Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Recaro plus nowe gifty str. 64


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dla mnie taki glosny i maly silnik jak 2.0 w a6 to porazka :no: one sa przeciez jeszcze na pd :wallbash: czyli to samo co w b5 ajm :gwizdanie:

Opublikowano

kolego jezdzilae a6 2.0 tdi , w srodku wcale nie jest glośno , a moj mechanik jak mi zmieniał silnik to powiedział ze moje a6 chodzi ciszej niz nowe 2.0 CR a troche tych autek robi bo pracuje w ASO

Opublikowano

hhmm większość jeżdżę jednak poza miastem, myślę jakieś 65% trasa i 35% miasto :)

a swoją drogą to myślę, że masz też dobre podejście do sprawy, bo w sumie auto to tylko auto, ale u mnie o tym a nie innym wyborze zadecydowało kilka czynników (np. fakt, że w okolicy ciężko jest z fachowcami i w razie konieczności miałbym problem np. ze znalezieniem kogoś, kto mi zrobi SWAP pompy oleju np. w BPW) i założyłem (może nadto odważnie), że kupując zdrowe 2,7 nie będę miał bardzo poważnych problemów wymagających dużej wiedzy branżowej( ew. bardzo kosztownych) , ale cały czas starałem się podchodzić do tematu rozważnie, bo na każdym kroku były komentarze czemu nie 3,0 TDI + Q, gdzie spalanie jest na pewno zauważalnie większe niż w ośce 2,7. Pomijam już kwestię wyposażenia, bo C6 można kupić w 2,0 z niezłym wypasem, ale zdażają się też nawet 3,0 golaski, chociaż dla mnie ten temat też był nie taki oczywisty, bo nie mam zbyt dużo miejsca na trzymanie gratów na rezanie ( myślę tu np. o fotelach ). Trafiła się C6 w dobrych pieniądzach z zadbanym motorem i tyle.

Opublikowano

jesli ktos malo jezdzi to 3.0 tdi sporo pali mowa oczywiscie o automacie , wiem co mowie bo ojciec ma 3.0 tdi i jezdzi do okoła komina :> i pali mu do 16 litrów ( z autem jest oczywiscie wszystko dobrze, po trasie do chorwacji wyszlo 7,8 l ) moje 2.0 tdi tez jazda do okoła komina wychodzi 0o 9 l po trasie pokazuje nawet 5.8 -6,5 litra

Opublikowano

kolego jezdzilae a6 2.0 tdi , w srodku wcale nie jest glośno , a moj mechanik jak mi zmieniał silnik to powiedział ze moje a6 chodzi ciszej niz nowe 2.0 CR a troche tych autek robi bo pracuje w ASO

a jeżeli chodzi o Twoje auto to inna sprawa wcale :decayed:, bo masz naprawdę zacny wypasik i tu pewne kwestie można przemilczeć z racji wypasu :tongue4: jakbym miał kupić totalnego golasa 2,7 i Twoje 2,0 to wiadomo , :kox: , ale ja szukając auta stwierdziłem, że jednak szukam w 2,7 TDI, a jednocześnie wiadome było, że totalnie wypasione sztuki są niewspółmiernie droższe od średnio wyposażonych egzemplarzy i trafiło na takie a nie inne auto :)

Aha, i tak na marginesie, jeszcze trzeba sobie powiedzieć ile się chce danym autem czasu i kilometrów przejechać, bo sprowadzenie wypaśnego z małym przebiegiem C6 ( ok 100 000 przebiegu, nie mówiąc mniej), czy to 2,7 czy 3,0 czy nawet 2,0 , zrobienie nim w 2 lata 80-100 tys i sprzedaż jest cholernie nie opłacalna, bo strata na aucie jest ogromna ( Wojtek_a4 - tu sorry za moją ułomność, ale też tak to przeliczam :decayed: ) , dlatego ja jestem zdania, ze jak ktoś jeździ sporo to najlepiej zrównoważyć zakup pod względem wypasu, przebiegu i sprzedaż w ciągu max. 3 lat. Co innego jak ktoś jeździ mało, bo wtedy to wszystko inaczej wygląda. :cool1:

Opublikowano

Nie no 2.0 przeciez pisalem.

