malinamm1 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Proszę o analizę logów. Do zrobienia ich skłonił mnie przypadek tak jakby "zanik turbo" ale po ponownym odpaleniu autka było już wszystko w normie, choć później troszkę jakby przymulony był (ale nie wiem może przewrażliwienie). Podejrzewam też, że termostat mi padł. Pomóżcie mi rozszyfrować te logi Logi statyczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6901d783046c92f7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5fae7ddcc88ea49a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39616ef3ec47674a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4685df9967e216f4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8aa74a5bbcc1d2f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4121971241b20f92.html Logi statyczne "BS" http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ba9faf8192f8af4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c40bf1e6ae33f5a4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac7cdc2606931126.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67623f0a570d2757.html Logi dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f3d880117a2d4e4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c43368258dbb1668.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44a1f393319a2e5d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bbe183e0f7b52ce0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be1aed038f77d8b2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2cf80821a6942848.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb151a70075b4d88.html
miko34 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 witam napisz jeszcze czy byly jakies bledy w kompie , brak stat 000 bs slabo widac w tych linkach
medman Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Kąt wtrysku do poprawy .Filtr powietrza jak dawno nie wymieniany to wymień. Powinno pomoc
PAWEL69 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Witaj turbinka słabiutko dmucha...[wolno się rozkręca] do sprawdzenia : wszystkie wężyki podciśnieniowe[sterowanie VTG-N75] wszystkie węże i opaski dolotu[turbo intercooler kolektor ssący]pomocne mogą być wycieki oleju w miejscu nieszczelności kolektor ssący sprawdzić pod względem drożności[czarny nalot wewnątrz] sprawdzenie drożności zaworu EGR[nieczytelny log 003 BS] rozważyłbym wycięcie katalizatora Filtr powietrza jak dawno nie wymieniany to wymień. Powinno pomoc wątpię termostat do wymiany zwiększyłbym dawkę na wolnych [tak na ok.3mg] reszta po doprowadzeniu ciśnienia doładowania do normy..... Pozdrawiam Paweł P.S.log 011BS praktycznie niewidoczny-do poprawy
spanky Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Witaj turbinka słabiutko dmucha...[wolno się rozkręca] do sprawdzenia : wszystkie wężyki podciśnieniowe[sterowanie VTG-N75] wszystkie węże i opaski dolotu[turbo intercooler kolektor ssący]pomocne mogą być wycieki oleju w miejscu nieszczelności kolektor ssący sprawdzić pod względem drożności[czarny nalot wewnątrz] sprawdzenie drożności zaworu EGR[nieczytelny log 003 BS] rozważyłbym wycięcie katalizatora Filtr powietrza jak dawno nie wymieniany to wymień. Powinno pomoc wątpię termostat do wymiany zwiększyłbym dawkę na wolnych [tak na ok.3mg] reszta po doprowadzeniu ciśnienia doładowania do normy..... Pozdrawiam Paweł P.S.log 011BS praktycznie niewidoczny-do poprawy ale zes sypnal ... nie ma co dopisac ...
malinamm1 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2009 Dzięki za pomoc jak uporam się z tym i posprawdzam wszystko to zrobię nowe logi i zobaczymy czy pomogło. jeszcze raz dzięki[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2009, 15:11_________________________________________________Koledzy jeszcze jedna prośba odnośnie zwiększenia dawki paliwa przez VAG'a. Wiem że w VAG-COM wybieramy: 1-Engine -> 11-Login (wpisujemy login 12233 i zatwierdzamy) -> 10 Adaptation W Adaptation grupa 1 odpowiada za dawkę (standardowa wartość 32768). I moje pytanie: jeśli chcę zwiększyć dawkę paliwa powinienem zmniejszyć czy zwiększyć tą wartość (32768), i czy w ogóle dobrze się za to zabieram?
spanky Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 1-Engine -> 11-Login (wpisujemy login 12233 i zatwierdzamy) -> 10 Adaptation W Adaptation grupa 1 odpowiada za dawkę (standardowa wartość 32768). I moje pytanie: jeśli chcę zwiększyć dawkę paliwa powinienem zmniejszyć czy zwiększyć tą wartość (32768), i czy w ogóle dobrze się za to zabieram? bylo tlumaczone ... poszukaj ....
malinamm1 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2009 Witam! Pomóżcie..., po czyszczeniu zaworu EGR i kolektora ssącego oraz wymianie wszystkich wężyków podciśnieniowych (tak jak mi poleciliście) autko jeździ tak jakby bez turbo. Połączenie wężyków sprawdzałem 2 razy wg tego schematu http://www.postimage.org/image.php?v=aVdt7Hr i wszystko się zgadza. Zauważyłem też że podczas robienia loga 011 BS sztanga turbiny nic się nie rusza. Co mam robić? Jak ja coś spier....... to
PAWEL69 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Zauważyłem też że podczas robienia loga 011 BS sztanga turbiny nic się nie rusza. Co mam robić? Jak ja coś spier....... to na 100% coś musiałeś pomylić włącz 011BS i sprawdż czy w wężyku jest podciśnienie..... ale zes sypnal ... nie ma co dopisac ... no miałem chwile to bazgrnołem co nieco
malinamm1 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam, a jeśli niema podciśnienia to jest możliwe że zawór N75 nawalił?
