Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siema cyce:decayed:

Siema sutek :decayed:

Napaćkane z japca kaja

pomidor

Szparagi i diamęęęęęęty chciałbym Ci dać :dancing:

kaju gdzie mój wykład na temat 2,5 tdi ? ;)

Na forum pełno jest informacji..... szukaj nie bój się :decayed:

---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 20:56 ----------

Jak ktoś szuka to brać :decayed:

Audi A4 35000.00 PLN. Legnica - otoMoto.pl

Nic więcej nie potrzeba,.... w mieście luniuch a jak się trafi zawodnik to łopaty w ruch :grin:

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dooooobra szmata!

Napaćkane z japca kaja

---------- Post dopisany 25-08-2013 at 01:16 ---------- Poprzedni post napisany 24-08-2013 at 20:19 ----------

No i nie ma sie z kim wykonczyc, do czego to dojszlo

Napaćkane z japca kaja

Opublikowano
:hi:
Opublikowano
:hi: Kto dzisiaj na spocie ?
Opublikowano

mnie nie ma...szwagier jest....:naughty:

Opublikowano
:hi: Kto dzisiaj na spocie ?

my z karolem bedziemy napewno

---------- Post dopisany at 10:58 ---------- Poprzedni post napisany at 10:54 ----------

kaju gdzie mój wykład na temat 2,5 tdi ? ;)

Na forum pełno jest informacji..... szukaj nie bój się :decayed:

no pewnie cała masa - tylko dziwne że jak wchodze w silniki diesla to w zakładce 1,9 jest ponad 200 wątków a w 2,5 tylko 22 z których mało co wynika bo dotyczą konkretnych problemów jakie sie przydarzają w tym najbardziej wadliwych wersjach.

a Kaju obiecał to czekam :D:hi:

Opublikowano

Tym się nie kieruj bo czasami ludzie złe oznaczenia robili i tematy dotyczące 2,5 były w innych działach... np hyde park. Musisz tego co Cię interesuje.

Opublikowano

zarejstrowałem sie na a6 klubie. I jak czytam co ludziom sie dzieje z tymi 2,5 tdi i jak bardzo odradzają to chyba odpuszcze temat 2,5 Q bo jak ma sie dziać cała lawina usterek która wynosi kupe kasy to po cholere kupować problem :facepalm:

Opublikowano
zarejstrowałem sie na a6 klubie. I jak czytam co ludziom sie dzieje z tymi 2,5 tdi i jak bardzo odradzają to chyba odpuszcze temat 2,5 Q bo jak ma sie dziać cała lawina usterek która wynosi kupe kasy to po cholere kupować problem :facepalm:

To pisać Ci później moje opinie i doświadczenia? Czy odpuszczasz? Wejdź sobie w mój profil i poczytaj wątki o 2,5 w których się wypowiadałem. Po południu się skontaktuje. Na wyjeździe jeszcze jestem :drunk:

Napaćkane z japca kaja

Opublikowano

Miałem 2.5 TDI AYM rocznik 2002 w Multitronicu. Co do bolączek to:

- wałki rozrządu, dźwigienki i popychacze

- odma

- pompa VP44

Teraz tak:

wszystkie wersje przed rokiem modelowym 2004 miały problemy z wałkami i hydrauliką bo nie były ułożyskowane. Sam problem ma trochę głębsze podłoże, odma w tym silniku się zapycha spada ciśnienie oleju w całym układzie smarującym i na samej górze w głowicy nie ma dostatecznego smarowania. Problem rozwija się bardzo długo trwa to dziesiątki tysięcy kilometrów i potem jest płacz że właśnie przy 200tk i więcej 2,5 V6 się wysrało.

Drugą rzeczą która dobija wałki i popychacze w tym motorze jest niewłaściwy dobór oleju dla tych silników. Bo wielu mechaników ma swoje "widzi mi się" i leje co popadnie.

Kody silników AYM, BFC, AKE mają stary system rozrządu, BDG, BAU dostało nowy system wałków i dźwigienek, przeprojektowany układ olejowy i inną odmę i co najważniejsze zmieniony układ wtryskowy. Wiąże się to z tym że silniki te otrzymały normę EURO 4.

Pompa VP 44 jest czuła na paliwo i niestety łuszczy się wewnątrz, zaciera a syf ten dalej leci i zapycha wtryski, jak padnie pompa to powinno się wymienić cały układ wtryskowy.

Ja osobiście jak mi jebnął rozrząd w AYM to kupiłem kompletny BDG za 6500 zł z przebiegiem 72000km (sam go wyciągałem z bitej w doope A6) zrobiłem silnik, skrzynie (nowa bieżnia, wałek wejściowy, uszczelki filtr itp.) wjebałem 15k (auto kosztowało mnie 36000) i sprzedałem za 27000 bo za tyle się klient znalazł. Tyle tylko że j**any zrobił nią w 3 lata 160 tkm i leje tylko olej, a i wymienił filtr i olej w multi. Takie życie.

Opublikowano
Miałem 2.5 TDI AYM rocznik 2002 w Multitronicu. Co do bolączek to:

- wałki rozrządu, dźwigienki i popychacze

- odma

- pompa VP44

Teraz tak:

wszystkie wersje przed rokiem modelowym 2004 miały problemy z wałkami i hydrauliką bo nie były ułożyskowane. Sam problem ma trochę głębsze podłoże, odma w tym silniku się zapycha spada ciśnienie oleju w całym układzie smarującym i na samej górze w głowicy nie ma dostatecznego smarowania. Problem rozwija się bardzo długo trwa to dziesiątki tysięcy kilometrów i potem jest płacz że właśnie przy 200tk i więcej 2,5 V6 się wysrało.

