świateł. Zrobiłem wszystko tak jak napisałes, motyw taki że lampy lewej i tak nie dało sie opuścic nizej bo była już do oporu skręcona w dól, poidniosłem max do góry i nagle cos opadlo ( chyba klapka od dlugich) opusciłem max na dól i bylo git doo czasu gdy właczyłem długie i wylączyłem. Okazuje sie ze moim problemem nie jest rażenie na krotkich tylko to ze jeżdże z na wpól włączonym światłem długim w lewej lampie i to wszystkich oślepia. Na kompie brak bledow. Da sie to jakos ogarnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka jeszcze dwa dni i weekend

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...