PAWEL69 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam, a jeśli niema podciśnienia to jest możliwe że zawór N75 nawalił? możliwe ....choć mało prawdopodobne
malinamm1 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2009 Paweł69 miałeś rację, aż wstyd się przyznać ale pomyliłem ze sobą 2 wężyki i dopiero teraz to zauważyłem, porażka... Jutro wymienię termostat i zrobię nowe logi i zobaczymy jak turbina będzie się zachowywać. Dzięki za rady [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2009, 11:06_________________________________________________Witam! Po wymianie termostatu i wszystkich wężyków podciśnieniowych oraz po wyczyszczeniu kolektora ssącego i zaworu EGR zrobiłem nowe logi. Dawkę paliwa zwiększyłem na ile zakres pozwalał na VAG'u (minimalnie). Zwiększę jeszcze jak dorobię klucz do trójkątnej śruby na nastawniku. Nie ruszałem katalizatora, ale chyba będzie trzeba, jak myślicie?. Zerknijcie jeśli możecie na te logi czy się coś zmieniło z góry DZIĘKI za odpowiedzi. Logi Statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a01c030e75e324a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4e211e22e0e51a59.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7f8ff26248bbef1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c570a8898d955e6e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3efbb34ce25099b7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a30e55eeee0c2bee.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f9ab9e89b26586e1.html Logi Statyczne "BS" http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b1da0d6ad680418.html Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R % 0 861 EGR Off 395 0 0,4 861 EGR Off 405 0 0,78 861 EGR Off 400 0 1,18 861 EGR Off 400 0 1,58 861 EGR Off 395 0 1,98 861 EGR Off 395 0 2,38 861 EGR Off 405 0 2,78 861 EGR Off 395 0 3,18 861 EGR Off 400 0 3,58 861 EGR Off 400 0 3,97 861 EGR Off 390 0 4,37 861 EGR Off 400 0 4,77 861 EGR Off 405 0 5,15 861 EGR Off 400 0 5,55 861 EGR Off 395 0 5,95 861 EGR Off 400 0 6,35 861 EGR Off 395 0 6,75 861 EGR On 400 0 7,13 861 EGR On 400 99,6 7,53 861 EGR On 285 99,6 7,93 861 EGR On 240 99,6 8,32 861 EGR On 235 99,6 8,72 861 EGR On 230 99,6 9,12 861 EGR On 230 99,6 9,52 861 EGR On 220 99,6 9,92 861 EGR On 230 99,6 10,3 861 EGR On 225 99,6 10,7 861 EGR On 225 99,6 11,1 861 EGR On 225 99,6 11,49 861 EGR On 220 99,6 11,89 861 EGR On 220 99,6 12,29 861 EGR On 220 99,6 12,67 861 EGR On 225 99,6 13,07 861 EGR On 230 99,6 13,47 861 EGR On 225 99,6 13,87 861 EGR On 215 99,6 14,27 861 EGR On 225 99,6 14,65 861 EGR On 225 99,6 15,05 861 EGR On 230 99,6 15,45 861 EGR On 220 99,6 15,84 861 EGR On 220 99,6 16,24 861 EGR On 220 99,6 16,64 861 EGR On 215 99,6 17,04 861 EGR Off 220 99,6 17,44 861 EGR Off 395 0 17,82 861 EGR Off 405 0 18,22 861 EGR Off 390 0 18,62 861 EGR Off 400 0 19 861 EGR Off 395 0 19,4 861 EGR Off 400 0 19,8 861 EGR Off 400 0 20,19 861 EGR Off 405 0 20,59 861 EGR Off 400 0 20,99 861 EGR Off 395 0 21,39 861 EGR Off 400 0 21,79 861 EGR Off 405 0 22,17 861 EGR Off 390 0 22,57 861 EGR Off 405 0 22,97 861 EGR Off 400 0 23,37 861 EGR Off 405 0 23,77 861 EGR Off 400 0 24,17 861 EGR Off 400 0 24,57 861 EGR Off 400 0 24,97 861 EGR Off 405 0 25,36 861 EGR Off 400 0 25,76 861 EGR Off 400 0 26,16 861 EGR Off 400 0 26,54 861 EGR Off 395 0 26,94 861 EGR Off 395 0 27,34 861 EGR On 390 0 27,74 861 EGR On 395 99,6 28,14 861 EGR On 275 99,6 28,52 861 EGR On 240 99,6 28,92 861 EGR On 240 