Maciasp Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Poprzedni właściciel wspomniał o tym, bo wcześniej był w milach (auto sprowadził z Kanady) zmienił na Europejski, po odpaleniu auta olej wskakuje tak jakby na 90*C i cały czas jest taka sama. A woltomierz leży na dole
marcin_franz Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Poprzedni właściciel wspomniał o tym, bo wcześniej był w milach (auto sprowadził z Kanady) zmienił na Europejski, po odpaleniu auta olej wskakuje tak jakby na 90*C i cały czas jest taka sama. A woltomierz leży na dole Zrób zdjęcie swojego licznika i wstaw tutaj
marcin_franz Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Dziwny ten licznik, polift A ma podświetlenie na czerwono... coś było ewidentnie kombinowane. Najlepiej na początek przeprowadzić test vagiem i sprawdzić jakie ma numery. 1
KULARESKO Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 podbije temat jesli mam wylaczone immo w ecu to auto nie powinno gasnac na liczniku od a6 czy trzeba jeszcze cos w liczniku dlubnąć ?
Banan Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Nie będzie gasnąć jakikolwiek licznik wrzucisz , zaślep tylko diodę immo
grdgorek124 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 (edytowane) Koledzy pomoże ktos mam licznik org.bez fisa chcę włożyć z pełnym fisem mam obecnie dwie kostki po 32 piny czy jak kupie licznik z pełnym fisem to duzo będzie przerobek pomoze ktos pacjent a4 b5 z98roku Edytowane 23 Sierpnia 2017 przez grdgorek124
grdgorek124 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Dnia 29.04.2017 o 18:15, marcin_franz napisał: Skąd wiesz, że masz licznik od a6? W 2000 roczniku powinno to działać bez problemu. Podeslij zdjęcie swojego licznika Kolego jak poradzić sobie ze wskaznikiem paliwami działa odwrotnie
marcin_franz Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Jak masz licznik z a6 c5 to trzeba edytować i zmienić wsad
grdgorek124 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Dnia 29.04.2017 o 19:48, wachu01 napisał: licznik od a6 c5 , zwlaszcza allroad powinien dzialac bez problemu. Jesli nie pokazuje temperatury w AJM to masz uszkodzony czujnik poziomu/temperatury oleju. Czesta usterka, w zamiennikach zazwyczaj nie dziala. Kup sobie w Intercars od skody oryginal, to jest dokladnie to samo co oryginal audi, a kosztuje 2x mniej. Co do woltomierza to juz wogole bzdura, bo woltomierz mierzy napiecie zasilajace licznik, wiec nie ma opcji, ze cos jest niepodlaczone... Moze uwalony woltomierz conajwyzej. Ponadto dolaczam sie do pytania, skad wiesz, ze to liczniki od a6? Zalozenie niby proste, nawet wrecz proste, ale bez przerobek softu pokazuja glupoty (poziom paliwa), wiec bez grzebania sie nie obedzie, wiec jesli ktos juz grzebnal, to dziwnym byloby, zeby zostawil niedzialajacy olej i napiecie, chyba, ze druciarz na sztuke np przerobka anglika ? a i jeszcze jadna sprawa, vcds widzi temp oleju i napiecie? Kolego jak poradzić sobie z poziomem paliwa ze odczytuje wskazówka co zrobić reszta działa
wachu01 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Rozumiem, ze wskazowka dziala Ci odwrotnie (pelny to pusty, pusty to pelny). Trzeba edytowac wsad, musisz zgrac swoj wsad i dac jakiemus spryciarzowi, zeby Ci zmienil charakterystyke dla wskaznika temperatury. Mi to zrobil ktorys kolega z forum.
