Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Katowice i okolice


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pajda szukaj takich jak masz ładnych 19 i będzie dobrze....seria to seria ...,a ja skoczę Kaśce świnkę rozbić i może na te 5-cio ramienne uciułam :grin:

albo szukaj samochodu a padlina do żyda

tylko pytanie co kupić za 30-35

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-170km-cr-10r-highline-C36424059.html

zapomnij o automacie przy tym przebiegu :(

to przy jakim przebiegu ?

0 :facepalm:

automat jest fajny póki działa.... niestety każda jego naprawa jest kosztowna

Sam myślałem o tipie w A6, ale Arturoo wywarł na mnie presję psychiczną :grin:

:hi::grin:

arturoo ma ciężką nogę

może coś małego na przetrzymanie póki co :whistling:

http://allegro.pl/seat-ibiza-sport-fr-1-9-tdi-stan-fabryczny-i5184013974.html

  • Odpowiedzi 154.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • stanley

    18904

  • Kędzior

    14855

  • Miszka82

    14548

  • akjam

    13789

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no i stało się...psyyt :beer:

...wczoraj chlańsko na urodzinach :facepalm: a dziś dla zdrowotności tylko piwka :)

Opublikowano

http://otomoto.pl/C36456200.html?output=web

Nie wiem czy se nie pomylił ceny z przebiegiem...

Ejjj 2001 rok za 147 tysi ?? :blink: co ,żeś miał na kolację ,że tak Tobą porobiło ?? :grin:

Przeciniek sie da, albo matematycznie skróci....

Opublikowano

Pajda, na twoim miejscu, przy przebiegach jakie Ty robisz to kupilbym nowe auto w gazie z fabryczna 2-3 letnia gwarancja i jak sie cos popsuje to robisz z gwarancji i Ci to lotto. Np jakas Skode. Ew jakies drugie auto na spoty, np. Golf R, S3 itp

Opublikowano

Pajda szukaj takich jak masz ładnych 19 i będzie dobrze....seria to seria ...,a ja skoczę Kaśce świnkę rozbić i może na te 5-cio ramienne uciułam :grin:

albo szukaj samochodu a padlina do żyda

tylko pytanie co kupić za 30-35

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-170km-cr-10r-highline-C36424059.html

zapomnij o automacie przy tym przebiegu :(

to przy jakim przebiegu ?

0 :facepalm:

dsg to zupełnie inna para kaloszy niż tiptronik...tylko 6-cio stopniowy jak juz, nie 7-mio !!!

Opublikowano

Pajda, na twoim miejscu, przy przebiegach jakie Ty robisz to kupilbym nowe auto w gazie z fabryczna 2-3 letnia gwarancja i jak sie cos popsuje to robisz z gwarancji i Ci to lotto. Np jakas Skode. Ew jakies drugie auto na spoty, np. Golf R, S3 itp

tylko że puki VW up nie spłacę to nie bede robił większych ruchów jesli chodzi o aut, więc przyjmuje 2 rozwiązania

1) inwestycja w b6 czyli dwumas,sprzęgło, uszczelka , 19" itd i jeżdżę do 2018

2) kupuje coś w granicach 30-35 powyżej 2010 roku żeby było świeże, w małym dieslu żeby paliło 5L

Opublikowano

Na pewno nie pkt nr 2

Opublikowano

Pierwszy równie logiczny

Opublikowano

Pajda, na twoim miejscu, przy przebiegach jakie Ty robisz to kupilbym nowe auto w gazie z fabryczna 2-3 letnia gwarancja i jak sie cos popsuje to robisz z gwarancji i Ci to lotto. Np jakas Skode. Ew jakies drugie auto na spoty, np. Golf R, S3 itp

tylko że puki VW up nie spłacę to nie bede robił większych ruchów jesli chodzi o aut, więc przyjmuje 2 rozwiązania

1) inwestycja w b6 czyli dwumas,sprzęgło, uszczelka , 19" itd i jeżdżę do 2018

2) kupuje coś w granicach 30-35 powyżej 2010 roku żeby było świeże, w małym dieslu żeby paliło 5L

gwarancja na większość elementów kończy się po pierwszym roku czytaj zawieszenie i inne szybkozużywające się badziewia.

