hornet Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Siema cyce:decayed: Siema sutek Napaćkane z japca kaja pomidor Szparagi i diamęęęęęęty chciałbym Ci dać kaju gdzie mój wykład na temat 2,5 tdi ? Na forum pełno jest informacji..... szukaj nie bój się ---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 20:56 ---------- Jak ktoś szuka to brać Audi A4 35000.00 PLN. Legnica - otoMoto.pl Nic więcej nie potrzeba,.... w mieście luniuch a jak się trafi zawodnik to łopaty w ruch
kaju Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Dooooobra szmata! Napaćkane z japca kaja ---------- Post dopisany 25-08-2013 at 01:16 ---------- Poprzedni post napisany 24-08-2013 at 20:19 ---------- No i nie ma sie z kim wykonczyc, do czego to dojszlo Napaćkane z japca kaja
chopin Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Kto dzisiaj na spocie ? my z karolem bedziemy napewno ---------- Post dopisany at 10:58 ---------- Poprzedni post napisany at 10:54 ---------- kaju gdzie mój wykład na temat 2,5 tdi ? Na forum pełno jest informacji..... szukaj nie bój się no pewnie cała masa - tylko dziwne że jak wchodze w silniki diesla to w zakładce 1,9 jest ponad 200 wątków a w 2,5 tylko 22 z których mało co wynika bo dotyczą konkretnych problemów jakie sie przydarzają w tym najbardziej wadliwych wersjach. a Kaju obiecał to czekam :hi:
hornet Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Tym się nie kieruj bo czasami ludzie złe oznaczenia robili i tematy dotyczące 2,5 były w innych działach... np hyde park. Musisz tego co Cię interesuje.
chopin Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 zarejstrowałem sie na a6 klubie. I jak czytam co ludziom sie dzieje z tymi 2,5 tdi i jak bardzo odradzają to chyba odpuszcze temat 2,5 Q bo jak ma sie dziać cała lawina usterek która wynosi kupe kasy to po cholere kupować problem
Spartan_Wroc. Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Postaram się dzisiaj też podlecieć
kaju Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 zarejstrowałem sie na a6 klubie. I jak czytam co ludziom sie dzieje z tymi 2,5 tdi i jak bardzo odradzają to chyba odpuszcze temat 2,5 Q bo jak ma sie dziać cała lawina usterek która wynosi kupe kasy to po cholere kupować problem To pisać Ci później moje opinie i doświadczenia? Czy odpuszczasz? Wejdź sobie w mój profil i poczytaj wątki o 2,5 w których się wypowiadałem. Po południu się skontaktuje. Na wyjeździe jeszcze jestem Napaćkane z japca kaja
szymeniu Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Miałem 2.5 TDI AYM rocznik 2002 w Multitronicu. Co do bolączek to: - wałki rozrządu, dźwigienki i popychacze - odma - pompa VP44 Teraz tak: wszystkie wersje przed rokiem modelowym 2004 miały problemy z wałkami i hydrauliką bo nie były ułożyskowane. Sam problem ma trochę głębsze podłoże, odma w tym silniku się zapycha spada ciśnienie oleju w całym układzie smarującym i na samej górze w głowicy nie ma dostatecznego smarowania. Problem rozwija się bardzo długo trwa to dziesiątki tysięcy kilometrów i potem jest płacz że właśnie przy 200tk i więcej 2,5 V6 się wysrało. Drugą rzeczą która dobija wałki i popychacze w tym motorze jest niewłaściwy dobór oleju dla tych silników. Bo wielu mechaników ma swoje "widzi mi się" i leje co popadnie. Kody silników AYM, BFC, AKE mają stary system rozrządu, BDG, BAU dostało nowy system wałków i dźwigienek, przeprojektowany układ olejowy i inną odmę i co najważniejsze zmieniony układ wtryskowy. Wiąże się to z tym że silniki te otrzymały normę EURO 4. Pompa VP 44 jest czuła na paliwo i niestety łuszczy się wewnątrz, zaciera a syf ten dalej leci i zapycha wtryski, jak padnie pompa to powinno się wymienić cały układ wtryskowy. Ja osobiście jak mi jebnął rozrząd w AYM to kupiłem kompletny BDG za 6500 zł z przebiegiem 72000km (sam go wyciągałem z bitej w doope A6) zrobiłem silnik, skrzynie (nowa bieżnia, wałek wejściowy, uszczelki filtr itp.) wjebałem 15k (auto kosztowało mnie 36000) i sprzedałem za 27000 bo za tyle się klient znalazł. Tyle tylko że j**any zrobił nią w 3 lata 160 tkm i leje tylko olej, a i wymienił filtr i olej w multi. Takie życie.