99,6 29,32 861 EGR On 230 99,6 29,71 861 EGR On 225 99,6 30,11 861 EGR On 225 99,6 30,51 861 EGR On 230 99,6 30,89 861 EGR On 225 99,6 31,29 861 EGR On 215 99,6 31,69 861 EGR On 225 99,6 32,09 861 EGR On 220 99,6 32,49 861 EGR On 225 99,6 32,87 861 EGR On 225 99,6 33,27 861 EGR On 225 99,6 33,67 861 EGR On 220 99,6 34,06 861 EGR On 220 99,6 34,46 861 EGR On 220 99,6 34,86 861 EGR On 225 99,6 35,26 861 EGR On 215 99,6 35,66 861 EGR On 220 99,6 36,04 861 EGR On 215 99,6 36,44 861 EGR On 220 99,6 36,84 861 EGR On 220 99,6 37,23 861 EGR On 220 99,6 37,63 861 EGR Off 220 99,6 38,03 861 EGR Off 400 0 38,41 861 EGR Off 395 0 38,81 861 EGR Off 395 0 39,19 861 EGR Off 405 0 39,59 861 EGR Off 400 0 39,99 861 EGR Off 400 0 40,38 861 EGR Off 400 0 40,78 861 EGR Off 395 0 41,18 861 EGR Off 405 0 41,58 861 EGR Off 395 0 41,98 861 EGR Off 395 0 42,38 861 EGR Off 395 0 42,78 861 EGR Off 390 0 43,18 861 EGR Off 395 0 43,56 861 EGR Off 400 0 43,96 861 EGR Off 395 0 44,36 861 EGR Off 390 0 44,74 861 EGR Off 400 0 45,14 861 EGR Off 395 0 45,54 861 EGR Off 400 0 45,94 861 EGR Off 395 0 46,34 861 EGR Off 405 0 46,73 861 EGR Off 400 0 47,13 861 EGR Off 395 0 47,53 861 EGR Off 400 0 47,91 861 EGR On 395 0 48,31 861 EGR On 395 99,6 48,71 861 EGR On 280 99,6 49,11 861 EGR On 240 99,6 49,51 861 EGR On 225 99,6 49,91 861 EGR On 220 99,6 50,31 861 EGR On 225 99,6 50,71 861 EGR On 220 99,6 51,09 861 EGR On 225 99,6 51,5 861 EGR On 225 99,6 Group A: '004 Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 MARKER STAMP /min °BTDC % 0 861 Late 3,7 63,4 0,4 861 Late 4 62,6 0,8 861 Late 4 62,2 1,2 861 Late 3,7 63,8 1,6 861 Late 4,2 64,5 2 861 Late 4 62,6 2,4 861 Late 4 64,1 2,78 861 Late 4 62,6 3,18 861 Late 4,2 63 3,58 861 Late 4 63,4 3,97 861 Late 4 62,2 4,37 861 Late 4 62,6 4,77 861 Late 3,7 62,2 5,17 861 Early 3,7 64,1 5,57 861 Early 7,5 68,9 5,95 861 Early 7 69,3 6,35 861 Early 7,5 71,7 6,75 861 Early 7,5 71,7 7,13 861 Early 7,5 70,9 7,53 861 Early 7,7 72,9 7,93 861 Early 7,9 70,5 8,32 861 Early 7,7 72,1 8,72 861 Early 7,9 71,7 9,12 861 Early 7,9 73,7 9,52 861 Early 7,7 71,3 9,92 861 Early 7,7 72,1 10,3 861 Early 7,9 70,5 10,7 861 Early 7,9 71,3 11,1 861 Early 7,7 73,7 11,49 861 Early 8,1 70,9 11,89 861 Early 7,9 71,7 12,29 861 Early 7,9 71,7 12,69 861 Early 7,7 72,9 13,09 861 Early 7,9 70,9 13,47 861 Early 7,7 72,9 13,87 861 Early 7,9 72,1 14,27 861 Early 7,9 72,1 14,65 861 Early 7,7 73,7 15,05 861 Early 7,9 72,9 15,45 861 Late 7,9 71,7 15,85 861 Late 4,2 62,2 16,25 861 Late 3,5 65,3 16,65 861 Late 4,2 62,6 17,05 861 Late 3,7 64,1 17,45 861 Late 4 64,1 17,84 861 Late 4 65,3 18,24 861 Late 4 63 18,64 861 Late 3,7 64,5 19,02 861 Late 4 65,3 19,42 861 Late 4 64,5 19,82 861 Late 4 62,2 20,22 861 Late 4,2 64,1 20,62 861 Late 3,7 63,4 21 861 Late 4 64,1 21,4 861 Late 4 63,8 21,8 861 Late 4,2 63 22,19 861 Late 3,7 62,2 22,59 861 Late 4,2 63,4 22,99 861 Late 4 63,4 23,39 861 Late 4,2 62,6 23,79 861 Late 3,7 64,5 24,17 861 Late 4 62,2 24,57 861 Late 3,7 64,1 24,97 861 Late 4 64,1 25,36 861 Late 4,2 63,8 25,76 861 Early 4,2 62,2 26,16 861 Early 7,3 69,3 26,54 861 Early 7,7 68,9 26,94 861 Early 7,5 71,7 27,34 861 Early 7,5 72,1 27,74 861 Early 7,7 72,9 28,14 861 Early 7,5 71,3 28,52 861 Early 7,7 72,1 28,92 861 Early 7,7 72,1 29,32 861 Early 7,9 71,3 29,71 861 Early 7,7 71,3 30,11 861 Early 7,9 72,1 30,51 861 Early 7,7 71,7 30,91 861 Early 7,9 71,7 31,31 861 Early 7,7 73,7 31,69 861 Early 7,9 72,1 32,09 861 Early 7,7 72,9 