Opublikowano

Pajda, na twoim miejscu, przy przebiegach jakie Ty robisz to kupilbym nowe auto w gazie z fabryczna 2-3 letnia gwarancja i jak sie cos popsuje to robisz z gwarancji i Ci to lotto. Np jakas Skode. Ew jakies drugie auto na spoty, np. Golf R, S3 itp

tylko że puki VW up nie spłacę to nie bede robił większych ruchów jesli chodzi o aut, więc przyjmuje 2 rozwiązania

1) inwestycja w b6 czyli dwumas,sprzęgło, uszczelka , 19" itd i jeżdżę do 2018

2) kupuje coś w granicach 30-35 powyżej 2010 roku żeby było świeże, w małym dieslu żeby paliło 5L

gwarancja na większość elementów kończy się po pierwszym roku czytaj zawieszenie i inne szybkozużywające się badziewia.

w jakiej marce ?

Pierwszy równie logiczny

true... na chama nie ma co zmieniać wozu

Pajda, źle Ci to pojeździj 2 tyg UPem i później wróc do A4 :wink:

Opublikowano

Psyt

Opublikowano (edytowane)

Stasiu analizowałem to i koszty są wszędzie podobne. A jeśli coś ma dłuższą gwarancję to koszty przeglądów odpowiednio wyższe.

Poniżej przesyłam szczegółowe informacje odnośnie gwarancji 5-letniej:


Gwarancja na nowy samochód rozpoczyna się w dniu jego nabycia i wynosi:

- 5 lat bez limitu kilometrów

- 5 lat obsługi Assistance

- 5 lat bezpłatnego programu dodatkowej kontroli pojazdu, która obejmuje :
1. sprawdzanie poziomu oleju
2. sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego
3. sprawdzenie stanu i ciśnienie w ogumieniu
4. sprawdzenie stanu klocków hamulcowych
5. ocena stanu nadwozia

Gwarancja antyperforacyjna:

- 12 lat od daty nabycia bez ograniczenia przebiegu

Gwarancja na perforację elementów nadwozia obowiązuje tylko i wyłącznie w przypadku wykonywania regularnie przeglądów okresowych nadwozia w ASO Hyundai.

Gwarancja na lakier i korozję powierzchniową:

- 60 miesięcy bez limitu kilometrów

Gwarancja na akumulator:

- 24 miesiące

Gwarancja na sprzęt audio:

- 36 miesięcy

Gwarancja na czynnik chłodzący klimatyzacji:

- 24 miesiące

Dodatkowe ograniczenie gwarancji:

1. Warunki gwarancji będą zachowane tylko w przypadku, gdy wszystkie przeglądy okresowe i przeglądy nadwozia będą wykonywane zgodnie ze wskazaniami Gwaranta.

2. Przeglądy powinny być dokonywane w Autoryzowanej Stacji Obsługi Hyundai przy zastosowaniu oryginalnych części zamiennych dostosowanych przez Gwaranta.

3. Wykonywanie przeglądów niezgodnie z zaleceniami Gwaranta oraz użycie części nie odpowiadających wymaganiom jakościowym Producenta może skutkować ograniczeniem warunków gwarancji.

4. W przypadku stwierdzenia usterki lub niesprawności pojazdu Użytkownik zobowiązany jest natychmiast zgłośnić ją w Autoryzowanej Stacji Obsługi Hyundai oraz dostarczyć pojazd na własny koszt.

