rtocki Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Szukaj jak najszybciej rury, bo jak pęknie to nie ma jazdy (znaczy nie to że coś się od razu rozpierniczy ale jeździsz wtedy "bez turbo"). Acha AVG to raczej nie masz, (chyba że ktoś zmienił silnik) bo one były dopiero w modelu 2000, a na zdjęciu to masz rury jak w zetorach, bo już AHU miały potem całą gumową i tylko jedną plastikową - przy ścianie grodziowej
gadam13 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Przemyj ten odcinek rury benzyną ekstrakcyjną , następnie taśma izolacyjna gumowa samowulkanizująca i dwie warstwy naciągając taśmę. Zaszkodzić nie zaszkodzi a wzmocni i do Ci czas na spokojne znalezienie nowej rurki.
jimy Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 przewód do intercoolera... na dobrym szrocie za 100 zł kupić można a kleić to ciężko będzie w końcu to guma
Kowi87 Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Klejenie nic nie da, lepiej zacząc sie rozgladac po alegro i po szrotach miejscowych, ja swój dorwałem za 150zł
darooo Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Dzięki za odpowiedzi. Inni użytkownicy wypominają o "dziurze", ja mam nacięcie, jedno i to samo czy ta dziura powstaje w innym miejscu? Mogłem tej maski nie otwierać Szybko takie coś może pójść do końca? Bo nie wiem jak to jest świeża sprawa, samochód od dwóch dni mam. Jaki będzie objaw? Syczenie i brak mocy? Oraz pod jaką nazwą to szukać? Użytkownik rikardo nazywa to: "przewód ciśnieniowy od dolotu łączy Intercooler (chłodnice powietrza) z plastikowym odcinkiem dolotu" a jakoś konkretnie krócej? Jakiś symbol? Bo mam osobę w hurtowni części samochodowych i może bym to wychaczył nowe za jakieś mniejsze sianko...
gadam13 Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 Nie zgadzam się z wypowiedzią : Klejenie nic nie da, lepiej zacząc sie rozgladac po alegro i po szrotach miejscowych, ja swój dorwałem za 150zł Ja mam sklejony przewód i już rok czasu tak jeżdżę . Postaram się zrobić foto i umieścić tutaj.
ziomiasty Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Opublikowano 1 Lipca 2009 przed chwila wrocilem od "swojego" dobrego mechanika. wymienialem olej hamulcowy oraz w sprzegle i przy okazji pokazalem mu wlasnie ten sklejony przewod... powiedzial ze jest ok . male jest tam cisnienie a pod wpywem ciepla powiedzmy od silnika tasma jeszcze bardziej przylegnie do przewodu wiec nie ma zadnej obawy , pozdrawiam i polecam te metode naprawy...
gadam13 Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 oto obrazek naprawionego przewodu.Nadmienię tylko , że w dziurę wchodził palec. Zostały naklejone dwie łątki u wulkanizatora mniejsza a później większa następnie dwie warstwy ciasno nawiniętej taśmy samowulkanizacyjnej. Trzyma już rok. http://img191.imageshack.us/img191/8964/rura1.jpg[br]Dopisany: 01 Lipiec 2009, 21:49_________________________________________________Przypomniało mi się jeszcze jedno.Przy naprawie taśmą samowulkanizującą uważać należy na producenta taśmy,Bowiem taśmy te są bardzo różne. Tanie taśmy to czysta guma bez żadnej struktury wzmacniającej w środku. Ja użyłem taśmy (producenta nie pamiętam niestety) z jasnoniebieską folią ochronną (którą oczywiście się zrywa).No i przypominam ,że pod taśmą sa dwie jedna na drugiej łatki przyklejone przez ludzi od naprawy ogumienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się