Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wasze przebiegi w dieslach 1.9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przebieg w mojej to:2888880km samochód z Niemiec ale podejrzewam przebieg oryginalny bo wszystko jest w bdb stanie,silniczek pracuje elegancko i jest żwawy jak na 90km,każda zaślepka na swoim miejscu,a na elementach rok produkcji i miesiące się zgadzają.Sam licznik nie był wymieniany na nowy czy też rozbierany bo posiada plomby i rok produkcji(miesiące) które zgadzają się ze wszystkim...Także albo oryginalny przebieg albo zbieg okoliczności że ktoś podmieniał wszystko.

Opublikowano

jak czytam niektore posty to az dziwie sie ze niektorzy sa tak zapalonymi optymistami.

afn z 97r z przebiegiem 190tys, to niemiec chyba kocem przykrywal

Opublikowano

Wiesz kolego każdy ma cichą nadzieję...Wiesz ja osobiście tak jak napisałem albo ktoś naprawdę starał się zatuszować przebieg albo po prostu jest taki jaki jest i tyle...Dla mnie najważniejszy jest silnik i poniekąd elektryka co by w niej porządek był.Wiadomo że jakieś stłuczki parkingowe,obcierki miała bo zderzaki są takie jakie są no i błotniczek zahaczony z przodu,ale szpachli miernik nie wykrył.Ogólnie komora silnikowa nie zarzygana, ostatnio podmieniałem przepływkę dla znajomego od mojego to jeszcze oryginał z tego samochodu siedzi(lubię poczytać datę produkcji :D) a pokazuje pod vagiem idealne wartości,turbo pompuje tak jak przykazano,kompresja jest taka jak powinna więc nie ma tragedii.

Osobiście nie jestem w stanie tego potwierdzić tylko przypuszczam, bo niczego z wyposażenia mi nie brakuje,każda duperela działa,mimo że czytam że w tym wieku już nie powinna bo się przepala(np. grzanie lusterek,dysze podgrzewane czy zamki) a jestem pewny że wymieniane nie były.Ja nie lubię druciarstwa dlatego szukałem takiego samochodu który nie miał jakiś wodotrysków(tuby,wzmacniacze,spojlery,tuningi) chciałem mieć wygodny tapczan taki jaki wyszedł z fabryki,a to że miał zderzaki porysowane i zahaczony błotnik to jest nic.Bo przynajmniej wiem,że nie był z 5 składany, a błotnik wymienię na oryginał w kolorze i będzie malina :D.

Bo w Polsce to samochód z przebiegiem 200tys to złom który będzie się sypał, ale jak jest magiczna jedynka 199tys to ideał nic tylko brać bo to nówka jest.Magik cofnie licznik pogoni za więcej to i wilk syty i owca cała...Mnie osobiście przebieg 400tys nie przeszkadza o ile nie było druciarstwa typu(panie daj pan najtańszy filtr i olejek...Te TDI to drogie bo do benzyny masz pan taniej) Tanie to i może są jak się dba! Sorry za tasiemca :D

Opublikowano

na codzien sprawdzamy takie auta i maja rozne przebiegi. Zdarzaja sie igly w stogu siana typu 15 letni tdik z przebiegiem 200tys ale to bardzo rzadki okaz prawie ze chroniony.

Takie autka jak:

audi a4/a6 golf octavia z rocznikow 2008-2009 ma kolo 190tys do 250tys jak przyjezdza do Polski

w golfach 5 w starszych rocznikach typu 2005-2006 zdarzjaa sie juz przebiegi kolo 200-380tys.

Auta typu rs4 s4 maja male przebiegi 50-150tys.