32,49 861 Early 7,9 71,7 32,87 861 Early 7,9 71,7 33,27 861 Early 7,5 72,5 33,67 861 Early 7,7 73,7 34,06 861 Early 7,9 72,1 34,46 861 Early 7,9 72,5 34,84 861 Early 7,7 72,5 35,24 861 Early 8,1 74,1 35,64 861 Early 7,9 71,3 36,03 861 Late 7,7 73,3 36,43 861 Late 3,5 60,6 36,83 861 Late 4 65,7 37,23 861 Late 3,7 63,4 37,63 861 Late 4 64,1 38,03 861 Late 4,2 63,4 38,43 861 Late 4 62,6 38,83 861 Late 3,7 64,9 39,21 861 Late 4 64,1 39,61 861 Late 4 63,8 40,01 861 Late 4 64,1 40,39 861 Late 4,2 64,5 40,79 861 Late 3,7 64,1 41,19 861 Late 4 63,8 41,59 861 Late 4 63,8 41,99 861 Late 4 63 42,38 861 Late 3,7 64,9 42,78 861 Late 4,2 64,1 43,18 861 Late 4 62,6 43,56 861 Late 4 64,9 43,96 861 Late 4 63 44,36 861 Late 4,2 62,2 44,76 861 Late 4 63,8 45,16 861 Late 4 63 45,56 861 Late 4 62,2 45,96 861 Late 4 63,4 46,36 861 Early 4,2 64,5 46,74 861 Early 7,5 68,5 47,14 861 Early 7,3 68,5 47,54 861 Early 7,5 71,7 47,93 861 Early 7,5 71,7 48,33 861 Early 7,5 71,3 48,73 861 Early 7,9 73,3 49,13 861 Early 8,1 70,5 49,53 861 Early 7,7 72,5 49,91 861 Early 7,9 72,1 50,31 861 Early 7,9 72,5 50,71 861 Early 7,7 70,9 51,1 861 Early 7,9 72,9 51,5 861 Early 7,9 71,7 51,89 861 Early 7,9 71,7 52,28 861 Early 7,7 73,7 52,68 861 Early 8,1 71,7 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME ? ? Regulator valve? MARKER STAMP /min mbar % 0 861 OFF 979,2 99,6 0,38 861 OFF 969 99,6 0,78 861 OFF 969 99,6 1,18 861 OFF 969 99,6 1,57 861 OFF 969 99,6 1,97 861 OFF 958,8 99,6 2,35 861 OFF 958,8 99,6 2,75 861 OFF 958,8 99,6 3,15 861 OFF 958,8 99,6 3,53 861 OFF 958,8 99,6 3,93 861 OFF 958,8 99,6 4,33 861 OFF 958,8 99,6 4,72 861 OFF 958,8 99,6 5,12 861 OFF 958,8 99,6 5,52 861 OFF 958,8 99,6 5,92 861 OFF 958,8 99,6 6,32 861 OFF 958,8 99,6 6,7 861 OFF 958,8 99,6 7,1 861 OFF 958,8 99,6 7,5 861 OFF 958,8 99,6 7,89 861 OFF 958,8 99,6 8,29 861 OFF 958,8 99,6 8,69 861 OFF 958,8 99,6 9,09 861 OFF 958,8 99,6 9,49 861 ON 958,8 99,6 9,87 861 ON 958,8 0 10,27 861 ON 969 0 10,67 861 ON 979,2 0 11,05 861 ON 979,2 0 11,45 861 ON 989,4 0 11,85 861 ON 989,4 0 12,25 861 ON 989,4 0 12,65 861 ON 989,4 0 13,05 861 ON 989,4 0 13,45 861 ON 989,4 0 13,85 861 ON 999,6 0 14,24 861 ON 999,6 0 14,64 861 ON 999,6 0 15,04 861 ON 999,6 0 15,42 861 ON 999,6 0 15,82 861 ON 999,6 0 16,22 861 ON 999,6 0 16,62 861 ON 999,6 0 17,02 861 ON 999,6 0 17,4 861 ON 999,6 0 17,8 861 ON 999,6 0 18,2 861 ON 999,6 0 18,59 861 ON 999,6 0 18,99 861 ON 999,6 0 19,39 861 ON 999,6 0 19,77 861 OFF 999,6 0 20,17 861 OFF 989,4 99,6 20,56 861 OFF 979,2 99,6 20,96 861 OFF 969 99,6 21,36 861 OFF 969 99,6 21,74 861 OFF 969 99,6 22,14 861 OFF 958,8 99,6 22,54 861 OFF 958,8 99,6 22,92 861 OFF 958,8 99,6 23,32 861 OFF 958,8 99,6 23,72 861 OFF 958,8 99,6 24,12 861 OFF 958,8 99,6 24,52 861 OFF 958,8 99,6 24,91 861 OFF 958,8 99,6 25,31 861 OFF 958,8 99,6 25,71 861 OFF 958,8 99,6 26,09 861 OFF 958,8 99,6 26,49 861 OFF 958,8 99,6 26,89 861 OFF 958,8 99,6 27,29 861 OFF 958,8 99,6 27,69 861 OFF 958,8 99,6 28,07 861 OFF 958,8 99,6 28,47 861 OFF 958,8 99,6 28,87 861 OFF 958,8 99,6 29,26 861 OFF 958,8 99,6 29,66 861 OFF 958,8 99,6 30,06 861 ON 958,8 99,6 30,46 861 ON 969 0 30,86 861 ON 969 0 31,26 861 ON 979,2 0 31,66 861 ON 979,2 0 32,06 861 ON 989,4 0 32,44 861 ON 989,4 0 32,84 861 ON 989,4 0 33,24 861 ON 989,4 0 33,63 861 ON 999,6 0 34,03 861 ON 989,4 0 34,43 861 ON 999,6 0 34,83 861 ON 999,6 0 35,23 861 ON 999,6 0 35,61 861 ON 999,6 0 36,01 861 ON 999,6 0 36,41 861 ON 999,6 0 36,79 861 