Damian Smyka Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Witam, mam pytanie. Otóż chcę do siebie zamontować licznik z C5 po lifcie a ja mam audi po 1 lifcie (98rok.) Chciałbym wiedzieć, jaka jest rozpiska pinów w obu licznikach, czy może są takie same w obu zegarach (mało prawdopodobne). Pytam, bo w temacie (chyba bo mogłem przeoczyć) nie jest nic wspominane na temat pinów. Jeśli jest taka możliwość, czy mógłbym prosić o udostępnienie takowych rozpisek? Pozdrawiam.
Fenrir Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) http://www.audizine.com/forum/showthread.php/405961-Understanding-differences-between-Audi-A4-clusters-and-the-compatibility-issues tutaj masz porównanie 3 rodzajów liczników. Edytowane 9 Marca 2016 przez Fenrir
tomek3232 Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) Witam Czy mógłby mi ktoś udzielić informacji jak zmodyfikować wsad do licznika 4B0 920 933 G aby poprawnie wskazywał poziom paliwa ? Na innym forum znalazłem strukturę eepromu i teoretycznie mógłbym podmienić informację dotyczące wyskalowania wskaźnika paliwa, ale mój licznik jest cryptro. Jestem w stanie jedynie przerobić wsad na decrypt ale na odwrót już nie. Jedyne co znalazłem to: http://www.dialab.ee/dejavu/Support/additional.php Edytowane 11 Marca 2016 przez tomek3232
Banan Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) Bezpieczniej będzie przerobić pływak Edytowane 11 Marca 2016 przez Banan
oktawiusz5 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Powiedzcie mi co mam zrobić w przypadku takim jak jest poniżej opisany. Licznik a6c5 zgrany oryginalny wsad licznik a4b5 zgrany oryginalny wsad obydwa z elektronicznym zegarkiem i VDO do licznika a6c5 wgrałem wsad z a4b5 i pojawiły się takie oto skutki Auto odpala normalnie bez konieczności adaptacji kluczyka Fis pulsuje ( włącza się i wyłącza ale wyświetla komunikaty) pokazuje komunikat akumulatora przy teście zegarów wskazówka od temperatury cieczy chłodzącej zostaje po prawej stronie po przekręceniu zapłony na ON w pod liczniku km wyświetla się napis DEF jak wyłączę zapłon jest 0.0 Przy próbie wgrania z powrotem wsadu oryginalnego od licznika nic sie nie zmienia zostaje tak jakby ten od a4b5 Czekam na mądre wskazówki.
marcin_franz Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Powiedzcie mi co mam zrobić w przypadku takim jak jest poniżej opisany. Licznik a6c5 zgrany oryginalny wsad licznik a4b5 zgrany oryginalny wsad obydwa z elektronicznym zegarkiem i VDO do licznika a6c5 wgrałem wsad z a4b5 i pojawiły się takie oto skutki Auto odpala normalnie bez konieczności adaptacji kluczyka Fis pulsuje ( włącza się i wyłącza ale wyświetla komunikaty) pokazuje komunikat akumulatora przy teście zegarów wskazówka od temperatury cieczy chłodzącej zostaje po prawej stronie po przekręceniu zapłony na ON w pod liczniku km wyświetla się napis DEF jak wyłączę zapłon jest 0.0 Przy próbie wgrania z powrotem wsadu oryginalnego od licznika nic sie nie zmienia zostaje tak jakby ten od a4b5 Czekam na mądre wskazówki. Uwaliłeś kolego licznik. Niestety nadaje się teraz tylko na części, ewentualnie może jakiś elektronik wymieni Ci kość pamięci, o ile jest to w ogóle możliwe.
oktawiusz5 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) tak też myślałem ale moze da sie podmienić sam wyświetlacz do starego licznika? Edytowane 17 Marca 2016 przez oktawiusz5
marcin_franz Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 To się da zrobić, tylko musisz znaleźć kogoś kto Ci to zrobi.