Wyjatek: 12letni vw transporter (100 razy w serwisie, przebieg 60tys km, autem jezdzil listonosz po jednej wiosce)

Opublikowano

Dokładnie a kręcenie liczników to nie wina samych kręcących,bo ludzie nie mieli by samochodów :D A tak poważnie jest ta dziwna mentalność a magicy muszą się dostosować.Każdy by chciał 15letni nowy samochód za jak najniższą cenę.Wymagają że wszystko ma być jak nowe i każda rzecz ma działać...po taki samochód to do salonu i nie za 15tys a za 150tys i po problemie.No ale Kowalski ma swoją dumę i nie weźmie samochodu z takim przebiegiem bo jak sąsiad zobaczy to rozpowie innym że złom nowy na wioskę przyjechał.

Kręcić będą dopóki się ludzie nie opamiętają!

Opublikowano

Diesel w Dojczlandzie musi na siebie zarobić i nie oszukujmy się że tak nie jest ;) przeciętny Niemiec robi autem rocznie średnio 40-50tyś km. Mój AJM aktualnie 310 tyś 2000 rok :hi:Patrzyłem s4 w budzie b5 i z przebiegiem poniżej 200 tyś nie da sie kupić w niemczech za dobrą kwotę. Ale kto da za s4 z 2000 roku 9 tyś Euro ? typowy polak bedzie wolał kupić opla albo forda z 2008 roku za tą kwotę :facepalm:

Opublikowano
Diesel w Dojczlandzie musi na siebie zarobić i nie oszukujmy się że tak nie jest ;) przeciętny Niemiec robi autem rocznie średnio 40-50tyś km. Mój AJM aktualnie 310 tyś 2000 rok :hi:Patrzyłem s4 w budzie b5 i z przebiegiem poniżej 200 tyś nie da sie kupić w niemczech za dobrą kwotę. Ale kto da za s4 z 2000 roku 9 tyś Euro ? typowy polak bedzie wolał kupić opla albo forda z 2008 roku za tą kwotę :facepalm:

Nie otwieramy tego tematu znów...

Mieszkam w tym kraju 19 lat i uwierz mi ze mam pojęcie o sposobie użytkowania aut w tym kraju ( a nawet o tym jak to sie zmieniło) i jesteś daleki od prawdy. Ale zgodzę sie z tobą co do tego ze zadbane modele rzadkich aut jak to S4 są w cenie.

Dziś w Niemczech każdy oszczędza gdzie może...

Statystyczny Niemiec robi 7-15000km rocznie. Polscy Niemcy ( jak ja ) potrafią robić 40kkm na rok. A statystyczny samochód firmowy robi jakieś 100kkm rocznie, z tym ze te statystycznie najcześciej są serwisowane w ASO, oraz te kupowane przez zamożnych Niemców i zamożnych emerytów- z tym ze ci ostatni statystycznie potrafią robić nawet 2kkm rocznie :) i preferują golasy.

Najgorzej serwisowane są auta emigrantów pochodzących z klimatów śródziemnomorskich ( arabi, czarni, Włosi Grecy itd., itp.)

Oni jeżeli juz wogole serwisują to robią to najtańszym możliwym kosztem i kręcą liczniki gorzej niż Polacy. ( te auta najcześciej kupują handlarze z polski) i według cen tych aut sie szuka "okazji" w Polsce.

Chyba widać po tym w czym jest problem, nieprawdaż?

Polacy i ruscy juz bardziej dbają o samochody, ale tez rzadko serwisują w ASO.

Wysłane z hajźla

Opublikowano

Dokladnie jak pisze RS , znam niemca ( rodzina) ktory pracuje jako inżynier w Wolfsburgu w VW i ma golfa IV z 2002r kupił go osobiście w salonie 1.9 TDI PD 115PS i ma przebieg 110000 km i jest w 100% prawdziwy przebieg wszystko robione w ASO, autko bezwypadkowe. No ale i tak tutaj jakby ktos napisal ze kupil takiego by mysleli ze krecony i wgl. I w niemczech jest sporo naprawde takich samochodów ale niemcy też za takie coś się cenią. Kupić od Turasa i zhandlować w PL to wiadomo że taki jak od niemca nie będzie co się oszukiwać ;)