ON 999,6 0 37,19 861 ON 999,6 0 37,59 861 ON 999,6 0 37,99 861 ON 999,6 0 38,39 861 ON 999,6 0 38,78 861 ON 999,6 0 39,18 861 ON 999,6 0 39,58 861 ON 999,6 0 39,96 861 ON 999,6 0 40,36 861 OFF 999,6 0 40,76 861 OFF 989,4 99,6 41,14 861 OFF 979,2 99,6 41,54 861 OFF 969 99,6 41,94 861 OFF 969 99,6 42,34 861 OFF 969 99,6 42,74 861 OFF 958,8 99,6 43,13 861 OFF 958,8 99,6 43,53 861 OFF 958,8 99,6 43,93 861 OFF 958,8 99,6 44,31 861 OFF 958,8 99,6 44,71 861 OFF 958,8 99,6 45,11 861 OFF 958,8 99,6 45,51 861 OFF 958,8 99,6 45,91 861 OFF 958,8 99,6 46,3 861 OFF 958,8 99,6 46,7 861 OFF 958,8 99,6 47,1 861 OFF 958,8 99,6 47,48 861 OFF 958,8 99,6 47,88 861 OFF 958,8 99,6 48,28 861 OFF 958,8 99,6 48,68 861 OFF 958,8 99,6 49,08 861 OFF 958,8 99,6 49,46 861 OFF 958,8 99,6 49,86 861 OFF 958,8 99,6 50,26 861 OFF 958,8 99,6 50,65 861 ON 958,8 99,6 Logi dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af1e9ccb04474e47.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/edff139f85aca44b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f8d974e8a45b595.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c93b07a5ed9aa878.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b6cde3a8ca26c8c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1a9d090a9b3eff4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25d0a40bd9d46890.html Sory za te logi "BS" bo takie niewydażone
przemik Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Turbo ospale sie zachowuje. Jak tam katalizator.??? Podregulowałbym troche zaplon... Dawka OK EGR - OK Termostat - bardzo OK
malinamm1 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2009 no właśnie katalizator, chyba będzie trzeba go wywalić. A jak jest później z przeglądami technicznymi, nie czepiają się za brak kata?
PAWEL69 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 no właśnie katalizator, chyba będzie trzeba go wywalić. A jak jest później z przeglądami technicznymi, nie czepiają się za brak kata? opróżnij wnętrze kata a obudowe zostaw.....będzie OK
malinamm1 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2009 Ok wywale wnętrzności i zobaczymy co będzie. Dzięki za info...
kkrzysiek Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Sprawdzałeś czy sztanga na turbinie chodzi w całym swoim zakresie? Bo coś mi sie wydaje ze nie otwiera kierownic na maxa. Zobacz to bo jak odkręcisz katalizator zeby go wywalic to juz łatwiej o wyciągniecie turbiny do czyszczenia. Ewentualnie sztanga moze być zle wyregulowana lub jakaś nieszczelność w samej gruszce.
malinamm1 Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 Sztanga się rusza tylko jak sprawdzić czy to już cały jej zakres? Bo ręką już bardziej popchnąć jej nie idzie. Jest jakiś inny sposób na to?[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2009, 14:16_________________________________________________Witam! Jestem właśnie po opróżnieniu katalizatora i korekcie dawki paliwa na wolnych obrotach wklejam nowe logi oceńcie je jeśli można prosić. Mam wrażenie, że jest trochę żwawszy ale z logów wynika że turbinka dalej jakoś powoli się zbiera co o tym myślicie gdzie jeszcze może być przyczyna? Pozdrawiam!!! Logi Statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22268833bc17bba9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/002e9c49ac2e1771.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e5532c2aa9c62721.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c61371814d4aca4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30c8907e6ebfd261.