5. O sposobie usunięcia usterki decyduje Autoryzowana Stacja Obsługi Hyundai działająca w imieniu Gwaranta.

6. Po stwierdzeniu przez Autoryzowaną Stację Obsługi Hyundai odpowiedzialności Graranta za powstałą usterkę lub niesprawność, Użytkownikowi przysługuje prawo do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej. Naprawa gwarancyjna obejmuje naprawę lub wymianę uszkodzonego elementu w celu przywrócenia właściwości eksploatacyjnych pojazdu w terminie 14 dni od daty przekazania samochodu przez Użytkownika do Autoryzowanej Stacji Obsługi Hyundai. W przypadku, gdy części zamienne niezbędne do wykonywanej naprawy gwarancyjnej muszą być sprowadzane z zagranicy termin może być przedłużony o czas niezbędny do sprowadzenia tych części.

7. Okres gwarancji na elementy układu zawieszenia (sworznie kulowe, tuleje metalowo-gumowe, tuleje drążka stabilizatora, łączniki drążka stabilizatora, amortyzatory) oraz elementy układu kierowniczego (końcówki drążków kierowniczych, osłony gumowe przekładni kierowniczej) zostaje ograniczony do 12 miesięcy od daty zakupu lub 40 000km przebiegu w zależności co wystąpi wcześniej.

8. W przypadku stwierdzenia zastosowania paliwa zawierającego powyżej 7% biokomponentów - paliwa niezgodnego z Normą PN-EN 228 dla benzyn silnikowych (poniżej 7% bioetanolu, poniżej 15% eterów) i Normą PN-EN590 dla napędowego (poniżej 7% estrów metalowych) to usterki silnika, elementów układu paliwowego, układu elektrycznego oraz układu wydechowego nie będą podlegały roszczeniom z tytułu gwarancji.

Gwarancja nie obejmuje:

1. Części podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu, do których zaliczają się:

- świece zapłonowe i żarowe, pióra wycieraczek, żarówki, klocki hamulcowe, szczęki hamulcowe, pasek "V" (napędu alternatora i pompy wody, wspomagania), pasek balansowy, bezpieczniki, tarcze sprzęgła, filtry (oleju, powietrza, paliwa, klimatyzacji), płyny eksploatacyjne, substancje smarujące.

2. Czynności obsługowych, które Użytkownik zobowiązany jest wykonać w okresie eksploatacji w celu utrzymania sprawności technicznej samochodu, takich jak: sprawdzenie, dokręcenie, ustawienie, regulacja silnika, ustawienie geometrii kół i rotacje opon, czyszczenie i wymiana filtrów, czyszczenie układu paliwowego i chłodzenia, regulacja układu hamulcowego, wymiana okładzin ciernych, czyszczenie, smarowanie, uzupełnianie płynów, substancji smarujących oraz uzupełnienie ubytków powłok lakierniczych spowodowanych czynnikami zewnętrznymi.

3. Defektów oraz wszelkich konserwacji spowodowanych:

- nieprzestrzeganiem wykonywania okresowych przeglądów włączając w to obsługę codzienną, zgodnie z instrukcją Obsługi Samochodu i Książką Gwarancyjną

- użyciem innych niż oryginalne części zamienne, innych niż zalecane płyny eksploatacyjne

- wypadkami, nieodpowiednią konserwacją, samowolnymi modyfikacjami i zmianami dokonanymi w układzie napędowym, elektrycznym, hamulcowym, zawieszenia

- użytkowaniem pojazdu niezgodnie z Instrukcją Obsługi Samochodu

- użytkowaniem pojazdu obciążonego masą większą niż dopuszczalna

- naprawami w nieautoryzowanych stacjach obsługi bez zgody Gwaranta

4. Uszkodzenia powierzchni lakierniczych, które są następstwem warunków w jakich pojazd jest eksploatowany (korozji i uszkodzeń spowodowanych kamieniami, żwirem oraz innymi formami uderzeń, odbarwień lub wyblaknięć powstałych w wyniku działania soków drzew, smoły, opadów przemysłowych, skażeń, owadów, odchodów ptasich itp., złej konserwacji lub niewłaściwego mycia).

