pajda Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Pajda szukaj takich jak masz ładnych 19 i będzie dobrze....seria to seria ...,a ja skoczę Kaśce świnkę rozbić i może na te 5-cio ramienne uciułam albo szukaj samochodu a padlina do żydatylko pytanie co kupić za 30-35 http://otomoto.pl/volkswagen-passat-170km-cr-10r-highline-C36424059.html zapomnij o automacie przy tym przebiegu to przy jakim przebiegu ?0 automat jest fajny póki działa.... niestety każda jego naprawa jest kosztownaSam myślałem o tipie w A6, ale Arturoo wywarł na mnie presję psychiczną arturoo ma ciężką nogę może coś małego na przetrzymanie póki co http://allegro.pl/seat-ibiza-sport-fr-1-9-tdi-stan-fabryczny-i5184013974.html
Arturoo Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 http://otomoto.pl/C36456200.html?output=web Nie wiem czy se nie pomylił ceny z przebiegiem... Ejjj 2001 rok za 147 tysi ?? co ,żeś miał na kolację ,że tak Tobą porobiło ??
Polko_V Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 no i stało się...psyyt ...wczoraj chlańsko na urodzinach a dziś dla zdrowotności tylko piwka
pajda Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 http://allegro.pl/volvo-v50-drive-skora-navi-bi-xenon-17-maxx-i5195466332.html
Multis Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 http://otomoto.pl/C36456200.html?output=web Nie wiem czy se nie pomylił ceny z przebiegiem... Ejjj 2001 rok za 147 tysi ?? co ,żeś miał na kolację ,że tak Tobą porobiło ?? Przeciniek sie da, albo matematycznie skróci....
stanley Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Pajda, na twoim miejscu, przy przebiegach jakie Ty robisz to kupilbym nowe auto w gazie z fabryczna 2-3 letnia gwarancja i jak sie cos popsuje to robisz z gwarancji i Ci to lotto. Np jakas Skode. Ew jakies drugie auto na spoty, np. Golf R, S3 itp
Arturoo Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Pajda szukaj takich jak masz ładnych 19 i będzie dobrze....seria to seria ...,a ja skoczę Kaśce świnkę rozbić i może na te 5-cio ramienne uciułam albo szukaj samochodu a padlina do żyda tylko pytanie co kupić za 30-35 http://otomoto.pl/volkswagen-passat-170km-cr-10r-highline-C36424059.html zapomnij o automacie przy tym przebiegu to przy jakim przebiegu ? 0 dsg to zupełnie inna para kaloszy niż tiptronik...tylko 6-cio stopniowy jak juz, nie 7-mio !!!
pajda Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Pajda, na twoim miejscu, przy przebiegach jakie Ty robisz to kupilbym nowe auto w gazie z fabryczna 2-3 letnia gwarancja i jak sie cos popsuje to robisz z gwarancji i Ci to lotto. Np jakas Skode. Ew jakies drugie auto na spoty, np. Golf R, S3 itp tylko że puki VW up nie spłacę to nie bede robił większych ruchów jesli chodzi o aut, więc przyjmuje 2 rozwiązania 1) inwestycja w b6 czyli dwumas,sprzęgło, uszczelka , 19" itd i jeżdżę do 2018 2) kupuje coś w granicach 30-35 powyżej 2010 roku żeby było świeże, w małym dieslu żeby paliło 5L
horny devil Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Pajda, na twoim miejscu, przy przebiegach jakie Ty robisz to kupilbym nowe auto w gazie z fabryczna 2-3 letnia gwarancja i jak sie cos popsuje to robisz z gwarancji i Ci to lotto. Np jakas Skode. Ew jakies drugie auto na spoty, np. Golf R, S3 itp tylko że puki VW up nie spłacę to nie bede robił większych ruchów jesli chodzi o aut, więc przyjmuje 2 rozwiązania 1) inwestycja w b6 czyli dwumas,sprzęgło, uszczelka , 19" itd i jeżdżę do 2018 2) kupuje coś w granicach 30-35 powyżej 2010 roku żeby było świeże, w małym dieslu żeby paliło 5L gwarancja na większość elementów kończy się po pierwszym roku czytaj zawieszenie i inne szybkozużywające się badziewia.
