hornet Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 wal kit 40/40 jak nie chcesz pchać się w koszta z gwintem. Cena ok 300-600 pln za 4 szt i nie tracisz na komforcie. A co do felg to 17 minimum. :polew::polew::polew: Jestem na lekach i za spokojny jestem, żeby to komentować
Gość cwiara Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 cwiara, jak znajdziesz dla mnie czas, to dorzucę Ci jeszcze flaszkę na zachętę Sory ale na weekend miałem wyjazd i czasu brakowało. Myśle ze jak nie jebnie sniegiem w ten weekend to ogarniemy temat
Gniady Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Panowie powiedzcie mi, bo pewnie większość z Was ma obniżone zawieszenie w swoich autach. Sam powoli przymierzam się do takiego zabiegu i powiedzcie mi co najlepiej zrobić żeby obniżyć, a przy okazji nie tracąc komfortu z jazdy, czy jest taka możliwość, czy albo to albo to? Czy kola jakie mam na chwilę obecną 225X55 r16 będą okej czy już za małe? Czy tylko w grę wchodzi gwint? jeśli tak to co polecacie, jakie koszta mnie czekają za taką przyjemność. Jeśli nie powinienem tu zamieszczać takiego pytania od razu najmocniej przepraszam Ty mi najpierw napisz czy dobrze koła odpowietrzyłeś?
Gość cwiara Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Panowie powiedzcie mi, bo pewnie większość z Was ma obniżone zawieszenie w swoich autach. Sam powoli przymierzam się do takiego zabiegu i powiedzcie mi co najlepiej zrobić żeby obniżyć, a przy okazji nie tracąc komfortu z jazdy, czy jest taka możliwość, czy albo to albo to? Czy kola jakie mam na chwilę obecną 225X55 r16 będą okej czy już za małe? Czy tylko w grę wchodzi gwint? jeśli tak to co polecacie, jakie koszta mnie czekają za taką przyjemność. Jeśli nie powinienem tu zamieszczać takiego pytania od razu najmocniej przepraszam Ty mi najpierw napisz czy dobrze koła odpowietrzyłeś? :grin: Jeszcze jedna robota nie odebrana a za następną sie bierze
kaju Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 wal kit 40/40 jak nie chcesz pchać się w koszta z gwintem. Cena ok 300-600 pln za 4 szt i nie tracisz na komforcie. A co do felg to 17 minimum. co Ty ćpiesz Maciek? Weź to odłóż ja do czarnej wsadziłem FK AK Street, mogłem kręcić w dół w góre przy komforcie porównywalnym z 1BE... :whistling:nowe te gwinty po tysiaka latają na allegro, ponad 50kkm zrobiłem, mrogal ponad dyche zrobił jak nie dwie na tym zawiasie i auto poszło w świat... nie idź w żadne pół środki, bo za chwile się i tak i tak zdecydujesz na gwint.
Lolek Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Panowie powiedzcie mi, bo pewnie większość z Was ma obniżone zawieszenie w swoich autach. Sam powoli przymierzam się do takiego zabiegu i powiedzcie mi co najlepiej zrobić żeby obniżyć, a przy okazji nie tracąc komfortu z jazdy, czy jest taka możliwość, czy albo to albo to? Czy kola jakie mam na chwilę obecną 225X55 r16 będą okej czy już za małe? Czy tylko w grę wchodzi gwint? jeśli tak to co polecacie, jakie koszta mnie czekają za taką przyjemność. Jeśli nie powinienem tu zamieszczać takiego pytania od razu najmocniej przepraszam Ty mi najpierw napisz czy dobrze koła odpowietrzyłeś? :grin: Jeszcze jedna robota nie odebrana a za następną sie bierze Pany wczoraj o 14.13 pisałem hamulec jak brzytwa ---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ---------- wal kit 40/40 jak nie chcesz pchać się w koszta z gwintem. Cena ok 300-600 pln za 4 szt i nie tracisz na komforcie. A co do felg to 17 minimum. co Ty ćpiesz Maciek? Weź to odłóż ja do czarnej wsadziłem FK AK Street, mogłem kręcić w dół w góre przy komforcie porównywalnym z 1BE... :whistling:nowe te gwinty po tysiaka latają na allegro, ponad 50kkm zrobiłem, mrogal ponad dyche zrobił jak nie dwie na tym zawiasie i auto poszło w świat... nie idź w żadne pół środki, bo za chwile się i tak i tak zdecydujesz na gwint. w sumie z tym gwintem o tyle dobra sprawa, że te 16 moęe zostawić na zimę i poprostu krecić pod nie zawias w górę, a na lato 17 chyba dadzą rade?
kaju Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 założysz 17 poganiasz pół sezonu i stwierdzisz, że chcesz 18.
