adamooo Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 tutaj macie dobre zegary : http://allegro.pl/audi-a4-a4-cabrio-licznik-zegar-8e0-920-931e-i1332618494.html
peya81 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Tylko teraz czy znajdzie się osoba z okolic Kraka, która zgodzi się podłączyć to w miarę tanio i oczywiście dobrze
cool506 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 podłaczam sie do tematu - czyli kupujac ten licznik trzeba by wlozyc go do auta zczytac vin tego auta z ktorego on pochodził, poprzez vin zdobyc kod immo ??i przeprogramowac ten licznik pod swoje auto?
tomigpr Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Witam właśnie wymieniłem zegary na kolorowy fis dopasowałem klucze itd.. wszystko działa tzn prędkość obroty itd ale nie działa mi tempomat a na monochromatycznych zegarach działał bez problemu nawet po podpięciu starych zegarów tempomat działa , stare zegary monochromatyczne to 8e0 920 950Fx (RB4) a nowe kolor to 8e0 920 930R bardzo prosze o pomoc i z góry dziękuje
David Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 a ten fis kolor to nie jest czasem z b7? podobno jest jakis problem z zegarami z b7 do b6
Panton Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Panowie zegary z B6 to IMMOIII a z B7 to IMMOIV, są jeszcze inne trudności o których nie będę pisał i podsumuję - NIE podejdą zegary z B7 do B6. Mimo, że wyglądają wizualnie praktycznie identycznie to technologicznie jest przepaść.
czaki22 Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 i nie wyciagnie sie immo z rb8 bo tam krypto nowe jest da sie obejsc ale niebedzie immo,
szogun0 Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Z tym rb8 crypto i pin-em nie byłbym do końca taki pewien. Ale fakt jest taki, że nie podejdą z b7 do b6.
Lukaszxxx Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Panowie z tych co jestescie po zmianie na fis kolor wyszyscy mieliscie z b6 czy ktos zalozyl z b7?? mam do kupienia naprawde po pieniadzach kolorowy fis z b7 ale jak ma lezec w garażu to nie ma sensu..
wrclaguna Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 Panowie z tych co jestescie po zmianie na fis kolor wyszyscy mieliscie z b6 czy ktos zalozyl z b7?? mam do kupienia naprawde po pieniadzach kolorowy fis z b7 ale jak ma lezec w garażu to nie ma sensu.. Przeciez szogun0 napisal ze nie da rady .
Panton Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 i nie wyciagnie sie immo z rb8 bo tam krypto nowe jest da sie obejsc ale niebedzie immo, bbbzzzddduuurrrraaa[br]Dopisany: 18 Lipiec 2011, 09:52_________________________________________________ Z tym rb8 crypto i pin-em nie byłbym do końca taki pewien. oczywiście temat do ogarnięcia.. (RB8, PIN, IMMO)
Lukaszxxx Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 oczywiście temat do ogarnięcia.. (RB8, PIN, IMMO) Panton mozesz jasniej???
Panton Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 oczywiście temat do ogarnięcia.. (RB8, PIN, IMMO) Panton mozesz jasniej??? możesz.... potrzebujesz sprzętu (softu) za 8k euro... wyciągasz z licznika PIN niezbędny do zakodowania immo kluczyków, do tego dochodzi component protection... Jest to jak najbardziej do wykonania (wymiana licznika na kolorowy FIS ale B6--B6....B7--B7 ponieważ w liczniku masz immo, które jest inne w B6 i inne w B7(RB8)) tylko nie vag, vcds, vag can commander itp sprzętem.
tolek85 Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 hej, jak to jest z tymi licznikami. W jaki sposób ogarnąć temat, mianowicie. Mam mono RB4, i kolor RB4 z tego samego rocznika. Jestem już na etapie odczytania obu pinów. Mam stary pin z mono, oraz odczytany pin z koloru. Teraz przychodzi moment „nauczenia” sterownika silnika nowego licznika. Jest jakiś tutorial? Próbowaliśmy z Krolem ogarnąć temat, na Ross-tech`u jest niby instrukcja, robimy krok po kroku i wylatuje. Po wyłączeniu immo samochód pali, jeździ, wszystko pokazuje, ale oczywiście z włączonymi światłami awaryjnymi. Proszę więc tych, którzy ogarnęli temat o jakieś ewentualne wskazówki.
krolu Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 tolek, dodaj ze dysponujemy vcdsem i k- commanderem. Czy moze mi ktos powiedziec od ktorego roku w licznikach jest immo iv generacji??
cool506 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 http://allegro.pl/audi-a4-s4-8e0-licznik-z-kolorowy-fisem-i1727943548.html jesli kupie cos takiego to tez duzo problemow zeby do siebie założyć?
szogun0 Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 tolek, dodaj ze dysponujemy vcdsem i k- commanderem. Czy moze mi ktos powiedziec od ktorego roku w licznikach jest immo iv generacji?? Za słaby sprzęt żeby zrobić tak, żeby nie mrugały awaryjne. Dochodzi kwestia VIN w liczniku.
antonio Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Koledzy mam B7 2006 licznik RB8 z MONO FIS i mogę mieć licznik kolor FIS z Angola BRD 2006/2007 RB8 czy można przełożyć sam wyświetlacz FIS z angola do mojego licznika???
Panton Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Koledzy mam B7 2006 licznik RB8 z MONO FIS i mogę mieć licznik kolor FIS z Angola BRD 2006/2007 RB8 czy można przełożyć sam wyświetlacz FIS z angola do mojego licznika??? nie
akjam Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Panowie czy liczniki 8E0 920 931P, 8E0 920 901D, 8E0920932 czymś się różnią? Jeśli tak to czym? Wszystkie to RB8... Podejdą do 2.0TDI B7? Wszystkie to chyba kolor?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się