SowaBezOka Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 (edytowane) Prosze o porade poniewaz nie ma dokladniej odpowiedzi. Jestem na etapie montazu licznika z A6 do A4 B5 FL 1.8 20V (ARG) Aby wskazania paliwa byly prawidlowe chcialbym zmienic plywak. Poradzi ktoś jaki mam kupić? Czy od Passata B5 1.8 20V (APT, ARG, ADR?) przypasuje i bedzie wskazywal poprawnie?? Ewentualnie kto potrafiby zmienic wsad, aby to dzialalo? Jak cos to podesle licznik... I potencjometr oswietlenie, czy bedzie pasowal z licznika Jaeger do obecnego VDO ?? Edytowane 12 Stycznia 2018 przez SowaBezOka
Banan Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Prosze o porade poniewaz nie ma dokladniej odpowiedzi. Jestem na etapie montazu licznika z A6 do A4 B5 FL 1.8 20V (ARG) Aby wskazania paliwa byly prawidlowe chcialbym zmienic plywak. Poradzi ktoś jaki mam kupić? Czy od Passata B5 1.8 20V (APT, ARG, ADR?) przypasuje i bedzie wskazywal poprawnie?? Ewentualnie kto potrafiby zmienic wsad, aby to dzialalo? Jak cos to podesle licznik... I potencjometr oswietlenie, czy bedzie pasowal z licznika Jaeger do obecnego VDO ?? Tak z jeagera pasuje ale dziala odwrotnie w prawo ściemnia , w lewo rozjaśnia Szybciej wsad przerobisz niz pływakAha nie próbuj drzwi podpinać bo i tak nie bedą działać , a jak podpniesz to lampki bedą migać
Degnerix Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Witam, czy kostki ori w a4 b5 pasuja do licznika z a6 c5 czy trzeba przerabiac ? (Chodzi mi o to czy wymiana jest na zasadzie plug&play), nie pytam o immo bo wiem ze trzeba wylaczyc badz zmieniac kodowanie a wskaznik paliwa potrzebuje innego wsadu
marcin_franz Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Witam, czy kostki ori w a4 b5 pasuja do licznika z a6 c5 czy trzeba przerabiac ? (Chodzi mi o to czy wymiana jest na zasadzie plug&play), nie pytam o immo bo wiem ze trzeba wylaczyc badz zmieniac kodowanie a wskaznik paliwa potrzebuje innego wsaduJeśli licznik tego samego typu co miałeś w a4 (cyfrowy zegarek lub ze wskazówkami tu i tu) to pasuje P&P.
Degnerix Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Licznik u siebie mam o numerze 8do919034B a od a6 mam o numerze 4b0920930l bedzie pasowac?
marcin_franz Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Licznik u siebie mam o numerze 8do919034B a od a6 mam o numerze 4b0920930l bedzie pasowac?Będziesz musiał zmienić obie wtyczki i pozamieniać odpowiednio piny, bo obecnie masz niebieską i żółtą wtyczkę, a w tym z a6 jest niebieska i zielona.
apocalipto Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Witam. Które linijki wsadu odpowiedzialne są za poziom paliwa w liczniku poliftowym w a4 b5 i a6 c5 (dokładnie rs6). Znalazłem temat na forum a6 lecz z moich podejrzeń nie zgadza się opis z tabelą. Niby to:0x180- 0x18F: Wskaźnik Paliwa - Skala Zbiornika 70l (wydaje się mi, że 0x15e-016d według tabeli)0x190 - 0x19F: Wskaźnik Paliwa - Wychylenie Silniczka Krokowego (Tachometer) - 70l (wydaje się mi, że 0x160e-017d według tabeli) 0x304- 0x313: Wskaźnik Paliwa - Skala Zbiornika 82l - V80x314- 0x323: Wskaźnik Paliwa - Wychylenie Silniczka Krokowego (Tachometer) - 82l V8 Fajnie jakby ktoś chciał wyjaśnić to dokładniej. Pozdrawiam S.
Banan Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 To z mojego tematu , nie ma filozofowac , kopiujesz po prostu ta cala część i działa Uważaj tylko na wrzucanie wsadow do rs6 ( licznik crypto ) , nie ruszaj skali predkości Druga sprawa , sprawdź czy obrotomierz działa , radio bez can też nie będzie działać w zegarach rs6
apocalipto Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 To z mojego tematu , nie ma filozofowac , kopiujesz po prostu ta cala część i działa Uważaj tylko na wrzucanie wsadow do rs6 ( licznik crypto ) , nie ruszaj skali predkości Druga sprawa , sprawdź czy obrotomierz działa , radio bez can też nie będzie działać w zegarach rs6 Tak myślałem, że to twój temat. Jeżeli chodzi o obrotek itp to bangla jak najbardziej. Poprostu denerwuje mnie ten wskaźnik paliwa. To mam skopiować to co jest w tabeli na jasno niebieskie i ciemno niebieskie na dole tabeli? Wysłane z mojego QUANTUM_2_500_RUGGED przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się