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9267125e17721123.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a61535a12e463376.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b4b6e89aaa133c08.html Logi Dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a97d882b76d32be.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1125f214962a4acd.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/276922d3ae58db59.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f0c0c38d8c8f038.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/305d7342e221c34d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e2cca6d04724a22a.html Logi Basic Settings http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f40f95476a995382.html Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R % 0 861 EGR On 225 99,6 0,38 861 EGR On 235 99,6 0,78 861 EGR On 235 99,6 1,18 861 EGR On 240 99,6 1,58 861 EGR On 235 99,6 1,98 861 EGR On 235 99,6 2,38 861 EGR On 235 99,6 2,78 861 EGR On 235 99,6 3,18 861 EGR On 235 99,6 3,57 861 EGR On 230 99,6 3,97 861 EGR On 235 99,6 4,37 861 EGR On 240 99,6 4,75 861 EGR On 230 99,6 5,15 861 EGR Off 230 99,6 5,55 861 EGR Off 420 0 5,95 861 EGR Off 405 0 6,35 861 EGR Off 410 0 6,73 861 EGR Off 400 0 7,13 861 EGR Off 410 0 7,53 861 EGR Off 410 0 7,92 861 EGR Off 415 0 8,32 861 EGR Off 405 0 8,72 861 EGR Off 415 0 9,12 861 EGR Off 410 0 9,52 861 EGR Off 410 0 9,92 861 EGR Off 400 0 10,32 861 EGR Off 405 0 10,72 861 EGR Off 410 0 11,1 861 EGR Off 410 0 11,5 861 EGR Off 410 0 11,9 861 EGR Off 405 0 12,28 861 EGR Off 405 0 12,68 861 EGR Off 405 0 13,08 861 EGR Off 405 0 13,48 861 EGR Off 405 0 13,88 861 EGR Off 405 0 14,27 861 EGR Off 410 0 14,67 861 EGR Off 405 0 15,07 861 EGR Off 410 0 15,45 861 EGR On 405 0 15,85 861 EGR On 410 99,6 16,25 861 EGR On 315 99,6 16,64 861 EGR On 275 99,6 17,04 861 EGR On 255 99,6 17,44 861 EGR On 255 99,6 17,84 861 EGR On 245 99,6 18,24 861 EGR On 240 99,6 18,62 861 EGR On 240 99,6 19,02 861 EGR On 240 99,6 19,42 861 EGR On 240 99,6 19,82 861 EGR On 235 99,6 20,22 861 EGR On 240 99,6 20,62 861 EGR On 235 99,6 21,02 861 EGR On 230 99,6 21,42 861 EGR On 235 99,6 21,8 861 EGR On 240 99,6 22,2 861 EGR On 230 99,6 22,6 861 EGR On 230 99,6 22,99 861 EGR On 230 99,6 23,39 861 EGR On 235 99,6 23,79 861 EGR On 235 99,6 24,19 861 EGR On 240 99,6 24,59 861 EGR On 240 99,6 24,97 861 EGR On 230 99,6 25,37 861 EGR On 235 99,6 25,77 861 EGR Off 230 99,6 26,15 861 EGR Off 400 0 26,55 861 EGR Off 410 0 26,95 861 EGR Off 405 0 27,35 861 EGR Off 400 0 27,75 861 EGR Off 400 0 28,15 861 EGR Off 400 0 28,55 861 EGR Off 405 0 28,95 861 EGR Off 405 0 29,34 861 EGR Off 410 0 29,74 861 EGR Off 405 0 30,14 861 EGR Off 405 0 30,52 861 EGR Off 405 0 30,92 861 EGR Off 405 0 31,32 861 EGR Off 405 0 31,72 861 EGR Off 405 0 32,12 861 EGR Off 410 0 32,51 861 EGR Off 400 0 32,91 861 EGR Off 405 0 33,31 861 EGR Off 395 0 33,69 861 EGR Off 405 0 34,09 861 EGR Off 405 0 34,49 861 EGR Off 405 0 34,87 861 EGR Off 405 0 35,27 861 EGR Off 405 0 35,67 861 EGR Off 410 0 36,07 861 EGR On 405 0 36,47 861 EGR On 400 99,6 36,86 861 EGR On 310 99,6 37,26 861 EGR On 260 99,6 37,66 861 EGR On 255 99,6 38,04 861 EGR On 250 99,6 38,44 861 EGR On 250 99,6 38,84 861 EGR On 240 99,6 39,24 861 EGR On 240 99,6 39,64 861 EGR On 235 99,6 40,02 861 EGR On 240 99,6 40,42 861 EGR On 235 99,6 40,82 861 EGR On 230 99,6 41,21 861 EGR On 240 