Chociaz szwagier tez sprzedaje 2.7 ale on ma w automacie czyli srednie zawsze ok 10 litr :confused4:

Dla mnie to duzo :confused4:

Nie no jasne, rozumiem Cię, bo też sporo jeżdżę i nawet 1l/100km różnicy x 40 000 rocznie x 5,5 zł/litr ON daje ponad 2k więcej na samo paliwo, tyle, że mnie 2,0 TDI nauczyło innego spojrzenia na świat( inna sprawa, że to był pacjent umysłowo chory czyli BRD i tam nie było mądrych jak jeb.nął wtrysk i 2k od ręki na wymianę)....

bla bla bla... w BRD Audi wymienia za friko (razem z listwą) jak auto jest serwisowane w ASO.

Opublikowano

Nie no 2.0 przeciez pisalem.

Chociaz szwagier tez sprzedaje 2.7 ale on ma w automacie czyli srednie zawsze ok 10 litr :confused4:

Dla mnie to duzo :confused4:

Nie no jasne, rozumiem Cię, bo też sporo jeżdżę i nawet 1l/100km różnicy x 40 000 rocznie x 5,5 zł/litr ON daje ponad 2k więcej na samo paliwo, tyle, że mnie 2,0 TDI nauczyło innego spojrzenia na świat( inna sprawa, że to był pacjent umysłowo chory czyli BRD i tam nie było mądrych jak jeb.nął wtrysk i 2k od ręki na wymianę)....

bla bla bla... w BRD Audi wymienia za friko (razem z listwą) jak auto jest serwisowane w ASO.

Posłuchaj mistrzu :tongue4: , ja dla ASO pokazałem środkowego palucha zaraz po sprowadzeniu auta (BRD) do PL. W DE miało jeszcze rok przedłużonej gwarancji, a mi jej u nas uznać nie chcieli. Dałem im drugą szansę, pojechałem na pierwszy przegląd olejowy i odbierając auto po wymianie oleju i filtrów za chore pieniądze dostałem pod nos spis części jakie powinienem wymienić jak najszybciej, bo auto się zes.ra niebawem :blink: . Był wśród nich EGR, DPF, kilka wahaczy, jakieś czujniki i coś tam jeszcze. Jakoś potem przejeździłem 40 tys i nic się nie działo :gwizdanie: Niestety tylko nie umieli przewidzieć, że wtrysk zrobi kupę. Zresztą ta akcja z wymianą bezpłatną wtrysków (chociaż do dziś nie jestem pewien, że każde ASO się na to godzi) rozpoczęła się pół roku po mojej awarii :cool1: Jak mi auto zgasło na drodze i zadzwoniłem do ASO, podałem VIN to mi grzecznie zaproponowali zakup wtrysku za 2250 brutto+ wymiana, także nie wyskakuj mi tu z czymkolwiek za friko. Bo nawet w zęby za friko się nie dostaje. :wink4:

Mam nadzieję Wojtek, że się mocno nie gniewasz za ten spam :tongue4:

Opublikowano

Temat wypasu pomijam, kilka chwil i za nie duze pieniadze mozna miec bardzo dobrze wygladajace a6.

Zobaczcie np. ceny foteli s line do a6.

Mozna dobrze kupic w dobrych pieniadzach bo tematy srednio sie sprzedaja...

Opublikowano

Temat wypasu pomijam, kilka chwil i za nie duze pieniadze mozna miec bardzo dobrze wygladajace a6.

Zobaczcie np. ceny foteli s line do a6.

Mozna dobrze kupic w dobrych pieniadzach bo tematy srednio sie sprzedaja...