Opublikowano

ale kurde temat zaśmieciliście chłopaki :kwasny:

co te wywody mają wspólnego z tematem ""Wasze przebiegi w dieslach 1.9 TDI ""

otóż tyle co wspólnego ma rencista z rentierem

Opublikowano

Przepraszam za OT.

jakoś mi się samo tak rozpisalo.... ;)

Wysłane z mojego LIFETAB_E7312 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie a jak i skąd (poza odczytaniem z przekręconego licznika kilometrów:decayed:) można jeszcze wyniuchać oryginalny, realny, prawdziwy przebieg?

Opublikowano

no i u mnie 345tkm... zero turbin, dwumasów, wtrysków... a sam nim zrobiłem już prawie 200k :D

teraz szykuje się na gruszkę bo już olej widać...

zdecydowanie polecam na traski - super furka

Opublikowano
Panowie a jak i skąd (poza odczytaniem z przekręconego licznika kilometrów:decayed:) można jeszcze wyniuchać oryginalny, realny, prawdziwy przebieg?

sterownik silnika :wink: no i ASO :decayed:

dlatego :wink: bo też można zmienić :whistling:

Opublikowano

a na pompce od ABSu też podobno są kilometry?

Opublikowano

hmm ja ma b5 1.9 1Z... na liczniku 220 tys.. -,- koles twierdził ze jak ja kupił ok 7 lat temu to miała 89 tys:facepalm: mało istotne.... na osłonie od rozrządu widnieje info 453.422 2011 r./.. ale mozna interpreowac jako 1 i 4 na drugim miejscu (strasznie gruby marker i nie idzie w sumie odczytac).. ale kupiłem za 6 tys xD z pełnym bakiem i olejem na zmiane... mineralny 15w40 lotos do niby cieżarówek.. ale chce przejsc na pół syntetyk co o tym koledzy myślicie ? jedynie co musiałem zrobic to uszczelka pod pokrywą zaworów i rolka napinacza od alternatora ;) pozatym nawet dymka nie puszcza no chyba ze na jałowym jej depne do końca do pusci czarnego bąka ale nic z niebieskim xD pozdro :banan:PS: pali jak zegarek

Opublikowano

moj przebieg 310kkm, sprezanie wszystkie 4 cylindry po 31(na zimnym silniku), olej syntetyk 5w/40 od kilku miesiecy(wczesniej 10w/40) i praktycznie zero ubytku przez 3tys km

Opublikowano

95' 1.9 1Z

stan na dziś 442,000 -- robimy teraz 45k rocznie i to się nie zmieni.

silnik i turbina bez remontu; egr jedynie się poci. części jak już wymieniane to na żadne tanie zamienniki.

pali na dotyk zima/lato

i moje pytanie przy okazji ile jeszcze silnik wytrzyma przy takiej eksploatacji?

Opublikowano

Kolego miałem 1z jak kupowałem na liczniku buło 320000 ja przekręciłem do 380000 sprzedałem szwagrowi i teraz ma chyba jakieś 460000. Dodam tylko że nie sprawdzałem nigdy historii serwisowej więc może ma i 600000 albo i 700000 i poza skrzynią biegów która mi się sypnęła nic złego się nie działo. Silnik przy -30 pali od strzała. Podobno na 1z można i milion km przekręcić dbając o silnik. I ja w to wierze.

Opublikowano
95' 1.9 1Z

stan na dziś 442,000 -- robimy teraz 45k rocznie i to się nie zmieni.

silnik i turbina bez remontu; egr jedynie się poci. części jak już wymieniane to na żadne tanie zamienniki.

pali na dotyk zima/lato

i moje pytanie przy okazji ile jeszcze silnik wytrzyma przy takiej eksploatacji?

Zależy jak bedziesz jeździć: trasa czy miasto? Jaka trasa, jakie miasto... Temat rzeka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...