Drugą rzeczą która dobija wałki i popychacze w tym motorze jest niewłaściwy dobór oleju dla tych silników. Bo wielu mechaników ma swoje "widzi mi się" i leje co popadnie.

Kody silników AYM, BFC, AKE mają stary system rozrządu, BDG, BAU dostało nowy system wałków i dźwigienek, przeprojektowany układ olejowy i inną odmę i co najważniejsze zmieniony układ wtryskowy. Wiąże się to z tym że silniki te otrzymały normę EURO 4.

Pompa VP 44 jest czuła na paliwo i niestety łuszczy się wewnątrz, zaciera a syf ten dalej leci i zapycha wtryski, jak padnie pompa to powinno się wymienić cały układ wtryskowy.

Ja osobiście jak mi jebnął rozrząd w AYM to kupiłem kompletny BDG za 6500 zł z przebiegiem 72000km (sam go wyciągałem z bitej w doope A6) zrobiłem silnik, skrzynie (nowa bieżnia, wałek wejściowy, uszczelki filtr itp.) wjebałem 15k (auto kosztowało mnie 36000) i sprzedałem za 27000 bo za tyle się klient znalazł. Tyle tylko że j**any zrobił nią w 3 lata 160 tkm i leje tylko olej, a i wymienił filtr i olej w multi. Takie życie.

Czytałeś o mojej? Jak nic doj**ie do bańki, rogal lepiej nie mógł trafić.

Napaćkane z japca kaja

Opublikowano
:hi: ja na 100% będę , auto zrobione, wiec można pokazać się ludziom :grin:
Opublikowano
Miałem 2.5 TDI AYM rocznik 2002 w Multitronicu. Co do bolączek to:

- wałki rozrządu, dźwigienki i popychacze

- odma

- pompa VP44

Teraz tak:

wszystkie wersje przed rokiem modelowym 2004 miały problemy z wałkami i hydrauliką bo nie były ułożyskowane. Sam problem ma trochę głębsze podłoże, odma w tym silniku się zapycha spada ciśnienie oleju w całym układzie smarującym i na samej górze w głowicy nie ma dostatecznego smarowania. Problem rozwija się bardzo długo trwa to dziesiątki tysięcy kilometrów i potem jest płacz że właśnie przy 200tk i więcej 2,5 V6 się wysrało.

Drugą rzeczą która dobija wałki i popychacze w tym motorze jest niewłaściwy dobór oleju dla tych silników. Bo wielu mechaników ma swoje "widzi mi się" i leje co popadnie.

Kody silników AYM, BFC, AKE mają stary system rozrządu, BDG, BAU dostało nowy system wałków i dźwigienek, przeprojektowany układ olejowy i inną odmę i co najważniejsze zmieniony układ wtryskowy. Wiąże się to z tym że silniki te otrzymały normę EURO 4.

Pompa VP 44 jest czuła na paliwo i niestety łuszczy się wewnątrz, zaciera a syf ten dalej leci i zapycha wtryski, jak padnie pompa to powinno się wymienić cały układ wtryskowy.

Ja osobiście jak mi jebnął rozrząd w AYM to kupiłem kompletny BDG za 6500 zł z przebiegiem 72000km (sam go wyciągałem z bitej w doope A6) zrobiłem silnik, skrzynie (nowa bieżnia, wałek wejściowy, uszczelki filtr itp.) wjebałem 15k (auto kosztowało mnie 36000) i sprzedałem za 27000 bo za tyle się klient znalazł. Tyle tylko że j**any zrobił nią w 3 lata 160 tkm i leje tylko olej, a i wymienił filtr i olej w multi. Takie życie.

Czytałeś o mojej? Jak nic doj**ie do bańki, rogal lepiej nie mógł trafić.

Napaćkane z japca kaja

Wolałem pogonić i stracić bo miałem sraczkę że wy***ie znów coś w kosmos. Dołożyłem i kupiłem C6 3.0 TDI Q

Opublikowano

Twoja ex C6 ryje mi beret do dziś dnia...

Napaćkane z japca kaja

Opublikowano

czyli poprostu 1.9 Q i jakiś program :D

Opublikowano

C5 nie było zestawiane w Q z 1,9. Niech się kumpel rozgląda za B6 już lepiej.

Napaćkane z japca kaja

Opublikowano

Ale można w dobrych pieniądzach kupić przytarte górą 2.5 i zasadzić 1.9 wyjdzie taniej a ludzi od takich swapów mam. Jest pytanie czy komuś się chce modzić. Moje następne pewnie będzie z tej przytartej serii bo są lewpiej wyposażone i zwykle mają mniej nalatane. :wink:

Opublikowano
Ale można w dobrych pieniądzach kupić przytarte górą 2.5 i zasadzić 1.9 wyjdzie taniej a ludzi od takich swapów mam. Jest pytanie czy komuś się chce modzić. Moje następne pewnie będzie z tej przytartej serii bo są lewpiej wyposażone i zwykle mają mniej nalatane. :wink:

Pisałem już o tej opcji. Można kupić 2,5 bez motoru, żeby akcyzy nie płacić :whistling:

Opublikowano

co to dzisiaj nikt tyłka nie rusza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...