Bo biznes części do a4 na allegro kręci się przede wszystkim dzięki temu klubowi :decayed:

Tak btw nie wiem jaką nogę ma twój szwagier ale chyba trochę dużo pali jak na 2,7 :mysli: ma quattro i tipa ? nie mam porównania ale czyżby nie było różnicy w spalaniu między 2,7 a 3,0. Moja 3.0tdi z Q i tipem pali 10 przy bardzo dynamicznej jeździe, z boxem na dachu i zapakowana około 11, teraz na zimowych węższych oponach mam między 8 a 8,5 ale i wolniej jeżdżę :)

Opublikowano

Temat wypasu pomijam, kilka chwil i za nie duze pieniadze mozna miec bardzo dobrze wygladajace a6.

Zobaczcie np. ceny foteli s line do a6.

Mozna dobrze kupic w dobrych pieniadzach bo tematy srednio sie sprzedaja...

Bo biznes części do a4 na allegro kręci się przede wszystkim dzięki temu klubowi :decayed:

Tak btw nie wiem jaką nogę ma twój szwagier ale chyba trochę dużo pali jak na 2,7 :mysli: ma quattro i tipa ? nie mam porównania ale czyżby nie było różnicy w spalaniu między 2,7 a 3,0. Moja 3.0tdi z Q i tipem pali 10 przy bardzo dynamicznej jeździe, z boxem na dachu i zapakowana około 11, teraz na zimowych węższych oponach mam między 8 a 8,5 ale i wolniej jeżdżę :)

Ma tylko tipa.

Tez wydaje mi sie sporo ale na fisie wielokrotnie widzialem taki wynik.

Z autem nie dzieje sie nic juz 2 lata.

Tylko ropa... :)

Opublikowano

Btw. taki szczegół: występowało A6 C6 2,7 bez Q tiptronic ? Wydawało mi się, że jak C6 2,7 bez Q to multitronic... tak czy inaczej oba to automaty i spalanie większe...

Opublikowano

Nie no 2.0 przeciez pisalem.

Chociaz szwagier tez sprzedaje 2.7 ale on ma w automacie czyli srednie zawsze ok 10 litr :confused4:

Dla mnie to duzo :confused4:

Nie no jasne, rozumiem Cię, bo też sporo jeżdżę i nawet 1l/100km różnicy x 40 000 rocznie x 5,5 zł/litr ON daje ponad 2k więcej na samo paliwo, tyle, że mnie 2,0 TDI nauczyło innego spojrzenia na świat( inna sprawa, że to był pacjent umysłowo chory czyli BRD i tam nie było mądrych jak jeb.nął wtrysk i 2k od ręki na wymianę)....

bla bla bla... w BRD Audi wymienia za friko (razem z listwą) jak auto jest serwisowane w ASO.

Posłuchaj mistrzu :tongue4: , ja dla ASO pokazałem środkowego palucha zaraz po sprowadzeniu auta (BRD) do PL. W DE miało jeszcze rok przedłużonej gwarancji, a mi jej u nas uznać nie chcieli. Dałem im drugą szansę, pojechałem na pierwszy przegląd olejowy i odbierając auto po wymianie oleju i filtrów za chore pieniądze dostałem pod nos spis części jakie powinienem wymienić jak najszybciej, bo auto się zes.ra niebawem :blink: . Był wśród nich EGR, DPF, kilka wahaczy, jakieś czujniki i coś tam jeszcze. Jakoś potem przejeździłem 40 tys i nic się nie działo :gwizdanie: Niestety tylko nie umieli przewidzieć, że wtrysk zrobi kupę. Zresztą ta akcja z wymianą bezpłatną wtrysków (chociaż do dziś nie jestem pewien, że każde ASO się na to godzi) rozpoczęła się pół roku po mojej awarii :cool1: Jak mi auto zgasło na drodze i zadzwoniłem do ASO, podałem VIN to mi grzecznie zaproponowali zakup wtrysku za 2250 brutto+ wymiana, także nie wyskakuj mi tu z czymkolwiek za friko. Bo nawet w zęby za friko się nie dostaje. :wink4:

Mam nadzieję Wojtek, że się mocno nie gniewasz za ten spam :tongue4:

oj tam oj tam... ja kuypiłem, nigdy mnie nie naciągneli, nie miałem problemów. W zasadzie teraz to autko idealne. Mam problem podstawiają mi auto i jade dalej.