stanley Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Pajda, na twoim miejscu, przy przebiegach jakie Ty robisz to kupilbym nowe auto w gazie z fabryczna 2-3 letnia gwarancja i jak sie cos popsuje to robisz z gwarancji i Ci to lotto. Np jakas Skode. Ew jakies drugie auto na spoty, np. Golf R, S3 itp tylko że puki VW up nie spłacę to nie bede robił większych ruchów jesli chodzi o aut, więc przyjmuje 2 rozwiązania 1) inwestycja w b6 czyli dwumas,sprzęgło, uszczelka , 19" itd i jeżdżę do 2018 2) kupuje coś w granicach 30-35 powyżej 2010 roku żeby było świeże, w małym dieslu żeby paliło 5L gwarancja na większość elementów kończy się po pierwszym roku czytaj zawieszenie i inne szybkozużywające się badziewia. w jakiej marce ? Pierwszy równie logiczny true... na chama nie ma co zmieniać wozu Pajda, źle Ci to pojeździj 2 tyg UPem i później wróc do A4
horny devil Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Stasiu analizowałem to i koszty są wszędzie podobne. A jeśli coś ma dłuższą gwarancję to koszty przeglądów odpowiednio wyższe. Poniżej przesyłam szczegółowe informacje odnośnie gwarancji 5-letniej: Gwarancja na nowy samochód rozpoczyna się w dniu jego nabycia i wynosi: - 5 lat bez limitu kilometrów - 5 lat obsługi Assistance - 5 lat bezpłatnego programu dodatkowej kontroli pojazdu, która obejmuje : 1. sprawdzanie poziomu oleju 2. sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego 3. sprawdzenie stanu i ciśnienie w ogumieniu 4. sprawdzenie stanu klocków hamulcowych 5. ocena stanu nadwozia Gwarancja antyperforacyjna: - 12 lat od daty nabycia bez ograniczenia przebiegu Gwarancja na perforację elementów nadwozia obowiązuje tylko i wyłącznie w przypadku wykonywania regularnie przeglądów okresowych nadwozia w ASO Hyundai. Gwarancja na lakier i korozję powierzchniową: - 60 miesięcy bez limitu kilometrów Gwarancja na akumulator: - 24 miesiące Gwarancja na sprzęt audio: - 36 miesięcy Gwarancja na czynnik chłodzący klimatyzacji: - 24 miesiące Dodatkowe ograniczenie gwarancji: 1. Warunki gwarancji będą zachowane tylko w przypadku, gdy wszystkie przeglądy okresowe i przeglądy nadwozia będą wykonywane zgodnie ze wskazaniami Gwaranta. 2. Przeglądy powinny być dokonywane w Autoryzowanej Stacji Obsługi Hyundai przy zastosowaniu oryginalnych części zamiennych dostosowanych przez Gwaranta. 3. Wykonywanie przeglądów niezgodnie z zaleceniami Gwaranta oraz użycie części nie odpowiadających wymaganiom jakościowym Producenta może skutkować ograniczeniem warunków gwarancji. 4. W przypadku stwierdzenia usterki lub niesprawności pojazdu Użytkownik zobowiązany jest natychmiast zgłośnić ją w Autoryzowanej Stacji Obsługi Hyundai oraz dostarczyć pojazd na własny koszt. 5. O sposobie usunięcia usterki decyduje Autoryzowana Stacja Obsługi Hyundai działająca w imieniu Gwaranta. 6. Po stwierdzeniu przez Autoryzowaną Stację Obsługi Hyundai odpowiedzialności Graranta za powstałą usterkę lub niesprawność, Użytkownikowi przysługuje prawo do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej. Naprawa gwarancyjna obejmuje naprawę lub wymianę uszkodzonego elementu w celu przywrócenia właściwości eksploatacyjnych pojazdu w terminie 14 dni od daty przekazania samochodu przez Użytkownika do Autoryzowanej Stacji Obsługi Hyundai. W przypadku, gdy części zamienne niezbędne do wykonywanej naprawy gwarancyjnej muszą być sprowadzane z zagranicy termin może być przedłużony o czas niezbędny do sprowadzenia tych części. 