kaju Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Miałem 2.5 TDI AYM rocznik 2002 w Multitronicu. Co do bolączek to:- wałki rozrządu, dźwigienki i popychacze - odma - pompa VP44 Teraz tak: wszystkie wersje przed rokiem modelowym 2004 miały problemy z wałkami i hydrauliką bo nie były ułożyskowane. Sam problem ma trochę głębsze podłoże, odma w tym silniku się zapycha spada ciśnienie oleju w całym układzie smarującym i na samej górze w głowicy nie ma dostatecznego smarowania. Problem rozwija się bardzo długo trwa to dziesiątki tysięcy kilometrów i potem jest płacz że właśnie przy 200tk i więcej 2,5 V6 się wysrało. Drugą rzeczą która dobija wałki i popychacze w tym motorze jest niewłaściwy dobór oleju dla tych silników. Bo wielu mechaników ma swoje "widzi mi się" i leje co popadnie. Kody silników AYM, BFC, AKE mają stary system rozrządu, BDG, BAU dostało nowy system wałków i dźwigienek, przeprojektowany układ olejowy i inną odmę i co najważniejsze zmieniony układ wtryskowy. Wiąże się to z tym że silniki te otrzymały normę EURO 4. Pompa VP 44 jest czuła na paliwo i niestety łuszczy się wewnątrz, zaciera a syf ten dalej leci i zapycha wtryski, jak padnie pompa to powinno się wymienić cały układ wtryskowy. Ja osobiście jak mi jebnął rozrząd w AYM to kupiłem kompletny BDG za 6500 zł z przebiegiem 72000km (sam go wyciągałem z bitej w doope A6) zrobiłem silnik, skrzynie (nowa bieżnia, wałek wejściowy, uszczelki filtr itp.) wjebałem 15k (auto kosztowało mnie 36000) i sprzedałem za 27000 bo za tyle się klient znalazł. Tyle tylko że j**any zrobił nią w 3 lata 160 tkm i leje tylko olej, a i wymienił filtr i olej w multi. Takie życie. Czytałeś o mojej? Jak nic doj**ie do bańki, rogal lepiej nie mógł trafić. Napaćkane z japca kaja
oca69 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 ja na 100% będę , auto zrobione, wiec można pokazać się ludziom
szymeniu Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Miałem 2.5 TDI AYM rocznik 2002 w Multitronicu. Co do bolączek to:- wałki rozrządu, dźwigienki i popychacze - odma - pompa VP44 Teraz tak: wszystkie wersje przed rokiem modelowym 2004 miały problemy z wałkami i hydrauliką bo nie były ułożyskowane. Sam problem ma trochę głębsze podłoże, odma w tym silniku się zapycha spada ciśnienie oleju w całym układzie smarującym i na samej górze w głowicy nie ma dostatecznego smarowania. Problem rozwija się bardzo długo trwa to dziesiątki tysięcy kilometrów i potem jest płacz że właśnie przy 200tk i więcej 2,5 V6 się wysrało. Drugą rzeczą która dobija wałki i popychacze w tym motorze jest niewłaściwy dobór oleju dla tych silników. Bo wielu mechaników ma swoje "widzi mi się" i leje co popadnie. Kody silników AYM, BFC, AKE mają stary system rozrządu, BDG, BAU dostało nowy system wałków i dźwigienek, przeprojektowany układ olejowy i inną odmę i co najważniejsze zmieniony układ wtryskowy. Wiąże się to z tym że silniki te otrzymały normę EURO 4. Pompa VP 44 jest czuła na paliwo i niestety łuszczy się wewnątrz, zaciera a syf ten dalej leci i zapycha wtryski, jak padnie pompa to powinno się wymienić cały układ wtryskowy. Ja osobiście jak mi jebnął rozrząd w AYM to kupiłem kompletny BDG za 6500 zł z przebiegiem 72000km (sam go wyciągałem z bitej w doope A6) zrobiłem silnik, skrzynie (nowa bieżnia, wałek wejściowy, uszczelki filtr itp.) wjebałem 15k (auto kosztowało mnie 36000) i sprzedałem za 27000 bo za tyle się klient znalazł. Tyle tylko że j**any zrobił nią w 3 lata 160 tkm i leje tylko olej, a i wymienił filtr i olej w multi. Takie życie. Czytałeś o mojej? Jak nic doj**ie do bańki, rogal lepiej nie mógł trafić. Napaćkane z japca kaja Wolałem pogonić i stracić bo miałem sraczkę że wy***ie znów coś w kosmos. Dołożyłem i kupiłem C6 3.0 TDI Q
kaju Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Twoja ex C6 ryje mi beret do dziś dnia... Napaćkane z japca kaja
chopin Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 czyli poprostu 1.9 Q i jakiś program
kaju Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 C5 nie było zestawiane w Q z 1,9. Niech się kumpel rozgląda za B6 już lepiej. Napaćkane z japca kaja
szczuraz Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Ale można w dobrych pieniądzach kupić przytarte górą 2.5 i zasadzić 1.9 wyjdzie taniej a ludzi od takich swapów mam. Jest pytanie czy komuś się chce modzić. Moje następne pewnie będzie z tej przytartej serii bo są lewpiej wyposażone i zwykle mają mniej nalatane.
hornet Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Ale można w dobrych pieniądzach kupić przytarte górą 2.5 i zasadzić 1.9 wyjdzie taniej a ludzi od takich swapów mam. Jest pytanie czy komuś się chce modzić. Moje następne pewnie będzie z tej przytartej serii bo są lewpiej wyposażone i zwykle mają mniej nalatane. Pisałem już o tej opcji. Można kupić 2,5 bez motoru, żeby akcyzy nie płacić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się