Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenienie czy mam oryginalny silnik ?!


Rekomendowane odpowiedzi

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

Ale dlaczego w kość.....

Miałeś jakąś awarię??

Bo jak za złe uważasz swap z AHU (90 KM) na AWX (130 KM) to ja też bym chciał takiego pecha mieć.....

Opublikowano
Bo jak za złe uważasz swap z AHU (90 KM) na AWX (130 KM) to ja też bym chciał takiego pecha mieć.....

u nas mówi sie ze wygrałes prawie w totka :twisted:

Opublikowano
rzeczywiscie zegary od Vw-ja i to nawet czerwone :lol:
Elektryk stwierdził że zegary są od passata

widac ze elektryk tez ma pojecie ..... :wink:

Opublikowano

Rzeczywiście elektryk jest bardzo dobry ....

piotr 1602 co miałeś na myśli pisząc "ori.. " ?

dzięki lekko podnieśliście mnie na duchu

Opublikowano
piotr 1602 co miałeś na myśli pisząc "ori.. " ?

ori-oryginal z A4 :wink:

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

jak dobrze jeździ i zamiata kołami na "czwórce" to lać dobry gnój i się nie przejmować :twisted:

Opublikowano
Ale dlaczego w kość.....

Miałeś jakąś awarię??

Bo jak za złe uważasz swap z AHU (90 KM) na AWX (130 KM) to ja też bym chciał takiego pecha mieć.....

Narazie nie ma wskazowek ze jest to AWX,bo wciaz nie widzę na fotkach numeru silnika.Ponadto auto data podaje ze był silnik PD od roku 99-01 115 KM o oznaczeniach AJM i ATJ.

Opublikowano
PD od roku 99-01 115 KM o oznaczeniach AJM i ATJ.

i wlasnie mysle ze to jest to a nie zaden AWX :wink:

Opublikowano

tak tylko teraz istnieje poważne podejżenie że oryginalny licznik nie będzie współgrał z czujnikami temperatury oleju i płynu chłodzącego

...marawel...., zaraz jadę do elektryka postaram się spisać jakiś głeboko ukryty numer

Opublikowano
tak tylko teraz istnieje poważne podejżenie że oryginalny licznik nie będzie współgrał z czujnikami temperatury oleju i płynu chłodzącego

ale Ty masz oryginalne zegary od A4 ... :wink:

Opublikowano
ale Ty masz oryginalne zegary od A4 ...

tylko tarcze po wymianie :lol:

Opublikowano
ale Ty masz oryginalne zegary od A4 ...

tylko tarcze po wymianie :lol:

:question:

Opublikowano
ale Ty masz oryginalne zegary od A4 ...

tylko tarcze po wymianie :lol:

:question:

przeciez nie powiesz mi ze masz takie same w swoim wozie

Opublikowano

podłącz pod vaga i podaj numer sterownika, będzie trochę więcej też info... (tylko ciekawe czy większego zamieszania nie będzie :rotfl: )

Opublikowano

A ja bym obstawił że zegary są z Audi A6 bo niewidziałem małego FISa w A4 ale moge sie mylić

Opublikowano

tarcze jak najbardziej są od A4, a co do fisa to nie wiem, ale chyba był mały fis w A4

Opublikowano

przeciez nie powiesz mi ze masz takie same w swoim wozie

oczywiscie ze mam takie zegary :exclaim: ....

sa to zegary po drugim lifcie z bialym podswietleniem ... :exclaim:

p.s znajdz mi paska z takimi zegarami .... :wink:

A ja bym obstawił że zegary są z Audi A6 bo niewidziałem małego FISa w A4 ale moge sie mylić

mały FIS tez wystepował w A4 ....

Opublikowano

zgadza sie wlasnie sprawdzilem sa to ori z A4 :twisted:

Opublikowano
zgadza sie wlasnie sprawdzilem sa to ori z A4 :twisted:

jeszcze bardziej zes zestresował kolege .....

pewnie juz pojechał do mechanika/elektyka i wymieniaja zegary ..... :twisted:

ciekawe na jakie .... :question: ... :rotfl::rotfl::rotfl:

Opublikowano

nie zle namieszane z tym licznikiem chłopak pewnie sie zestresowal ze sami modowie wymieniaja sie teoriami i w koncu nie wiadomo o co chodzi :rotfl:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...