7. Okres gwarancji na elementy układu zawieszenia (sworznie kulowe, tuleje metalowo-gumowe, tuleje drążka stabilizatora, łączniki drążka stabilizatora, amortyzatory) oraz elementy układu kierowniczego (końcówki drążków kierowniczych, osłony gumowe przekładni kierowniczej) zostaje ograniczony do 12 miesięcy od daty zakupu lub 40 000km przebiegu w zależności co wystąpi wcześniej. 8. W przypadku stwierdzenia zastosowania paliwa zawierającego powyżej 7% biokomponentów - paliwa niezgodnego z Normą PN-EN 228 dla benzyn silnikowych (poniżej 7% bioetanolu, poniżej 15% eterów) i Normą PN-EN590 dla napędowego (poniżej 7% estrów metalowych) to usterki silnika, elementów układu paliwowego, układu elektrycznego oraz układu wydechowego nie będą podlegały roszczeniom z tytułu gwarancji. Gwarancja nie obejmuje: 1. Części podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu, do których zaliczają się: - świece zapłonowe i żarowe, pióra wycieraczek, żarówki, klocki hamulcowe, szczęki hamulcowe, pasek "V" (napędu alternatora i pompy wody, wspomagania), pasek balansowy, bezpieczniki, tarcze sprzęgła, filtry (oleju, powietrza, paliwa, klimatyzacji), płyny eksploatacyjne, substancje smarujące. 2. Czynności obsługowych, które Użytkownik zobowiązany jest wykonać w okresie eksploatacji w celu utrzymania sprawności technicznej samochodu, takich jak: sprawdzenie, dokręcenie, ustawienie, regulacja silnika, ustawienie geometrii kół i rotacje opon, czyszczenie i wymiana filtrów, czyszczenie układu paliwowego i chłodzenia, regulacja układu hamulcowego, wymiana okładzin ciernych, czyszczenie, smarowanie, uzupełnianie płynów, substancji smarujących oraz uzupełnienie ubytków powłok lakierniczych spowodowanych czynnikami zewnętrznymi. 3. Defektów oraz wszelkich konserwacji spowodowanych: - nieprzestrzeganiem wykonywania okresowych przeglądów włączając w to obsługę codzienną, zgodnie z instrukcją Obsługi Samochodu i Książką Gwarancyjną - użyciem innych niż oryginalne części zamienne, innych niż zalecane płyny eksploatacyjne - wypadkami, nieodpowiednią konserwacją, samowolnymi modyfikacjami i zmianami dokonanymi w układzie napędowym, elektrycznym, hamulcowym, zawieszenia - użytkowaniem pojazdu niezgodnie z Instrukcją Obsługi Samochodu - użytkowaniem pojazdu obciążonego masą większą niż dopuszczalna - naprawami w nieautoryzowanych stacjach obsługi bez zgody Gwaranta 4. Uszkodzenia powierzchni lakierniczych, które są następstwem warunków w jakich pojazd jest eksploatowany (korozji i uszkodzeń spowodowanych kamieniami, żwirem oraz innymi formami uderzeń, odbarwień lub wyblaknięć powstałych w wyniku działania soków drzew, smoły, opadów przemysłowych, skażeń, owadów, odchodów ptasich itp., złej konserwacji lub niewłaściwego mycia). 5. Perforacji będącej wynikiem korozji spowodowanej przez uszkodzenia mechaniczne, działanie chemiczne opadów przemysłowych, opadów z drzew, odchodów zwierzęcych itp. 6. Wady powłok lakierniczych, chromowych, ozdób w miejscach niewidocznych z zewnątrz, które nie obniżają ich trwałości i nie pogarszają wyglądu zewnętrznego. 