5. Perforacji będącej wynikiem korozji spowodowanej przez uszkodzenia mechaniczne, działanie chemiczne opadów przemysłowych, opadów z drzew, odchodów zwierzęcych itp.

6. Wady powłok lakierniczych, chromowych, ozdób w miejscach niewidocznych z zewnątrz, które nie obniżają ich trwałości i nie pogarszają wyglądu zewnętrznego.

7. Uszkodzenia tapicerki, delikatnych ozdób, które są następstwem warunków, w jakich pojazd jest eksploatowany.

8. Samochodów biorących udział w imprezach sportowych.

9. Odgłosów oraz wibracji, które nie obniżają trwałości, funkcjonalności i nie mają wpływu na osiągi, działanie i jakość pojazdu oraz takich, które mogą pojawić się tylko w pewnym warunkach ekstremalnych.

10. Zawilgocenia olejem (pocenia) wokół uszczelek i uszczelniaczy będącego normalnym następstwem eksploatacyjnym i nie powodującego obniżenia poziomu oleju.

11. Uszkodzeń spowodowanych używaniem zanieczyszczonych lub niewłaściwych paliw, smarów, płynów eksploatacyjnych.

Koszty przeglądów:

I przegląd po 20 000km lub po roku co nastąpi pierwsze - koszt ok. 450zł; wymiana: olej, filtr oleju oraz filtr przeciwpyłkowy, płyn hamulcowy. Zapłaciłem 618zł

II przegląd po 40 000km lub po roku co nastąpi wcześniej - koszt ok. 720zł; wymiana: olej, filtr oleju, filtr przeciwpyłkowy, filtr paliwa, płyn hamulcowy, filtr powietrza, świece.


Edytowane przez horny devil
Opublikowano

Za dużo tego wkleiłeś,

w VW możesz np łącznik stabilizatora wymienić w ostatnim dniu gwarancji, nikt nie wnika :wink:

Opublikowano

Pajda, na twoim miejscu, przy przebiegach jakie Ty robisz to kupilbym nowe auto w gazie z fabryczna 2-3 letnia gwarancja i jak sie cos popsuje to robisz z gwarancji i Ci to lotto. Np jakas Skode. Ew jakies drugie auto na spoty, np. Golf R, S3 itp

tylko że puki VW up nie spłacę to nie bede robił większych ruchów jesli chodzi o aut, więc przyjmuje 2 rozwiązania

1) inwestycja w b6 czyli dwumas,sprzęgło, uszczelka , 19" itd i jeżdżę do 2018

2) kupuje coś w granicach 30-35 powyżej 2010 roku żeby było świeże, w małym dieslu żeby paliło 5L

gwarancja na większość elementów kończy się po pierwszym roku czytaj zawieszenie i inne szybkozużywające się badziewia.

w jakiej marce ?

Pierwszy równie logiczny

true... na chama nie ma co zmieniać wozu

Pajda, źle Ci to pojeździj 2 tyg UPem i później wróc do A4 :wink:

upem się fajnie jeździ , nie jest to może demon prędkości chodź wczoraj z uchem po 1,5 na a4 my lecieli :D

do przemieszczania sie z punku A do B jest gites

Opublikowano

Pajda, wiem, ale później docenisz A4 :wink:

Opublikowano

za pierwszym razem to ładniejsze znalazłeś ;) 5-cio ramienne

Opublikowano

...ja jeżdze teraz 101 konnym Polo Żonki...A4 narazie stoi...zużycie nie których materiałów eksploatacyjnych i narazie brak czasu na "remont" :wink: . Porównania nie mam pod względem zawieszenia, bo tu i tu jest gwint i rzekłbym, że Polo jest sztywniejsze. Hamulce w Polo są z GTI, więc ryją beret względem a4. Ale dynamika...bez porównania do rzecz audi. I póki co jezdzę dwa miechy Polo i nie umiem się doczekać przesiadki do audi. :decayed:


...ja bym brał wszystkie 9,5 cala bardziej wklęsłe :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...