oktawiusz5 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) trzeba mieć specjalne narzędzia ?? typu stacja lutownicza czy coś w tym stylu, czy wystarczy lutownica? Edytowane 17 Marca 2016 przez oktawiusz5
Banan Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Kolego jaki numer tego licznika z a6 c5 - 4b0920933? D?? Zanim zabierzesz się za przelutowanie fis , wygrzej go np.suszarką bo to że świeci ładnie to nie znaczy że nie zblaknie w cieple Edytowane 17 Marca 2016 przez Banan
oktawiusz5 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 4b0920981K Dobra lutownica i stacja hot air. a Ty kolego jak z tymi wyświetlaczami doszły jakieś nowe do ciebie?
marcin_franz Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 4b0920981K Dobra lutownica i stacja hot air.a Ty kolego jak z tymi wyświetlaczami doszły jakieś nowe do ciebie?Posiadam jedną sztukę, jakbyś był zainteresowany wymianą to pisz na PW
wachu01 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Witam, chciałbym trochę odnowić temat... Auto A4 B5 2000 1.9tdi AJM z licznikiem Jaeger licznik A6 B5 Allroad fullfis VDO generalnie to wszystko działa, ale ... - jak zmodyfikować wsad, żeby ilość paliwa była poprawnie wskazywana ? (niestety kolega, który wiedział jak to zrobić zniknal z forum, a na forum nie pojawilo się specjalnie nic poza adresami komorek, a to trochę mało), - miga immo - to logiczne, bo jeszcze nie zrobiłem kluczykow, ale miga tez kontrolka od swiec - co to oznacza? będę wdzięczny za jakakolwiek pomoc
marcin_franz Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Witam, chciałbym trochę odnowić temat... Auto A4 B5 2000 1.9tdi AJM z licznikiem Jaeger licznik A6 B5 Allroad fullfis VDO generalnie to wszystko działa, ale ... - jak zmodyfikować wsad, żeby ilość paliwa była poprawnie wskazywana ? (niestety kolega, który wiedział jak to zrobić zniknal z forum, a na forum nie pojawilo się specjalnie nic poza adresami komorek, a to trochę mało), - miga immo - to logiczne, bo jeszcze nie zrobiłem kluczykow, ale miga tez kontrolka od swiec - co to oznacza? będę wdzięczny za jakakolwiek pomoc Podeślij wsad to Ci go przerobię. Co do kontrolki świec, to jak ogarniesz immo to przestanie mrugać.
wachu01 Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 No i fungują dziekuje za wsparcie marcin_franz Najgorsze jest to, że każda próba czy pokaże dobrą temp. jest związana ze spuszczaniem oleju. Podepnę stary bo akurat go zachowałem i sprawdzę. Dzięki wielkie za odp. a nie mozesz wsadzic czujnika w garnek z goraca woda ?
Maciasp Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Mam problem ponieważ, ktoś założył licznik od a6 c5 do mojej a4 b5 i nie działa temperatura oleju i woltomierz, co trzeba by było zrobić, żeby to uruchomić
marcin_franz Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Mam problem ponieważ, ktoś założył licznik od a6 c5 do mojej a4 b5 i nie działa temperatura oleju i woltomierz, co trzeba by było zrobić, żeby to uruchomić Skąd wiesz, że masz licznik od a6? W 2000 roczniku powinno to działać bez problemu. Podeslij zdjęcie swojego licznika
wachu01 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 (edytowane) licznik od a6 c5 , zwlaszcza allroad powinien dzialac bez problemu. Jesli nie pokazuje temperatury w AJM to masz uszkodzony czujnik poziomu/temperatury oleju. Czesta usterka, w zamiennikach zazwyczaj nie dziala. Kup sobie w Intercars od skody oryginal, to jest dokladnie to samo co oryginal audi, a kosztuje 2x mniej. Co do woltomierza to juz wogole bzdura, bo woltomierz mierzy napiecie zasilajace licznik, wiec nie ma opcji, ze cos jest niepodlaczone... Moze uwalony woltomierz conajwyzej. Ponadto dolaczam sie do pytania, skad wiesz, ze to liczniki od a6? Zalozenie niby proste, nawet wrecz proste, ale bez przerobek softu pokazuja glupoty (poziom paliwa), wiec bez grzebania sie nie obedzie, wiec jesli ktos juz grzebnal, to dziwnym byloby, zeby zostawil niedzialajacy olej i napiecie, chyba, ze druciarz na sztuke np przerobka anglika ? a i jeszcze jadna sprawa, vcds widzi temp oleju i napiecie? Edytowane 29 Kwietnia 2017 przez wachu01
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się