Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż licznika z Audi A6 C5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie. Otóż chcę do siebie zamontować licznik z C5 po lifcie a ja mam audi po 1 lifcie (98rok.) Chciałbym wiedzieć, jaka jest rozpiska pinów w obu licznikach, czy może są takie same w obu zegarach (mało prawdopodobne). Pytam, bo w temacie (chyba bo mogłem przeoczyć) nie jest nic wspominane na temat pinów.

Jeśli jest taka możliwość, czy mógłbym prosić o udostępnienie takowych rozpisek? Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Witam

Czy mógłby mi ktoś udzielić informacji jak zmodyfikować wsad do licznika 4B0 920 933 G aby poprawnie wskazywał poziom paliwa ?

Na innym forum znalazłem strukturę eepromu i teoretycznie mógłbym podmienić informację dotyczące wyskalowania wskaźnika paliwa, ale mój licznik jest cryptro. Jestem w stanie jedynie przerobić wsad na decrypt ale na odwrót już nie.

Jedyne co znalazłem to:

http://www.dialab.ee/dejavu/Support/additional.php

Edytowane przez tomek3232
Opublikowano (edytowane)

Bezpieczniej będzie przerobić pływak ;)

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Powiedzcie mi co mam zrobić w przypadku takim jak jest poniżej opisany.

Licznik a6c5 zgrany oryginalny wsad

licznik a4b5 zgrany oryginalny wsad

obydwa z elektronicznym zegarkiem i VDO

do licznika a6c5 wgrałem wsad z a4b5

i pojawiły się takie oto skutki

Auto odpala normalnie bez konieczności adaptacji kluczyka

Fis pulsuje ( włącza się i wyłącza ale wyświetla komunikaty)

pokazuje komunikat akumulatora

przy teście zegarów wskazówka od temperatury cieczy chłodzącej zostaje po prawej stronie

po przekręceniu zapłony na ON w pod liczniku km wyświetla się napis DEF jak wyłączę zapłon jest 0.0

Przy próbie wgrania z powrotem wsadu oryginalnego od licznika nic sie nie zmienia zostaje tak jakby ten od a4b5

Czekam na mądre wskazówki.

Opublikowano

Powiedzcie mi co mam zrobić w przypadku takim jak jest poniżej opisany.

Licznik a6c5 zgrany oryginalny wsad

licznik a4b5 zgrany oryginalny wsad

obydwa z elektronicznym zegarkiem i VDO

do licznika a6c5 wgrałem wsad z a4b5

i pojawiły się takie oto skutki

Auto odpala normalnie bez konieczności adaptacji kluczyka

Fis pulsuje ( włącza się i wyłącza ale wyświetla komunikaty)

pokazuje komunikat akumulatora

przy teście zegarów wskazówka od temperatury cieczy chłodzącej zostaje po prawej stronie

po przekręceniu zapłony na ON w pod liczniku km wyświetla się napis DEF jak wyłączę zapłon jest 0.0

Przy próbie wgrania z powrotem wsadu oryginalnego od licznika nic sie nie zmienia zostaje tak jakby ten od a4b5

Czekam na mądre wskazówki.

Uwaliłeś kolego licznik. Niestety nadaje się teraz tylko na części, ewentualnie może jakiś elektronik wymieni Ci kość pamięci, o ile jest to w ogóle możliwe.
Opublikowano (edytowane)

tak też myślałem ale moze da sie podmienić sam wyświetlacz do starego licznika?

Edytowane przez oktawiusz5
Opublikowano

To się da zrobić, tylko musisz znaleźć kogoś kto Ci to zrobi.

Opublikowano (edytowane)

trzeba mieć specjalne narzędzia ?? typu stacja lutownicza czy coś w tym stylu, czy wystarczy lutownica?

Edytowane przez oktawiusz5
Opublikowano (edytowane)

Kolego jaki numer tego licznika z a6 c5 - 4b0920933? D??

Zanim zabierzesz się za przelutowanie fis , wygrzej go np.suszarką bo to że świeci ładnie to nie znaczy że nie zblaknie w cieple

Edytowane przez Banan
Opublikowano

4b0920981K


Dobra lutownica i stacja hot air.

a Ty kolego jak z tymi wyświetlaczami doszły jakieś nowe do ciebie?