Lolek Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 założysz 17 poganiasz pół sezonu i stwierdzisz, że chcesz 18. chcieć to może i bym chciał ale jak to się później przekłada na żywotność wahaczy? żeby się później nie okazało że co 15kkm do wymiany
kaju Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 założysz 17 poganiasz pół sezonu i stwierdzisz, że chcesz 18. chcieć to może i bym chciał ale jak to się później przekłada na żywotność wahaczy? żeby się później nie okazało że co 15kkm do wymiany błagam stary normalnie ganiasz
Lolek Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 założysz 17 poganiasz pół sezonu i stwierdzisz, że chcesz 18. chcieć to może i bym chciał ale jak to się później przekłada na żywotność wahaczy? żeby się później nie okazało że co 15kkm do wymiany błagam stary normalnie ganiasz skoro tak to czemu nie to na taką przyjemność musze ile przeznacyć, do 2tyś zł można kupić jakiś dobry gwint? i co normalnie później 17/18 czy jeszcze jakieś dystanse są potrzebne?
hornet Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 lolek...... poszukaj opinii i informacji na forum... jest ich pełno. Posłuchaj się wujka.. dobrze Ci radzę... tutaj dostaniesz kilka odpowiedzi a ja swojej opinii nie wyrażę z kilku powodów.... P.S Prochy dalej działają
kaju Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 założysz 17 poganiasz pół sezonu i stwierdzisz, że chcesz 18. chcieć to może i bym chciał ale jak to się później przekłada na żywotność wahaczy? żeby się później nie okazało że co 15kkm do wymiany błagam stary normalnie ganiasz skoro tak to czemu nie to na taką przyjemność musze ile przeznacyć, do 2tyś zł można kupić jakiś dobry gwint? i co normalnie później 17/18 czy jeszcze jakieś dystanse są potrzebne? pisałem Ci, nówke gwint z komfortem za tysia wyjmujesz z allegro. 18tki ja nawet mam na sprzedaż, do których nie potrzebujesz dystansów żadnych i Ci siądzie dobrze.
szczuraz Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Kaju ty miałeś ak street a nie prawdziwy beton gwint który ją mam na mysli. Kolega zaczyna zabawę z tematem więc jak nauczy sie latać na kicie przykurwi micha że dwa razy i wylamie nadkole przy pełnym skrecie z dziurą to zadecyduje czy chce niżej. Ją mam teraz kupiony gwint HR full beton i zobaczę jak to będzie banglac po wro. I dawaj mnie tu foty tych osiemnastek bo mam opcję odkupić moje cygańskie fele że srebrnej. Gość jest u nas na forum. Wysyłane z mojego HTC Desire S za pomocą Tapatalk 2
kaju Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Kaju ty miałeś ak street a nie prawdziwy beton gwint który ją mam na mysli. Kolega zaczyna zabawę z tematem więc jak nauczy sie latać na kicie przykurwi micha że dwa razy i wylamie nadkole przy pełnym skrecie z dziurą to zadecyduje czy chce niżej. Ją mam teraz kupiony gwint HR full beton i zobaczę jak to będzie banglac po wro. I dawaj mnie tu foty tych osiemnastek bo mam opcję odkupić moje cygańskie fele że srebrnej. Gość jest u nas na forum. Wysyłane z mojego HTC Desire S za pomocą Tapatalk 2 flaty mam na opindolenie, takie co miałem w czarnej
Lolek Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Kaju ty miałeś ak street a nie prawdziwy beton gwint który ją mam na mysli. Kolega zaczyna zabawę z tematem więc jak nauczy sie latać na kicie przykurwi micha że dwa razy i wylamie nadkole przy pełnym skrecie z dziurą to zadecyduje czy chce niżej. Ją mam teraz kupiony gwint HR full beton i zobaczę jak to będzie banglac po wro. I dawaj mnie tu foty tych osiemnastek bo mam opcję odkupić moje cygańskie fele że srebrnej. Gość jest u nas na forum. Wysyłane z mojego HTC Desire S za pomocą Tapatalk 2 to aż taka jazda jest na gwincie? myślałem że tak strasznie to nie jest
szczuraz Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Pisz mnie Kaju co jak i jaką cena na pw. Gumę jakie masz do tego ? Wysyłane z mojego HTC Desire S za pomocą Tapatalk 2
Duds Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zależy jak bardzo chcesz posadzić auto, ale nie raz się zdarzy gdzieś przytrzeć
kaju Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Kaju ty miałeś ak street a nie prawdziwy beton gwint który ją mam na mysli. Kolega zaczyna zabawę z tematem więc jak nauczy sie latać na kicie przykurwi micha że dwa razy i wylamie nadkole przy pełnym skrecie z dziurą to zadecyduje czy chce niżej. Ją mam teraz kupiony gwint HR full beton i zobaczę jak to będzie banglac po wro. I dawaj mnie tu foty tych osiemnastek bo mam opcję odkupić moje cygańskie fele że srebrnej. Gość jest u nas na forum. Wysyłane z mojego HTC Desire S za pomocą Tapatalk 2 to aż taka jazda jest na gwincie? myślałem że tak strasznie to nie jest czytaj co piszemy - jeden gwint jest beton, drugi komfortowy - napisałem Ci jaki ja miałem - komfortowy, dałem Ci nazwe, na prawdę mogę polecić, który jechał moją furą - Nelson, ale on nie wiem czy będzie pamiętał, bo bułgarki ma na głowie, komfort miałem na prawdę git, nie zakładałem betonu ze względu na to, że to był daily car i mam dwójkę małych dzieci...
nitroo Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Znajdzie się ktoś z Wrocławia, kto potrafi regenerować wytarte przyciski? Ja nie daję rady ze zdzieraniem szablonu i nie mam nerwów do tego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się