99,6 41,61 861 EGR On 235 99,6 42,01 861 EGR On 230 99,6 42,41 861 EGR On 230 99,6 42,81 861 EGR On 235 99,6 43,19 861 EGR On 240 99,6 43,59 861 EGR On 230 99,6 43,99 861 EGR On 240 99,6 44,38 861 EGR On 230 99,6 44,78 861 EGR On 245 99,6 45,18 861 EGR On 235 99,6 45,58 861 EGR On 235 99,6 45,98 861 EGR On 235 99,6 46,38 861 EGR Off 240 99,6 46,78 861 EGR Off 405 0 47,18 861 EGR Off 405 0 47,56 861 EGR Off 405 0 47,96 861 EGR Off 405 0 48,36 861 EGR Off 405 0 48,74 861 EGR Off 405 0 49,14 861 EGR Off 400 0 49,54 861 EGR Off 410 0 49,94 861 EGR Off 400 0 50,34 861 EGR Off 400 0 Group A: '004 Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 STAMP /min °BTDC % 0,35 861 Late 4 64,5 0,73 861 Late 4,2 62,6 1,13 861 Late 4 63,8 1,53 861 Late 3,7 64,9 1,91 861 Late 4 64,1 2,31 861 Early 3,7 63,4 2,7 861 Early 7,5 68,1 3,1 861 Early 7,3 70,1 3,5 861 Early 7,3 71,3 3,88 861 Early 7 74,1 4,28 861 Early 7,7 73,3 4,68 861 Early 7,5 72,5 5,08 861 Early 7,7 72,9 5,48 861 Early 7,5 74,1 5,88 861 Early 7,9 72,5 6,28 861 Early 7,9 72,9 6,68 861 Early 7,7 72,9 7,07 861 Early 7,9 70,9 7,47 861 Early 7,7 71,3 7,87 861 Early 7,9 72,1 8,25 861 Early 7,7 72,9 8,65 861 Early 7,9 72,5 9,05 861 Early 7,7 72,9 9,45 861 Early 7,9 72,1 9,85 861 Early 7,9 72,1 10,23 861 Early 7,7 73,7 10,63 861 Early 8,1 73,7 11,03 861 Early 7,9 72,5 11,42 861 Early 7,9 73,3 11,82 861 Early 7,7 72,1 12,22 861 Early 8,1 72,9 12,62 861 Late 7,7 71,3 13,02 861 Late 3,7 59 13,42 861 Late 3,5 66,1 13,82 861 Late 4,2 62,6 14,22 861 Late 4 64,9 14,6 861 Late 4 64,1 15 861 Late 4,2 65,7 15,4 861 Late 4 63,4 15,78 861 Late 4 64,1 16,18 861 Late 3,7 64,9 16,58 861 Late 4 63,4 16,98 861 Late 3,7 65,3 17,38 861 Late 4 64,1 17,77 861 Late 4 64,5 18,17 861 Late 3,7 63,4 18,57 861 Late 3,7 64,5 18,95 861 Late 4 63,4 19,35 861 Late 4,2 63 19,75 861 Late 3,7 65,3 20,15 861 Late 4,2 63 20,55 861 Late 4 64,1 20,94 861 Late 3,7 63,8 21,34 861 Late 3,7 64,9 21,74 861 Late 4,2 63,4 22,12 861 Late 3,7 64,1 22,52 861 Late 4 63,8 22,92 861 Early 4 63,8 23,3 861 Early 7,3 64,9 23,7 861 Early 6,8 70,9 24,1 861 Early 7 72,1 24,5 861 Early 7,3 71,7 24,9 861 Early 7 72,9 25,29 861 Early 7,7 74,1 25,69 861 Early 7,5 72,9 26,09 861 Early 7,7 73,3 26,49 861 Early 7,5 74,5 26,89 861 Early 7,9 71,7 27,29 861 Early 7,7 72,5 27,69 861 Early 7,9 71,3 28,09 861 Early 7,9 74,1 28,47 861 Early 7,7 71,7 28,87 861 Early 7,9 73,3 29,27 861 Early 7,9 72,1 29,65 861 Early 8,1 71,7 30,05 861 Early 7,7 73,3 30,45 861 Early 7,9 72,5 30,85 861 Early 7,9 72,9 31,25 861 Early 7,7 72,5 31,64 861 Early 7,7 73,7 32,04 861 Early 7,9 72,1 32,44 861 Early 7,9 73,3 32,82 861 Early 7,7 72,1 33,22 861 Late 8,1 74,1 33,62 861 Late 4,2 62,2 34,01 861 Late 4 63,4 34,41 861 Late 3,7 64,9 34,81 861 Late 4 63,8 35,21 861 Late 4 64,1 35,61 861 Late 3,7 64,5 35,99 861 Late 4 65,7 36,39 861 Late 4 63,4 36,79 861 Late 4 64,9 37,17 861 Late 4 64,5 37,57 861 Late 4,2 63,4 37,97 861 Late 4 63,8 38,37 861 Late 4 64,5 38,77 861 Late 4,2 64,5 39,16 861 Late 4 63,4 39,56 861 Late 3,7 66,1 39,96 861 Late 4 64,1 40,34 861 Late 4 63,4 40,74 861 Late 3,7 65,7 41,14 861 Late 4 64,1 41,52 861 Late 4 64,1 41,92 861 Late 4 64,5 42,32 861 Late 4 64,1 42,72 861 Late 4,2 64,9 43,12 861 Late 4 63 43,51 861 Early 3,7 64,9 43,91 861 Early 7,7 66,9 44,31 861 Early 7 70,5 44,71 861 Early 7,3 72,5 45,11 861 Early 7,3 73,3 45,51 861 Early 7,5 72,5 45,91 861 Early 7,5 71,7 46,31 861 Early 7,9 72,5 46,69 861 Early 7,7 73,3 