7. Uszkodzenia tapicerki, delikatnych ozdób, które są następstwem warunków, w jakich pojazd jest eksploatowany. 8. Samochodów biorących udział w imprezach sportowych. 9. Odgłosów oraz wibracji, które nie obniżają trwałości, funkcjonalności i nie mają wpływu na osiągi, działanie i jakość pojazdu oraz takich, które mogą pojawić się tylko w pewnym warunkach ekstremalnych. 10. Zawilgocenia olejem (pocenia) wokół uszczelek i uszczelniaczy będącego normalnym następstwem eksploatacyjnym i nie powodującego obniżenia poziomu oleju. 11. Uszkodzeń spowodowanych używaniem zanieczyszczonych lub niewłaściwych paliw, smarów, płynów eksploatacyjnych. Koszty przeglądów: I przegląd po 20 000km lub po roku co nastąpi pierwsze - koszt ok. 450zł; wymiana: olej, filtr oleju oraz filtr przeciwpyłkowy, płyn hamulcowy. Zapłaciłem 618zł II przegląd po 40 000km lub po roku co nastąpi wcześniej - koszt ok. 720zł; wymiana: olej, filtr oleju, filtr przeciwpyłkowy, filtr paliwa, płyn hamulcowy, filtr powietrza, świece. Edytowane 30 Marca 2015 przez horny devil
stanley Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Za dużo tego wkleiłeś, w VW możesz np łącznik stabilizatora wymienić w ostatnim dniu gwarancji, nikt nie wnika
pajda Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Pajda, na twoim miejscu, przy przebiegach jakie Ty robisz to kupilbym nowe auto w gazie z fabryczna 2-3 letnia gwarancja i jak sie cos popsuje to robisz z gwarancji i Ci to lotto. Np jakas Skode. Ew jakies drugie auto na spoty, np. Golf R, S3 itp tylko że puki VW up nie spłacę to nie bede robił większych ruchów jesli chodzi o aut, więc przyjmuje 2 rozwiązania 1) inwestycja w b6 czyli dwumas,sprzęgło, uszczelka , 19" itd i jeżdżę do 2018 2) kupuje coś w granicach 30-35 powyżej 2010 roku żeby było świeże, w małym dieslu żeby paliło 5L gwarancja na większość elementów kończy się po pierwszym roku czytaj zawieszenie i inne szybkozużywające się badziewia. w jakiej marce ? Pierwszy równie logiczny true... na chama nie ma co zmieniać wozu Pajda, źle Ci to pojeździj 2 tyg UPem i później wróc do A4 upem się fajnie jeździ , nie jest to może demon prędkości chodź wczoraj z uchem po 1,5 na a4 my lecieli do przemieszczania sie z punku A do B jest gites
pajda Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 http://allegro.pl/felgi-model-336-19-8-5j-9-5j-5x112-et35-i4905049092.html
Arturoo Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 za pierwszym razem to ładniejsze znalazłeś 5-cio ramienne
Polko_V Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 ...ja jeżdze teraz 101 konnym Polo Żonki...A4 narazie stoi...zużycie nie których materiałów eksploatacyjnych i narazie brak czasu na "remont" . Porównania nie mam pod względem zawieszenia, bo tu i tu jest gwint i rzekłbym, że Polo jest sztywniejsze. Hamulce w Polo są z GTI, więc ryją beret względem a4. Ale dynamika...bez porównania do rzecz audi. I póki co jezdzę dwa miechy Polo i nie umiem się doczekać przesiadki do audi. http://allegro.pl/felgi-model-336-19-8-5j-9-5j-5x112-et35-i4905049092.html ...ja bym brał wszystkie 9,5 cala bardziej wklęsłe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się