Opublikowano

Nie no 2.0 przeciez pisalem.

Chociaz szwagier tez sprzedaje 2.7 ale on ma w automacie czyli srednie zawsze ok 10 litr :confused4:

Dla mnie to duzo :confused4:

Nie no jasne, rozumiem Cię, bo też sporo jeżdżę i nawet 1l/100km różnicy x 40 000 rocznie x 5,5 zł/litr ON daje ponad 2k więcej na samo paliwo, tyle, że mnie 2,0 TDI nauczyło innego spojrzenia na świat( inna sprawa, że to był pacjent umysłowo chory czyli BRD i tam nie było mądrych jak jeb.nął wtrysk i 2k od ręki na wymianę)....

bla bla bla... w BRD Audi wymienia za friko (razem z listwą) jak auto jest serwisowane w ASO.

Posłuchaj mistrzu :tongue4: , ja dla ASO pokazałem środkowego palucha zaraz po sprowadzeniu auta (BRD) do PL. W DE miało jeszcze rok przedłużonej gwarancji, a mi jej u nas uznać nie chcieli. Dałem im drugą szansę, pojechałem na pierwszy przegląd olejowy i odbierając auto po wymianie oleju i filtrów za chore pieniądze dostałem pod nos spis części jakie powinienem wymienić jak najszybciej, bo auto się zes.ra niebawem :blink: . Był wśród nich EGR, DPF, kilka wahaczy, jakieś czujniki i coś tam jeszcze. Jakoś potem przejeździłem 40 tys i nic się nie działo :gwizdanie: Niestety tylko nie umieli przewidzieć, że wtrysk zrobi kupę. Zresztą ta akcja z wymianą bezpłatną wtrysków (chociaż do dziś nie jestem pewien, że każde ASO się na to godzi) rozpoczęła się pół roku po mojej awarii :cool1: Jak mi auto zgasło na drodze i zadzwoniłem do ASO, podałem VIN to mi grzecznie zaproponowali zakup wtrysku za 2250 brutto+ wymiana, także nie wyskakuj mi tu z czymkolwiek za friko. Bo nawet w zęby za friko się nie dostaje. :wink4:

Mam nadzieję Wojtek, że się mocno nie gniewasz za ten spam :tongue4:

oj tam oj tam... ja kuypiłem, nigdy mnie nie naciągneli, nie miałem problemów. W zasadzie teraz to autko idealne. Mam problem podstawiają mi auto i jade dalej.

Nie zaprzeczę. Może masz trochę szczęścia i ASO, w którym bywasz potrafi szanować klienta. Moje najbliższe ASO słynie z pogardy klientem.... a wycieczki po Polsce w celu naprawy auta co jakiś czas robić sobie nie będę...

Btw.

Jesteś już po wymianie wszystkich wtrysków ?

Opublikowano

Nie. Wymienione mam 2 wtryski i listwę i jest malina. Gwarancja Mobilności działa więc jest luzik. :-)

a co do BRD - to zawsze przy wymianie wtrysków powinni wymieniać listwę.

a wogóle sorry za OT w temacie :)

Opublikowano

Nie wiem czy Tip czy Multi.

Tematem nigdy sie nie interesowalem bo do kibla 2.0 tylko reczna wchodzi w gre.

Opublikowano

Nie wiem czy Tip czy Multi.

Tematem nigdy sie nie interesowalem bo do kibla 2.0 tylko reczna wchodzi w gre.

Tip :good:

Opublikowano

auto forumowe :mysli:

no Wojtka :cool1:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...