47,09 861 Early 7,7 73,7 47,49 861 Early 7,5 74,9 47,88 861 Early 7,9 72,5 48,28 861 Early 7,9 72,5 48,67 861 Early 7,7 73,3 49,07 861 Early 7,9 72,9 49,47 861 Early 7,9 72,5 49,87 861 Early 7,9 72,5 50,27 861 Early 7,9 72,5 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME ? ? Regulator valve? STAMP /min mbar % 0 861 OFF 958,8 99,6 0,38 861 OFF 958,8 99,6 0,78 861 OFF 958,8 99,6 1,18 861 OFF 958,8 99,6 1,57 861 OFF 958,8 99,6 1,97 861 OFF 958,8 99,6 2,37 861 OFF 958,8 99,6 2,77 861 OFF 958,8 99,6 3,17 861 OFF 958,8 99,6 3,57 861 OFF 958,8 99,6 3,97 861 OFF 958,8 99,6 4,37 861 ON 958,8 99,6 4,75 861 ON 958,8 0 5,15 861 ON 969 0 5,55 861 ON 979,2 0 5,93 861 ON 979,2 0 6,33 861 ON 989,4 0 6,73 861 ON 989,4 0 7,13 861 ON 989,4 0 7,53 861 ON 989,4 0 7,93 861 ON 999,6 0 8,33 861 ON 999,6 0 8,73 861 ON 999,6 0 9,12 861 ON 999,6 0 9,52 861 ON 999,6 0 9,92 861 ON 999,6 0 10,3 861 ON 999,6 0 10,7 861 ON 999,6 0 11,1 861 ON 999,6 0 11,5 861 ON 999,6 0 11,9 861 ON 999,6 0 12,29 861 ON 999,6 0 12,69 861 ON 999,6 0 13,09 861 ON 999,6 0 13,47 861 ON 999,6 0 13,87 861 ON 999,6 0 14,27 861 ON 999,6 0 14,67 861 OFF 999,6 0 15,07 861 OFF 989,4 99,6 15,45 861 OFF 979,2 99,6 15,85 861 OFF 969 99,6 16,25 861 OFF 969 99,6 16,64 861 OFF 969 99,6 17,04 861 OFF 958,8 99,6 17,44 861 OFF 958,8 99,6 17,84 861 OFF 958,8 99,6 18,24 861 OFF 958,8 99,6 18,64 861 OFF 958,8 99,6 19,04 861 OFF 958,8 99,6 19,44 861 OFF 958,8 99,6 19,82 861 OFF 958,8 99,6 20,22 861 OFF 958,8 99,6 20,62 861 OFF 958,8 99,6 21 861 OFF 958,8 99,6 21,4 861 OFF 958,8 99,6 21,8 861 OFF 958,8 99,6 22,2 861 OFF 958,8 99,6 22,6 861 OFF 958,8 99,6 22,99 861 OFF 958,8 99,6 23,39 861 OFF 958,8 99,6 23,79 861 OFF 958,8 99,6 24,17 861 OFF 958,8 99,6 24,57 861 OFF 958,8 99,6 24,97 861 ON 958,8 99,6 25,37 861 ON 958,8 0 25,77 861 ON 969 0 26,15 861 ON 979,2 0 26,55 861 ON 989,4 0 26,95 861 ON 989,4 0 27,34 861 ON 989,4 0 27,74 861 ON 999,6 0 28,14 861 ON 999,6 0 28,52 861 ON 999,6 0 28,92 861 ON 999,6 0 29,32 861 ON 999,6 0 29,72 861 ON 999,6 0 30,12 861 ON 999,6 0 30,51 861 ON 999,6 0 30,91 861 ON 999,6 0 31,31 861 ON 999,6 0 31,69 861 ON 999,6 0 32,09 861 ON 999,6 0 32,49 861 ON 999,6 0 32,87 861 ON 999,6 0 33,27 861 ON 999,6 0 33,66 861 ON 999,6 0 34,06 861 ON 999,6 0 34,46 861 ON 999,6 0 34,84 861 ON 999,6 0 35,24 861 OFF 999,6 0 35,64 861 OFF 989,4 99,6 36,04 861 OFF 979,2 99,6 36,44 861 OFF 969 99,6 36,84 861 OFF 969 99,6 37,24 861 OFF 969 99,6 37,64 861 OFF 958,8 99,6 38,02 861 OFF 958,8 99,6 38,42 861 OFF 958,8 99,6 38,82 861 OFF 958,8 99,6 39,21 861 OFF 958,8 99,6 39,61 861 OFF 958,8 99,6 40,01 861 OFF 958,8 99,6 40,41 861 OFF 958,8 99,6 40,81 861 OFF 958,8 99,6 41,19 861 OFF 958,8 99,6 41,59 861 OFF 958,8 99,6 41,99 861 OFF 958,8 99,6 42,38 861 OFF 958,8 99,6 42,78 861 OFF 958,8 99,6 43,18 861 OFF 958,8 99,6 43,58 861 OFF 958,8 99,6 43,98 861 OFF 958,8 99,6 44,36 861 OFF 958,8 99,6 44,76 861 OFF 958,8 99,6 45,16 861 OFF 958,8 99,6 45,54 861 ON 958,8 99,6 45,94 861 ON 958,8 0 46,34 861 ON 969 0 46,73 861 ON 979,2 0 47,13 861 ON 979,2 0 47,53 861 ON 989,4 0 47,93 861 ON 989,4 0 48,33 861 ON 989,4 0 48,71 861 ON 989,4 0 49,11 861 ON 989,4 0 49,51 861 ON 999,6 0 49,89 861 ON 989,4 0 50,29 861 ON 989,4 0
spanky Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 pozno turbo wstaje .... posporawdzaj uklad podcisnien i jak mozesz podmien N75 na nowy ... moze jaka mala nieszczelnosc w dolocie ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się