Opublikowano

4b0920981K

Dobra lutownica i stacja hot air.

a Ty kolego jak z tymi wyświetlaczami doszły jakieś nowe do ciebie?
Posiadam jedną sztukę, jakbyś był zainteresowany wymianą to pisz na PW :)
Opublikowano

A czyli angol , a jaki soft d..?

Opublikowano

Witam,

chciałbym trochę odnowić temat...

Auto A4 B5 2000 1.9tdi AJM z licznikiem Jaeger

licznik A6 B5 Allroad fullfis VDO

generalnie to wszystko działa, ale ...

- jak zmodyfikować wsad, żeby ilość paliwa była poprawnie wskazywana ? (niestety kolega, który wiedział jak to zrobić zniknal z forum, a na forum nie pojawilo się specjalnie nic poza adresami komorek, a to trochę mało),

- miga immo - to logiczne, bo jeszcze nie zrobiłem kluczykow, ale miga tez kontrolka od swiec - co to oznacza?

będę wdzięczny za jakakolwiek pomoc

Opublikowano

Witam,

chciałbym trochę odnowić temat...

Auto A4 B5 2000 1.9tdi AJM z licznikiem Jaeger

licznik A6 B5 Allroad fullfis VDO

generalnie to wszystko działa, ale ...

- jak zmodyfikować wsad, żeby ilość paliwa była poprawnie wskazywana ? (niestety kolega, który wiedział jak to zrobić zniknal z forum, a na forum nie pojawilo się specjalnie nic poza adresami komorek, a to trochę mało),

- miga immo - to logiczne, bo jeszcze nie zrobiłem kluczykow, ale miga tez kontrolka od swiec - co to oznacza?

będę wdzięczny za jakakolwiek pomoc

Podeślij wsad to Ci go przerobię. Co do kontrolki świec, to jak ogarniesz immo to przestanie mrugać.
Opublikowano

No i fungują :)

dziekuje za wsparcie marcin_franz :)


Najgorsze jest to, że każda próba czy pokaże dobrą temp. jest związana ze spuszczaniem oleju. Podepnę stary bo akurat go zachowałem i sprawdzę. Dzięki wielkie za odp. :)

a nie mozesz wsadzic czujnika w garnek z goraca woda ?

Opublikowano

Mam problem ponieważ, ktoś założył licznik od a6 c5 do mojej a4 b5 i nie działa temperatura oleju i woltomierz, co trzeba by było zrobić, żeby to uruchomić 

Opublikowano
Mam problem ponieważ, ktoś założył licznik od a6 c5 do mojej a4 b5 i nie działa temperatura oleju i woltomierz, co trzeba by było zrobić, żeby to uruchomić 

Skąd wiesz, że masz licznik od a6? W 2000 roczniku powinno to działać bez problemu. Podeslij zdjęcie swojego licznika
Opublikowano (edytowane)

licznik od a6 c5 , zwlaszcza allroad powinien dzialac bez problemu. Jesli nie pokazuje temperatury w AJM to masz uszkodzony czujnik poziomu/temperatury oleju. Czesta usterka, w zamiennikach zazwyczaj nie dziala. Kup sobie w Intercars od skody oryginal, to jest dokladnie to samo co oryginal audi, a kosztuje 2x mniej. Co do woltomierza to juz wogole bzdura, bo woltomierz mierzy napiecie zasilajace licznik, wiec nie ma opcji, ze cos jest niepodlaczone... Moze uwalony woltomierz conajwyzej. Ponadto dolaczam sie do pytania, skad wiesz, ze to liczniki od a6? Zalozenie niby proste, nawet wrecz proste, ale bez przerobek softu pokazuja glupoty (poziom paliwa), wiec bez grzebania sie nie obedzie, wiec jesli ktos juz grzebnal, to dziwnym byloby, zeby zostawil niedzialajacy olej i napiecie, chyba, ze druciarz na sztuke np przerobka anglika ? a i jeszcze jadna sprawa, vcds widzi temp oleju i napiecie?

Edytowane przez wachu01

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...